Tänane kuupäev Kolmapäev 24 Apr, 2024 3:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Paganarh: Dodge Avenger SXT
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juun, 2009 13:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 01 Juun, 2009 10:44
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu
Tervitus siinperele!
Sai siis liitutud kah nende priviligeeritutega kes üle lombi apastraatidega ringi vuravad. Tegelikult on alati olnud unistuseks omada mõnd vanemat klassikalist muskelautot, kuid ei ole ei kohta, oskust, aega ega raha sellise asjaga tegelemiseks.

Nii siis juhtuski et kui tekkis vajadus uue auto järele, olid esimesed päringud auto24.ee's chrysler, dodge ja muud sedasorti tootjad. Eriti püüdis pilku just Charger (otsisin sedaani, muidu oleks ilmselt Mustang loosi läinud heh).
Chargeri omanikule olin juba valmis helistama, kui avastasin et Avengeritele on kõva hinnaalandus olnud. Noh, ja Avenger on peaaegu nagu Charger, ainult natuke inetum. Kuid peaaegu sama raha eest uus auto kätte saada? diili sai tehtud suht kiiresti.

Selline ta siis on see SXT

Pilt

Pilt


2.4 automaatkast, nahksisu ja igasugu kudinad-vidinad millest väga ei hooli, nagu näiteks Dodge "Chill Zone" (tm) - ehk siis kondeka pealt töötav külmik väikeste purkide jaoks ning juhi topsisoojendaja-jahutaja. Nu ja muud veider pudi nagu kompass jne.
Otseselt väga palju minujaoks midagi ei muutunud- sõitsin enne seda kaks aastat ringi Volvo s70 automaatkast, 2.4 mootor aga krt, Avenger ikka teisest mastist. Pagass ootamatult avar, salongis ruumi palju- minu laiad mõõdud mahuvad väga mugavalt sisse ära. Ameerika! :)
Ma juba enne oma Volvo vanakese kohta naersin et see on kõige lähemal ameeriklasele mis sai Euroopas tehtud. Nüüd siis ei pea enam ennast petma heh
Kütusekulu aga kokkuhoidlikum- Volvoga oli ka maanteel 8-9 käes ja linnas 10+ (täpselt mõõta ei saanud- arvutit polnud) aga nädalavahetusel tuli pärnu-tartu vahel liigeldes vaid 7 l/100 (kondekas puhus mis jaksas ning ZZ Top & Status Quo müristas).

Ega muud ei olegi praegu midagi öelda- auto siiski uus ja veel vahetamist midagi ei nõua (ptüi-ptüi-ptüi). Kuid eks kui kuskilt mingid vead ilmnevad, siis panen kirja kah et teised teaksid mis ohud selle masina puhul välja lüüa võivad.

ja küsimusi on siis andke tulla


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juun, 2009 17:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Õnnitlused.
Milline Charger valikus oli?
Kas 2.4ne mootor nõrgaks ei jää?

Aga muretuid pikkusühikuid teedel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juun, 2009 22:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
palju rõõmu sulle
See avanger on nagu 2004-2007 sebringu stiili jätk....

see 2,4R4 on oma võimetelt pea aegu nagu 2.0R4... ja oluliselt õrnem kui 2,7V6 siiani on jäänud mõistatuseks miks 2,4 üldse toodeti... aga see selleks.

Kui hing ihkas chargerit.... eks siis jääb süda ikka tiba veriseks kah.. on ju nii :roll:

:synna2:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Juun, 2009 11:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 01 Juun, 2009 10:44
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu
tia, minu "vajadused" katab see 2,4 ära.
normaalne, testitud ja väga levinud mootor - LGEMAI4 "World Engine" (Chrysler/Mitsubishi/Hyundai). Suuri ebameeldivaid üllatusi sealt tulla ei saa.

Ma siiski suht rahuliku sõiduga inimene kah, aga kui vaja 90 pealt möödasõitu teha ja pedaali vajutan, siis hüppab auto meeldiva urhatuse saatel edasi ikka küll.
jaah, eks veidike kripeldab, et Chargerist mööda pidin vaatama, kuid mõnikord tuleb võimalustest kinni haarata. Ning kes teab, võibolla saab aastate pärast soetada hobiautoks just Chargeri, ning seekord juba R/T versiooni (kui hammas peale hakkab muidugi heh)

Eile sai huvipärast Tartu Raadi libedarajal kah veeretud. Operatiivsõiduki rada ei julgenud teha, ei tunne veel masinat piisavalt :)

edit/PS
hmm kirjutas:
see 2,4R4 on oma võimetelt pea aegu nagu 2.0R4... ja oluliselt õrnem kui 2,7V6 siiani on jäänud mõistatuseks miks 2,4 üldse toodeti... aga see selleks.

2,4 oli suht ainuke valik kah, kuna 2.0 mootoritega oli ainult manuaalkastiga (SE).
aga mina paadunud automaatkasti austaja :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Juun, 2009 19:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Tubli :pai: Autopeabki eelkõige endale meeldima..
Aga nüüd siis trüki aga avaldus välja siit ja täida..ning 350 eeku teele ja kiirelt klubi liikmeks :roll:

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia