Mina olen lamelli pooldaja sellepärast, et on ikka selgelt näha mismoodi see naastrehv asfalti sööb. Kui asfalt oleks parema kvaliteediga ja ei hävineks nii kiiresti siis oleks naast ok aga nii see ei ole. Selle jaoks tuleks kehtestada uued standardid tee-ehituses ja kogu asfalti kvaliteetsemaks muutmine Eestis võtaks aega paar aastakümmet.
Mina arvan, et naastrehvide kasutamine tuleks teha kasutajatele kulukaks ja talvisel perioodil suurendada teehoolde kulusid, lõpuks peaks see tee remondi arvelt ennast ära tasuma. Vähem remonti rohkem hooldust.
Meenub, et paar aastat tagasi näidati telekas vapraid Eesti teadlasi, kes olid välja töötanud rehvi, kus naelad olid rehvi sees nii et tulid mustrist välja alles piirolukordades. Umbes, et kui pidurdad, siis suureneb surve rehvile ja naastud surutakse mustrist välja. Idee oleks ju hea ja kompromiss variant olekski olemas, aga kahjuks ei ole sellest imerehvist rohkem midagi kuulda.
Paar-kolm aastat tagasi ostetud Scorpiol olid all lamellrehvid, mis olid päris kulunud ja sõitsin terve talve ringi ja midagi hullu ei olnud, pidasid teel suht hästi, mis siis kaasaegsest ja uuest lamellist rääkida. Soovitaks naastrehvi pooldajatel proovida sõita korraliku lamelliga ja arvan et saate aru, et vahe ei ole enam väga suur. Kindlasti tuleb ikka alati arvestada teeolusid. Kui teel on ikka jää peal siis ei hoia teid seal hullult kihutades ei naastrehv ega elektroonika. Mõistust on vaja kasutada.
Turvalist liiklemist