Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 21:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Jaan, 2012 19:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Mai, 2011 7:47
Postitusi: 22
Tere sai siis omale soetatud ülal toodud masin automaat kastiga.Tahaks kuulda mis te arvate sellest masinast.Juba kuulen jutte et kastid on nõrgad ja mootor pidi 150000 pealt ära surema kuna õli kanalid pidid umbe minema või midagi sellist.See pidi neil mingi tüüp viga olema.Tahaks teada kas need kõik vead vastavad tõele ka?mul kohe 300km 150000 sõidetud.Ühteist ma lugesin ka siit foorumist aga täpselt pilti ei saanud.Et 2002 aasta masinatel on juba see mootori viga eemaldatud vms.Et kõik kes vähegi targad selle masina puhul siis aidake mind.Oleksin väga tänulik.Et mis tasuks kohe ülevaadata jne.Jään teie vastuseid ootama.
Lp.Martin


Viimati muutis hmm, Laupäev 07 Jaan, 2012 13:19, muudetud 1 kord kokku.
Küsimused läksid spetsiifiliseks ja parema ülevaate saad omanik pajatab alateemas


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Jaan, 2012 22:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
siin on mootori kohta juttu:
viewtopic.php?f=31&t=3825

ja põhimõtteliselt on sama mootor siiani kasutuses...

Kogemustest:
minu sebring: viewtopic.php?f=1&t=2454
Myrakaru sebring: viewtopic.php?f=1&t=39
Luuser sebring: viewtopic.php?f=1&t=4629
Elwood sebring: viewtopic.php?f=1&t=2465
Grity sebring: viewtopic.php?f=1&t=3015

Aga uurid alles siis, kui masina ära ostad :think:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Jaan, 2012 2:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Mai, 2011 7:47
Postitusi: 22
hmm kirjutas:
siin on mootori kohta juttu:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... =31&t=3825

ja põhimõtteliselt on sama mootor siiani kasutuses...

Kogemustest:
minu sebring: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... f=1&t=2454
Myrakaru sebring: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... p?f=1&t=39
Luuser sebring: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... f=1&t=4629
Elwood sebring: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... f=1&t=2465
Grity sebring: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... f=1&t=3015

Aga uurid alles siis, kui masina ära ostad :think:


Tundub et ta üks õnnetuste hunnik ole.Midagi väga positiivset ei näe autos mille mootor ja kast vastu ei pea.see et hea tehase sound ja enamvähem ilus välimus ei korva tehnikat kahjuks.Jama lugu küll ikka.Muidu sõidumugavus tundub hea.Istmed mugavad.Aga noh müratase on ka tiba suur.Ma arvan eks ta mul edasimüümisele kuulub.Ei julge väga sellist masinat pidada mis igakell laiali võib lennata.Peab ikka vähe turvalisema masina vaatama.Voyager oli mul ja sellega ka midagi head ei olnud öelda kui ainult et mugav ja kast lagunes peaaegu laiali ja sa ennem õnneks maha müüdud kui täiesti laiali läks.Aga edu teile kes te sebringu omanikud olete ja külma närvi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Jaan, 2012 13:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Samas vaata kui palju on sebringuid registris ja teha järeldusi mõne auto osas, millel hoitakse keskmiselt rohkem silma peal ning koheselt antakse teada, kui midagi viga on või midagi ei meeldi.
Mina ütleksin nii, et suhteliselt murevaba masin on ta olnud siiani võrreldes nt nissaniga või BMW-ga, isegi volvo ja mersuga.
Samas jah kui mure tuleb siis ikka korralik - enne masin lihtsalt ei kurda.

See masin kestab hästi küll, kui teha korralisi hooldusi ja kvaliteetsete asjadega.
Sa ostsid kasutatud masina... seega ega sa ju täpselt ei tea millal ja millega on masinat hooldatud (n mootori õli...)

Mootori osas ma ei ütleks, et probleem oleks õlikanalites... pigem õli kehvusest tingitud probleemiga, mis ajapikku kipub kõrbema, tökatit tegema jne... see läbi hakkab masi õli sööma ja lõpptulemiks on õlivähesusest mootori detailide puudulik õlitus/jahutus ning kokkujooks.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Jaan, 2012 22:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Mai, 2011 7:47
Postitusi: 22
hmmm palju sul masinal juba läbisõitu on?kui tihti sa õli vahetad ja mis õli kasutad nii mootoris ja käigukastis.mootor tundub mul praegu et käib nagu muretult ag kastil ma ei tea kas seda saab veaks lugeda veel aga kui drivele lükata siis läheb nagu väikse nõksuga sisse.mitte küll tugeva aga sellise tuntava.aga sõiduajal vahetab nagu normaalselt.sain aru jah et õlikanalitega sellel mootoril probleeme.muidu mulle see auto iseenesest meeldib nagu väga.hea mugav auto,nagu ameeriklased enamus on.on su masinal midagi läbi ka läinud suuremat ma mõtlen mis oleks hirmsasti maksma läinud.või on sul kast ja mootor muretult vastu pidanud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Jaan, 2012 23:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mootori osas on plaanis see lahti võtta, sest õli läheb tiba palju juba ning kohati viskab tagant sinist... ehk siis ennetada kokkujooksmist: vahetada rõngad, kontrollida ülejäänud vidinaid...
Üldjuhul vahetan õli siis kui otsa hakkab saama e. 5-7 K pealt... kasutan eranditult MOTUL eco-energi, x-cess 5w30., filtriks SCT... (mitte mingil juhul FRAM PH16)
Mootoris midagi erilist veel juhtunud ei ole ja läbisõit on seal 180K kandis.

Kasti osas sai õli (MOPAR ATF +4) aasta tagasi vahetatud ja läks asi tiba paremaks, kohati 2 käigul järsku gaasi lahti lastes teeb jõnksaka... ja see on ka kõik. Pigem arvan, et tuleks millalgi uuesti õli ära vahetada - ehk peseb mingi väikse klapikese puhtaks...

Mugavus ja stiil mulle meeldib jah... ning egata nüüd väga kulukas pole olnud.. ahjaa sildades on pea kõik puksid ja liigendid vahetatud - tuli ju siledatelt teedelt siia kargesse konarlikele teedele.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Jaan, 2012 23:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Mul läbisõit ca 189kkm. Mootoris vahetanud õli ja filtreid ca 10-12kkm pealt. Käigukasti õli vahetasin ka ära. Muutusi ei märganud, aga vast sai hea :)
Mootor õli ei võta ja imelikke hääli ei tee. Viimati ülevaatusel olid heitgaasid puhtam kui Tallinna õhk.
Veermik tahab aegajalt putitamist ja natuke hakkab roostet tekkima. Aku vist tahab ka vahetust, kuidagi jõuetult käivitub.
Suurem probleem on olnud siiani, et kütusepaak saab ruttu tühjaks, rehvidest on osad naelad kadunud ning esitule pirne kulub. Ahjaa... esituled on suht kehvakesed ka.

Ja kõige suurem probleem on endiselt see, et V8 mootor puudub valikus.

Üldiselt võib autot kiita. Siiani olen ainult ühe korra teele jäänud. Siis sai kütus otsa ja ma ei suutnud tanklani veereda (paarsada meetrit jäi puudu).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 0:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Mai, 2011 7:47
Postitusi: 22
Praegu teie jutude kohaselt ei tundu asi nii hull kui kõik räägivad.ühesõnaga kõik on korralikus ja kvaliteetses hoolduses kinni.Ehk suudan veel isegi ringi mõelda müümise suhtes :D aga kuidas muidu kulu osade hinnad on.mõtlen silla osasi ja mootori osi.ei ole eriti usaka juppidega kursis.kas saab ainult us partsist või silberist või tavapoodides ka vajalikud osad olemas?chrysler vist tegelt pole päris usakas.pigem selline euroopa usa variant või midagi sellist kuima ei eksi äkki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 9:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ega sa juhuslikult minu eelnevas postis linkidel klõpsanud?
Seal ju räägitakse ka hindadest, pole ju nii väga mõtet siin neid üle korrata.

Ega see Sebring väga hull ole - pole vaja teda ainult klaasitaga hoida... ja pabistada, et ehk pudeneb koost :D

Automargi sidumine kindla riigiga pole enam ammu "õige". Sebring ikkagi mõeldi välja ja toodeti peamiselt ikkagi USA turule. Põhjaameerika ja euroopa tulid n.ö. lisainvesteeringuga kasuks...
Eelmisest aastast on jah Chrysleri mark püütud siduda ainult Ameerika mandriga... ja eurooma jaoks keleebitakse lihtsalt teised sildid külge - turu jaotamise värk, mida Muchikas ellu on rakendanud ja kaitstes FATI huve euroopas...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Jaan, 2012 13:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Ma olen siiani kõik jubinad saanud Laki autost. Väga spetsiiflisi osi muidugi saab ainult esindusest (velgede kapslid vms ilukola).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Jaan, 2012 18:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Mai, 2011 7:47
Postitusi: 22
Selline küsimus siis et kas roolipeal need püsika nupud peaksid ka pimedas põlema või mitte?siis veel selline asi milles võib viga olla et mul see kellamoodi display mis seal armatuuris on paki üleval kus tavaliselt kell asetseb.See on kompu või midagi?Ja kas vasaku kella all peaks ka mingid numbrid olema või mitte nagu paremal pool on läbisõit?loodan et saite aru mida mõtlen.Nendel masinatel peaks kompuuter olema ju mis näitab kütusekulu ja palju sõita saab jne.Ja tahtsin veel seda küsida kas sellel on ka originaal makil kood?Mul kunagi oli voyager 98a. sellel tahtis makk kohe koodi kui aku tagant ära käis.Kas sebringu originaal makil on ka kood või mitte?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Jaan, 2012 21:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
tinnuri kirjutas:
Selline küsimus siis et kas roolipeal need püsika nupud peaksid ka pimedas põlema või mitte?siis veel selline asi milles võib viga olla et mul see kellamoodi display mis seal armatuuris on paki üleval kus tavaliselt kell asetseb.See on kompu või midagi?Ja kas vasaku kella all peaks ka mingid numbrid olema või mitte nagu paremal pool on läbisõit?loodan et saite aru mida mõtlen.Nendel masinatel peaks kompuuter olema ju mis näitab kütusekulu ja palju sõita saab jne.Ja tahtsin veel seda küsida kas sellel on ka originaal makil kood?Mul kunagi oli voyager 98a. sellel tahtis makk kohe koodi kui aku tagant ära käis.Kas sebringu originaal makil on ka kood või mitte?

Püsika tuled ei põle.
Armatuuri keskel on jah kompu. Näitab ilmakaari, temperatuuri, küttekulu, jne.
Vasaku kella all pole midagi.
Raadiol on jah kood.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Jaan, 2012 0:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Mai, 2011 7:47
Postitusi: 22
aga oskab keegi öelda miks see kompuuter ei tööta?ja kui ma seda maki koodi ei tea siis kust ma selle teada saaksin või kui üldse võimalik teada saada on seda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Jaan, 2012 13:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tinnuri, Tinnuri, Tinnuri...
Nüüd oleks see aeg, kus natuke lapata foorumit.
Kõik mis käib audio ja video valda on ühte kohta koondatud - ja ka need küsimused suhteliselt lahti seletatud.

Nüüd miks kompuuter ei tööta.... siin on sul vaja täpsustusi - kas näidud ei põle - viga siis juhtmestikus
Kui näidud põlevad aga ei muutu on viga ajus.

Kui auto käivitad siis näidikute paneelis peaks põlema kõik lambid ja tahhomeetri all on nt surve lamp kohe kindlasti, mis käivitusel peaks märku andma.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia