Üldiselt olen ammu tahtnud hakata siin oma autost pajatama, kuid elu on maru kiire olnud, eriti päeviti ja õhtuti ei suuda süveneda, kuna veedan õhtud klubi Õllekas (ehk jutukas) ja millalgi peab magama ju kah.
Auto aga pakub pidevalt leidmisrõõme ja miskitel vabadel hetkedel olen neid siis siin erinevates teemades ka valgustanud.
Tehnilistes küsimustes pole mingeid probleeme-vahetusi toimunud..peale ostu vahetasin ainult kõiksugu "mahlad" ja filtrid. Auto sõidab nagu uus..stardimomendil siis oli miski 18 000 ees..nüüd siis 22 368ja seda siis umbes poolteise kuuga. Omaette saaga oli recallidega, mida autol oli kaks ja mille kohandamine tänu Silberi "ämbrile" (eriti just tagaluugi luku monitoriga) tähendas mulle 3x1,5 tundi Ülemiste Silberis veetmist. Õnneks said nad OMAD vead parandatud ja asjaga oka..Järgmine suurim dialemma oli mittetoimiv nn küljekallutus. Ühe elektrit jagava kaaslasega sai siis kogu see süsteem laiali harutatud ja ka korda tehtud. Viga purunenud mikrolüliti (muuseas väga tobe Mikide süsteem, mida sai ka kohandatud ja lausa paremaks tehtud). Küljekallutuse põhimõte on lihtne..risti autoga on põhja alla kinnitatud elektriajam(mootor), mis liigutab siis võlli, mille otsas on kett. See kett jookseb kõrvuti taga amordiga ja vastava pinge peale saamisel sikutab parempoolse taga amordi lihtsalt kokku. Auto tuleb kuskil 8-12 senti madalamale. Koos kolleeg ja klubikaaslase AWD95 katsetasime siis ka bussi kohaldamist 3 ratastooli veoks, mis eeldas kõrvalistuja esiistme väljundamist autost..Asi toimis..istmel taga kaks kangi..(nagu vanematel mudelitel tagumisel pikal istmel) ja siis see iste(koos tüki põrandaga) on kergelt välja sõidutatav(neli ratast all ja kaldtee asja välja lükkamiseks). Asi ok. Siis tekkis proble turvapatjadega, kuna istmel ju padi sees ja tuli põles-karjus. Tänu foorumile leidsin miski tolmuga kattunud teema, kus kirjeldati ühte imevidinat, mis pidi turvapadja süsteemi ära petma..õnneks oli ka pilt lisatud sellest vidinast ja kohe lõi silme ette, et olen seda vigurit juba näinud..hommikune auto põhjalik läbiotsimine tõi päevavalgele lausa kaks sellist pistik-petjat..millest ühte olen nõus ka vajajatega jagama. Asi ok. Valulik teema on auto ostmise päevast saadik mittetoimiv navi. Keski lahke inimene on nimelt bussi aretanud üüratut raha maksva Pioneeri multimeediakeskuse..igasugu imevidinad..sat.raadio, puutetundlik ekraan, navi jne. sees..aga see tore ja kallis asjandus juhtis kuu aega mind Tallinnas sõites mööda LA d..väga ehmatav oli korraga kuulda meeldivat naisehäält röögatamas-turn left..või for 3 miles turn right
Katsetus uut plaati leiutada ei läinud õnneks ..Kuna Pioneer Eestit ei tunnista, pole neilt ka vajalikku plaati oodata. Antud momendil on plaat miskite patsiga vendade käes häkkimisel-vaatame , mis saab. Kogu selle tehnikaimega veel muidugi palju küsimusi..nimelt PC sisend navil(milleks see kasulik ja mis sellega teha saab veel) ja täna tehtud avastus..et peneelis olev makk ja eraldi navi DVD lugeja on veel alles õied..konsoolis (all-kõrvalistuja jalgade juures) on põhiplokk, kuhu kõik asjad kokku jooksevad..ja kus vajalikud sisendid-väljundid lisavidinate jaoks. Täna sain nimelt lisamonitori-teleka (mis soetatud tänu klubikaaslase Myrakaru abile) sobitamise oma bussi. Nimelt..kuna see Pioneeri üllitas avab oma ekraani Voya tava maki kohal-sulgeb avanenud ekraan sensori, mis juhib seda "fallow me" süsteemi ja miskipärast ka kliimat??. Seega sõidu ajal seda kasutada ei saa
. Nüüd siis toimiv lisaekraan keskel laes..ja pilti kui palju..filme päris hea vaadata, kuna Voya kõllid lubavad head efekti. Hakkan nüüd otsima abi-et mis teha selle krdi sensoriga...see asub keskmiste konsooli ribide allosas. Üldiselt tundub, et selle auto puhul veel üllatusi jagub ja seega loodan oma plära siin ka jätkata