Chrysler Club Foorum
http://www.chryslerclub.ee/foorum/

rannamees: Grand Voyager 2,5TD`98
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=1272
Leht 2 koguhulgast 5

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 06 Mär, 2007 1:34 ]
Teema pealkiri: 

Kuulge härrad! Kui ma õieti aru sain/mäletan siis see masin läks remonti õlirõhu probleemidega, mitte käivitumis/suitsemis/töötamisprobleemidega. Seega - kui just Upper sul juppe (pumpa, pihusteid) pole ära vahetanud siis need peaksid kõik endiselt ju töötama. Tõenäolisem on ikka, et kuskilt tõmbab näiteks kütusele õhku vahele, mõni massiots on puudu/puruks, pumba või nuka ajastus vale vms.
Kuidas ta Silberis käima läks?

Autor:  rannamees [ Teisipäev 06 Mär, 2007 14:04 ]
Teema pealkiri: 

Silber väidab, et süüde on varane, st kuidagi ise varaseks läinud. Nemad süüdet diislil ei tee, pumpa üldse ei puudu :(

Autor:  indian [ Teisipäev 06 Mär, 2007 16:18 ]
Teema pealkiri: 

Siis on SILBER-i vennad paranähtusi näinud või laksus? Ise läks? Kuidas? Ma ei tea, missugune pump see on, aga kindlasti mitte ridapump.Minu poolt vaadeldud pumbad reguleerivad oma nurka tsentrifugaaljõul varasemaks lükkamisga. Mis toimub mingites elektrilistes pritsungites, ei tea. Aga jutt on ikkagi imelik. Varasema matsu sümptom on ka klõbin, nagu oleks varase süütega mosse, 412 mootoriga ma mõtlen, selline terav klõbin, must suits võib ka püsti olla. Hilisemaga ajab valge suitsu üles ja töötab imevaikselt Küllap ikka miski rootorpump peal on. Selle nurk jookseb valeks siis, kui on rihm või kett hammas mööda pandud, olen isegi ükskord Transit-ile hamba hiljemaks pannud, käis kui bensukas, tasa ja maheda häälega, aga vedu ei miskit. Mulle juba hakkab tunduma, et see ''kala'' seal on nii lihtne, et selle peale ei tulda, sest nii lihtsat varianti EI saa olla, mõistus keeldub uskumast. No kurat, teadjamees peab hääle järgi ütlema mis mootoril viga. Kas sellised on juba otsa lõppenud või? Mina sellise asjaga õnnistatud igatahes pole, pole praktikat lihtsalt.
Olen Land Cruiseri ridapumbal membraani vahetanud, sest karla auto või kes see Veerennis vahepeal oli, väitis, et seda ei saa muidu kui pump laua peal teha. Tahtsid hullu pappi saada. Membraan maksis vist 400,- krooni, töö eest tahtsid kohe mitu tuhat ja pumpa ka lauale. Ma mõtlesin, et sittagi te mind röövite. Vahetasin auto peal ära, peeglit, konkse splintide väljatõmbamiseks ja tagasi panemiseks kasutades. Esimese hooga lõi üks spiraalvedru mul pudinad hoovi mööda laiali, aga üles ma nad leidsin, membraani vahetasin ja asi läks heaks. Üks kõrgharitud automobilist kiljus kogu aeg alguses kõrva, et : ''...pumpa EI tohi ise näppida, keerad perse...'' jms. Sellel lubasin pea lõhki lüüa kui jalust ei kao, mul niigi närviline töö käsil. Iga jupi mis kätte sain joonistasin paberile, muud teha polnud. Asi võttis paar tundi aega ja selle aja kohta oli kuupalk kokku hoitud, MEGA! Pool mootorit jäi ka lahti võtmata, sel ju hammakatega jagamine.

Autor:  rannamees [ Kolmapäev 07 Mär, 2007 22:03 ]
Teema pealkiri: 

Ongi must toma taga ja lõgiseb kõvasti :(

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 07 Mär, 2007 22:38 ]
Teema pealkiri: 

Aga proovi pumpa keerata ??? kui mootor käib ( kui selline asi on võimalik

Autor:  rannamees [ Neljapäev 08 Mär, 2007 0:30 ]
Teema pealkiri: 

Mina pumpa keerama??? Prooviks alguses ikka heaga :D

Autor:  Oberst [ Neljapäev 08 Mär, 2007 8:26 ]
Teema pealkiri: 

mul oli kunagi üks disla datsun ja seal oli võimalik keerata pumpa st süüdet varasemaks hiljemaks. Mootor töötas ja ise liigutasin pumpa

Autor:  hmm [ Neljapäev 08 Mär, 2007 8:29 ]
Teema pealkiri: 

Sellel ei ole see võimalik, kõik käib keti/hammaka hambumiste sättimisega

Autor:  Oberst [ Neljapäev 08 Mär, 2007 8:31 ]
Teema pealkiri: 

Tahaks seda pumpa kohe näha

Autor:  zumbroo [ Neljapäev 08 Mär, 2007 8:42 ]
Teema pealkiri: 

Olen Indiani jutuga täitsa nõus.Märke mööda panna on oskamatul küllaltki lihtne.Sümptomid valede märkidega jah suitsev ja lõgisev või imevaikselt töötav mootor mis tuure ülesse ei võta.Pumba keeramisel antakse ainult viimane lihv mootori tööle aga selleks peavad märgid ikkagi hammasrarastel õiged olema.Omal kogemused nii nissani,fordi kui mitsu diislitega.

Autor:  iffpoiss [ Neljapäev 08 Mär, 2007 17:23 ]
Teema pealkiri: 

keerata pumpa küll ei saa(20a vanal dislal pole prpbleemi)
Pihustisse väljuvate torude vahel olev polt ära võtta ja mikromeeter külge keerata ja siis saab hambumise õigeks. leidsin netist boschi pumbaVP36 regulli juhendi ka.see küll citroeni oma kuid pump on sama.
kui keegi tunneb huvi siis võin üles panna.

Autor:  hmm [ Neljapäev 08 Mär, 2007 17:58 ]
Teema pealkiri: 

kindlasti on huvi ja paiguta see ülesse

Autor:  iffpoiss [ Reede 09 Mär, 2007 12:23 ]
Teema pealkiri: 

kas on siin lehel mõni nurgake kuhu saaks pdf'i üles riputada???
võiks äkki teha mingi manualidele koha.

Autor:  hmm [ Reede 09 Mär, 2007 12:28 ]
Teema pealkiri: 

pane failina (attachmentina piirang 5MB) oma postitusse

Autor:  Siller [ Reede 09 Mär, 2007 18:27 ]
Teema pealkiri: 

hmm kirjutas:
pane failina (attachmentina piirang 5MB) oma postitusse


hmm. ära unusta seda, et mitte klubiliikmed saavad panna maksimaalt 1mb faile! :oops:

Leht 2 koguhulgast 5 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/