Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 19:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 99 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: yksjalg: Town&Country 2003
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2008 18:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Üldiselt olen ammu tahtnud hakata siin oma autost pajatama, kuid elu on maru kiire olnud, eriti päeviti ja õhtuti ei suuda süveneda, kuna veedan õhtud klubi Õllekas (ehk jutukas) ja millalgi peab magama ju kah.
Auto aga pakub pidevalt leidmisrõõme ja miskitel vabadel hetkedel olen neid siis siin erinevates teemades ka valgustanud.
Tehnilistes küsimustes pole mingeid probleeme-vahetusi toimunud..peale ostu vahetasin ainult kõiksugu "mahlad" ja filtrid. Auto sõidab nagu uus..stardimomendil siis oli miski 18 000 ees..nüüd siis 22 368ja seda siis umbes poolteise kuuga. Omaette saaga oli recallidega, mida autol oli kaks ja mille kohandamine tänu Silberi "ämbrile" (eriti just tagaluugi luku monitoriga) tähendas mulle 3x1,5 tundi Ülemiste Silberis veetmist. Õnneks said nad OMAD vead parandatud ja asjaga oka..Järgmine suurim dialemma oli mittetoimiv nn küljekallutus. Ühe elektrit jagava kaaslasega sai siis kogu see süsteem laiali harutatud ja ka korda tehtud. Viga purunenud mikrolüliti (muuseas väga tobe Mikide süsteem, mida sai ka kohandatud ja lausa paremaks tehtud). Küljekallutuse põhimõte on lihtne..risti autoga on põhja alla kinnitatud elektriajam(mootor), mis liigutab siis võlli, mille otsas on kett. See kett jookseb kõrvuti taga amordiga ja vastava pinge peale saamisel sikutab parempoolse taga amordi lihtsalt kokku. Auto tuleb kuskil 8-12 senti madalamale. Koos kolleeg ja klubikaaslase AWD95 katsetasime siis ka bussi kohaldamist 3 ratastooli veoks, mis eeldas kõrvalistuja esiistme väljundamist autost..Asi toimis..istmel taga kaks kangi..(nagu vanematel mudelitel tagumisel pikal istmel) ja siis see iste(koos tüki põrandaga) on kergelt välja sõidutatav(neli ratast all ja kaldtee asja välja lükkamiseks). Asi ok. Siis tekkis proble turvapatjadega, kuna istmel ju padi sees ja tuli põles-karjus. Tänu foorumile leidsin miski tolmuga kattunud teema, kus kirjeldati ühte imevidinat, mis pidi turvapadja süsteemi ära petma..õnneks oli ka pilt lisatud sellest vidinast ja kohe lõi silme ette, et olen seda vigurit juba näinud..hommikune auto põhjalik läbiotsimine tõi päevavalgele lausa kaks sellist pistik-petjat..millest ühte olen nõus ka vajajatega jagama. Asi ok. Valulik teema on auto ostmise päevast saadik mittetoimiv navi. Keski lahke inimene on nimelt bussi aretanud üüratut raha maksva Pioneeri multimeediakeskuse..igasugu imevidinad..sat.raadio, puutetundlik ekraan, navi jne. sees..aga see tore ja kallis asjandus juhtis kuu aega mind Tallinnas sõites mööda LA d..väga ehmatav oli korraga kuulda meeldivat naisehäält röögatamas-turn left..või for 3 miles turn right :) Katsetus uut plaati leiutada ei läinud õnneks ..Kuna Pioneer Eestit ei tunnista, pole neilt ka vajalikku plaati oodata. Antud momendil on plaat miskite patsiga vendade käes häkkimisel-vaatame , mis saab. Kogu selle tehnikaimega veel muidugi palju küsimusi..nimelt PC sisend navil(milleks see kasulik ja mis sellega teha saab veel) ja täna tehtud avastus..et peneelis olev makk ja eraldi navi DVD lugeja on veel alles õied..konsoolis (all-kõrvalistuja jalgade juures) on põhiplokk, kuhu kõik asjad kokku jooksevad..ja kus vajalikud sisendid-väljundid lisavidinate jaoks. Täna sain nimelt lisamonitori-teleka (mis soetatud tänu klubikaaslase Myrakaru abile) sobitamise oma bussi. Nimelt..kuna see Pioneeri üllitas avab oma ekraani Voya tava maki kohal-sulgeb avanenud ekraan sensori, mis juhib seda "fallow me" süsteemi ja miskipärast ka kliimat??. Seega sõidu ajal seda kasutada ei saa :(. Nüüd siis toimiv lisaekraan keskel laes..ja pilti kui palju..filme päris hea vaadata, kuna Voya kõllid lubavad head efekti. Hakkan nüüd otsima abi-et mis teha selle krdi sensoriga...see asub keskmiste konsooli ribide allosas. Üldiselt tundub, et selle auto puhul veel üllatusi jagub ja seega loodan oma plära siin ka jätkata


Manused:
Faili kommentaar: Oleks nagu Chrysla märk, aga samas ju pole.
invachrysla13.jpg
invachrysla13.jpg [ 80 KB | Vaadatud 6980 korda ]
Faili kommentaar: see agregaat teebki siis seda nn. küljekallutust
SP_A0075.jpg
SP_A0075.jpg [ 36.1 KB | Vaadatud 6982 korda ]
Faili kommentaar: Selline näeb asi seest välja koos uue lisaekraaniga-pildil mängivad mõlemad ekraanid
SP_A0091.jpg
SP_A0091.jpg [ 96.91 KB | Vaadatud 7001 korda ]

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Viimati muutis yksjalg, Laupäev 02 Veebr, 2008 11:04, muudetud 1 kord kokku.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2008 11:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Veel üks tähtis "üllatus" selle auto juures. Nimelt, bensiinipaak on 90 liitrine. Selle koha peal, kus tava Voyal on kütusepaak, on minu isendil siis see küljekallutuse ja kaldtee liigutamise süsteemid ja Corp Brauni poolt (kes isendist Entervani ehitas) on tahapoole aretatud uus paak. Umbes selle koha peale, kus tava Voyal on tagavara ratas. Kütuse näidik näitab täis paaki kuskil 70 liitri juures...ja siis läheb vabalt veel 20-25 liitrit sisse. Esimesl nn täispaagi tankimisel oli üllatus suur, kartsin juba, et auk paagis-benssa muudkui aga läks sinna :) Ja kütusenäidik hakkab siis langema, kui 30 liitrit maha sõidetud


Manused:
kütusepaak.JPG
kütusepaak.JPG [ 54.55 KB | Vaadatud 7012 korda ]

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2008 13:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 14 Juul, 2007 9:18
Postitusi: 43
Asukoht: Kohila
Tekkis lihtsalt väike haiglane huvi...palju su auto 100 km kohta kütust põletab kütust keskmiselt?Tundub,et su auto on igasugust lisavarustust täis tambitud nagu oleks tava voya täislastis :roll: ja sellist kütuse paaki tahaks endale,siis saaksin ehk nädalas korra tankida ja asi mutt. Hetkel 2 korda nädalas on juba tüütavaks muutunud... :P Igal juhul on põnev lugeda su avastus retki autos nii seest kui väljast.Ootan huviga uusi avastusi mida põnevat sul seal veel leidub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2008 18:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
McCondom kirjutas:
Tekkis lihtsalt väike haiglane huvi...palju su auto 100 km kohta kütust põletab kütust keskmiselt?Tundub,et su auto on igasugust lisavarustust täis tambitud nagu oleks tava voya täislastis :roll: ja sellist kütuse paaki tahaks endale,siis saaksin ehk nädalas korra tankida ja asi mutt. Hetkel 2 korda nädalas on juba tüütavaks muutunud... :P Igal juhul on põnev lugeda su avastus retki autos nii seest kui väljast.Ootan huviga uusi avastusi mida põnevat sul seal veel leidub.

Toon siis viimase kahe nädala statistika(kuna sõidetud ka Lõuna-Eestisse)
Kütusekulu linnas-keskmine 12,4 kui üksi, kui rahvast täis siis 12,6
maanteel üksi 9,4 rahvast täis 9,6 (sõidetud tormis-vihmas ja kaks reisjat veel ratastoolis)

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2008 18:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Täna sai siis järjekordselt esiiste eraldatud. See sõidab välja (just sõidab, kuna ratastel ja tõsta pole vaja) koos põrandaga. Esmaspäeval lihtsalt jälle suurema seltskonna vedu Tartu ja seega ratastoolidele ruumi vaja.
Tegin ka miskid pildid , kuigi kvaliteet tuli halb-telefoni fotokas jukerdab


Manused:
Faili kommentaar: ja niimoodi näeb asi välja siis ilma istmeta
ilma istmeta.JPG
ilma istmeta.JPG [ 28.25 KB | Vaadatud 6982 korda ]
Faili kommentaar: See iste siis koos põrandaga- sõidab ratastel
eraldatav iste.JPG
eraldatav iste.JPG [ 34.06 KB | Vaadatud 6980 korda ]

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2008 20:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
yksjalg kirjutas:
Esmaspäeval lihtsalt jälle suurema seltskonna vedu Tartu ja seega ratastoolidele ruumi vaja.
Sul siis äri mingil määral ikka käib. Rõõm lugeda. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2008 20:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
albert kirjutas:
Sul siis äri mingil määral ikka käib. Rõõm lugeda. :)

Vaikselt jah...olen lihtsalt osades projektides sees, kuna ise ju ühingus...ja projektides tavaliselt transport sees...praegu lihtsalt veel pole taksomeetriteni jõudnud...rahakott ei kannata - seega muud ei saa teha...aga üritan ikka edasi areneda...ja tänud muidugi :)

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 11:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Aga kuidas need toolid koos inimestega kinnitad?
Või pole ratastoolis vaja nn "turvavööd"?

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 11:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Tiit281 kirjutas:
Aga kuidas need toolid koos inimestega kinnitad?
Või pole ratastoolis vaja nn "turvavööd"?

Ilma kinnitamata ei tohi. Bussis on kaks siini, kuhu saab panna teisaldatavaid tooli kinniteid ja ka turvavööde nn "emaseid" pooli. Praeguse seisuga on mul komplektis kinnitused 3 toolile. osadel toolidel on ka omad turvavööd, kuid need muidugi autoga sõites tooli ennast paigal ei hoia..selleks tuleb nadi ikka eraldi kinnitada. Sest kujuta pilti, kui ütleme bussiga üle katuse käies (ptüi-ptüi-ptüi) hakkab sul salongis lendama üle 100 kg kaaluva teravate nurkadega elektriratastool. Pole vist eriti meeldiv..


Manused:
Faili kommentaar: siin näha siis tagumised..nn ratastoolide kinnitused
inva8.JPG
inva8.JPG [ 10.45 KB | Vaadatud 7807 korda ]

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 12:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Aga milleks üldse "juhuveol" taksomeeter?
Arve teed kilomeetrite järgi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 12:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
rannamees kirjutas:
Aga milleks üldse "juhuveol" taksomeeter?
Arve teed kilomeetrite järgi :)

Seda saab praktiseerida kohalikega jah..et teed kilomeetrite järgi-kuigi ka mõned kohalikud on umbusklikud ja tahavad konkreetselt näha-samas saada ka kohe tshekki, mille saab siis tasumiseks ühingule esitada. Kuid probleem on pigem just välismaalastega, kahjuks on meie taksojuhtide "hea kuulsus" muutnud väljastpoolt tulevad inimesed päris umbusklikuks selliste teenuste osas.
Sest ega mina pole kah tegelikult huvitatud mingisugu lisavidinaid veel autosse toppima..niigi meenutab juba kosmoselaeva oma ekraanide ja muu staffiga..pole tegelikult vaba kohtagi, kuhu see panna. Seega üritan seni ikkagi vabamat joont ajada ja sõita just nii, eelneva kokkuleppe ja pärastise arve põhjal. Erinevate projektide raames on see täiesti võimalik ja tahakski asja selle bussiga nii jätta..leidsin Saksast juba teise-mille tahaks aga teha puhtalt taksoks..täisvarustus jne.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 17:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Aga mis litsentsi sellise asja juures vaja, või millise teenuse alla sellist vedu klassifitseeritakse?
Sul pole ju takso ega buss, kui nad tšekki tahavad...

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 22:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kas tsekki ei kannata nii teha nagu puksiirid, km + tõste(sinul seisutund) ja kohe kirjutad välja?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Veebr, 2008 5:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Tiit281 kirjutas:
Aga mis litsentsi sellise asja juures vaja, või millise teenuse alla sellist vedu klassifitseeritakse?
Sul pole ju takso ega buss, kui nad tšekki tahavad...

Vaata see ongi üks segane teema. Seaduses oleks nagu asjad paigas-samas küllaltki "uduselt". Oleneb siis, kas kvalifitseerud taksovoe või siis juhuveo alla. Taksode puhul asi selge-taksojuhi koolitus, litsents ja muud sellised taksojuhi nipid. Pluss siis peaksid läbima miski eraldi koolituse invateenuseks. See kujutab endast vaid muidugi (Eestis) vaid seda oskust, et sa oskaksid vajadusel ratastooli lükata, kallutada ja võtta seda koost lahti(mitte toorelt ära lammutada). Eestis lihtsalt pole need asjad paigas-et millised need kursused tegelikult peaksid olema. Sel aastal sai ise aidatud neid teha, seega tean. Samas kui teed nagu a`la juhuveod, siis tegelikult peaks olema reisijateveo litsents..ütleme firmal või FIE l. Aga elu on näidanud muud. Firma kes tegi pea 8 aastat seda vedu oma 2-3 bussiga-sel polnud mingit litsentsi. Lihtsalt toimetas ja vedas-kogu lugu. Nii et Eestis need asjad imelikud. Paigas on nagu need nõuded bussile siis-ütleme et igale ratastoolile põrandakinnitused ja turvavöö kinnitamise võimalus. Samas on ka see asi suht lahtine-miski firma siin reklaamib oma bussi-et a´la 5 ratastoolikohta+2 saatjat. Mind kutsuti seda bussi üle vaatama Vehosse, kui see just valmis sai-ja siis poe esindaja just laiutas käsi, et valmistaja lubab vaid 3 ratastooli kohta. Nii, et segased lood siin Banaoonias :)

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Veebr, 2008 5:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
rannamees kirjutas:
Kas tsekki ei kannata nii teha nagu puksiirid, km + tõste(sinul seisutund) ja kohe kirjutad välja?

Eks nii tulebki praegu teha-sest tshekki vajavad nad (reisijad) just selleks, et siis esitada see hiljem kas siis Puuetega Inimeste Kojale või Sots.osakonnale-osad sõidud ju kompenseeritakse. Kuigi tegelikult on need summad häbiväärselt väikesed-aga kuna ka invapensionid meil pisikesed, siis iga kopkas tähtis

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 99 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia