Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 19:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Reede 15 Juun, 2012 3:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juun, 2012 2:43
Postitusi: 10
Tere!
Tekkis plaan osta miskit suurt ning mahukat, kõige nägusam variant sellistest masinatest on minu arvates aga just grand voyager.
Vaatan siis 2001-2004 aasta masinaid, kuna tähtis on kütusekulu, mõtlesin 2.5CRD peale.
Kuna foorumites esinev info on selle VM paadimootori edasiarenduse kohalt tihti üsnagi vastukäiv, mõtlesin küsida selle foorumi asjapulkadelt üle, mis masinaga siis ikkagi tegu on.
Lisan igaksjuhuks, et 2.8CRD jääb juba hinnaklassi poolest valikust välja.

Olen siin lugenud, et käigukastiga peaks ettevaatlik olema, ning et pihustitega seotud jamad on kõik õudselt kallilt likvideeritavad ning kehvast kütusest tuleks hoiduda.
Kas on veel midagi, mille suhtes peaks eriti tähelepanelik olema?

Kuidas siis kontrollida ostul selle masina niiöelda valupunkte?
Ei tahaks väga kohe peale ostu remontima hakata. :D


Ettetänades,
Sander.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Reede 15 Juun, 2012 22:05 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kontakteeru Ferdi-ga, tema on korraliku kadalipu oma CRDga läbi teinud. Mootoris pole vist peale ploki midagi vana. Ja odav see lõbu ei olnud. Kuskil siin foorumis oli ka kellelgi veel paras jant selle CRDga.
Moodsate diislitega ongi niikaua odav sõita, kuni midagi hullu ei juhtu. Tõmme on hea, kulu väike. Diisli hooldus on üldiselt päris mitmeid kordi kallim, kui bensukal.
Alternatiiv kütusekulule on bensukas gaasiseadmega. Saad lisaks automaatkasti ja reeglina rohkem lisasi, kui diislitel üldse on, neliveo võimalus ka bensukatel olemas.
Ise kasutasin seda varianti.

P.S. kui ise masinatest eriti ei jaga, siis lase võimalusel auto spetsialistil üle vaadata. Kui diisli ostuga alt lähed, siis pärast ei jõua sa ennast ära kiruda.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Reede 15 Juun, 2012 23:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 06 Nov, 2008 23:15
Postitusi: 27
Olen ise Chrysler Voyager'i omanik juba viies aasta. Kallis alguses oli välja vahetada veepump (150 000 hooldus). See maksis 7200krooni, nüüd uurisin et odavamaks läinud (ligikaudu 300eur). Sel talvel tegin pihusti ringi ära, läks maksma 4*130euri + oma töö. Rakvere all on üks vanamees, ta nimi on Moisto Pets, eesti hinnatuim diislimees, Oisu ja Silber käivad tema juures pihusteid remontimas. Tal on masin, mis paneb kõik paika ja pihustite sisu tellib ta originaali ja otse tehasest. Tulemus on: muretu elu vähemalt 7 aastaks veel (kui mujdugi mingeid nurgataguseid tanklaid ei kasuta) ja väike kütusekulu (meie saame 6,2 l/100km). Kui mootori hääl on meeldiv, siis on kõige lihtsam arvuti taha panna ja veakoode vaadata. Nelja aasta jooksul pole tagasillas ühtegi asja peale piduriklotse vahetanud. Esisillas nüüd vahetasin amorte(150euri) ja müningaid pukse ja seda 120 000km jooksul. Kuni 2004 mudelitel on raske kolmene iste, see kaalub oma 60 kilo. Oleme väga rahul ja selle turuväärtuse juures otsustasime jätta teda 2-ks autoks ja samas jäime Chryslerile truuks ja täna oleme saanud Pacifika omanikeks :) Edu sulle!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 3:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Pihustitega said ikka üli odavalt hakkama..
aga samas jah, me võtsime koos tööga, läks pihusti kohta 300€,
1 veel vahetamata.. aga see on korras, ( sülitab kolm korda üle õla. )

Ãœldiselt suht sama seis nagu eelneval..
Veepumba ja rihmavahetuse teostasime veel kroonide aeg, see läks maksma miskit 10 000 lähedale koos tööga taaskord.

Esi sillas vahetanud konte ( millisel autol ei vahetaks. )
ja ühe rooli otsa.

Esimesed amordid.
piduri klotsid tagant.

täiesti elementaarsed asjad.

Viimase nädala keskmine kütuse kulu grand voyageri kohta on praegult 6.9,
Pikema otsa peale võid saavutada isegi 5-6, läti tripi peal näitas kompuuter, pidevalt 5,4
ei nurise nagu selle auto vastupidavuse ja kallite osade üle.. Mazdat oli tunduvalt kallim hooldada ..

istmete kohapealt, on mul kõik eraldi istmed, aga pole needki just kõige kergemad, pikka maad vedada ei tahaks, aga hops garaazi visata, pole probleemi.

muidu pihustite kohta lugesin kunagi kusagilt välja, et umbes 230 000 läbisõidu pealt pidid järjest minema hakkama.. Minu omal läksid 240 000 pealt, praegu 4000 km muretu, käib nagu kella värk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 12:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juun, 2012 2:43
Postitusi: 10
Tänud kõigile vastajatele!
Veel suurem tänu KRANTSile, kes viitsis teema õigesse kohta lükata :D
Mida rahvas arvab, kas lõppkokkuvõttes tuleks odavam VM-i 85kw paadimootor, või kõnealune VM commonrail?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 14:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Sannderr kirjutas:
Tänud kõigile vastajatele!
Veel suurem tänu KRANTSile, kes viitsis teema õigesse kohta lükata :D
Mida rahvas arvab, kas lõppkokkuvõttes tuleks odavam VM-i 85kw paadimootor, või kõnealune VM commonrail?

Kõikse odavam on vast 2,8 CRD, siis järgneb 2,5 CRD ( 105kw )
Mina ei nurise tegelikuses üldse voyageri üle, lähevad igal autol need pihustid ja asjad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 16:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juun, 2012 2:43
Postitusi: 10
Ma ei mõtlegi seda, et 2.5-2.8CRD oleksid halvad mootorid, eks kui on raha teda hooldada ja remontida, siis on iga asi vastupidav ja hea, kuid mõtlesin rohkem seda, et vana kerega on odavam, varuosad kah odavamad(kohati 4-5korda), niiet küsimuse sisu oli, et kas vana VM laguneb ka 4-5x rohkem, kui uus :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 16:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
Sannderr kirjutas:
Ma ei mõtlegi seda, et 2.5-2.8CRD oleksid halvad mootorid, eks kui on raha teda hooldada ja remontida, siis on iga asi vastupidav ja hea, kuid mõtlesin rohkem seda, et vana kerega on odavam, varuosad kah odavamad(kohati 4-5korda), niiet küsimuse sisu oli, et kas vana VM laguneb ka 4-5x rohkem, kui uus :pai:

Vanemad autot lagunevad alati rohkem kui uuemad, seega ütleks et kõik on nn "Joppamise" küsimus, millal miskit küljest ära hakkab kukkuma.
Mina valiksin uuema siiski, jupid on küll kallimad, kuid riskid on väiksemad. ( soovitatavalt jooksuta kusagilt ÜV punktist läbi nt, või vii kusagile kontrolli, lõpp kokkuvõttes tuleb odavam kui vastu pükse saada. )

Mina sain oma voyageri täis hooldus ajalooga ja kui küsimusi on siis telefoni kõne ja saan vastuse, miks ja kuidas. täiesti muretu elu.
Tegemist siis 2001 GV-ga 2.5 CRD, ainuke asi mis olen 3kuu jooksul teinud ( mis on ametlikult minu käes old ) on Sillastend ja rehvi vahetus,
viimase aasta jooksul on siis vahetatud pihustid, suhteliselt moepärast esimesed amordid ja käsipiduri klotsid.
Mina julgen seda soovitada igaljuhul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 17:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juun, 2012 2:43
Postitusi: 10
Samas kui osta 2000a Voja, siis peaks nagu kuldne kesktee olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Juun, 2012 20:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Vanemate, 85kW mootoriga masinatel veendu, et mootor oleks ikka hammasratastega, mitte ketiga. Tehasest tulid nad juba 1998 aastal keti asemel hammakatega, aga mine tea, mis keerdkäigud seal kapoti all on toimunud.
Mistahes diisli ostu puhul on põhjalik mootorikontroll kohustuslik. Diiselmootoriga masinad reeglina ka tunduvalt suuremate läbisõitudega, kui bensukad.
Ise olen muidu diiselmmotori suur pooldaja, aga Chrysleri puhul valisin siiski bensuka ja lasin gaasiseadme peale panna. Tuttav ütles tabavalt: diisel-voyaga tasub siis sõita, kui saad kuskilt kütet tasuta. Muidu nullib hoolduse kulu kütusesäästust tuleneva raha ära. Ja kui peaks veel mootori või kastiga midagi juhtuma...

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2012 3:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2011 14:20
Postitusi: 220
rivo kirjutas:
Vanemate, 85kW mootoriga masinatel veendu, et mootor oleks ikka hammasratastega, mitte ketiga. Tehasest tulid nad juba 1998 aastal keti asemel hammakatega, aga mine tea, mis keerdkäigud seal kapoti all on toimunud.
Mistahes diisli ostu puhul on põhjalik mootorikontroll kohustuslik. Diiselmootoriga masinad reeglina ka tunduvalt suuremate läbisõitudega, kui bensukad.
Ise olen muidu diiselmmotori suur pooldaja, aga Chrysleri puhul valisin siiski bensuka ja lasin gaasiseadme peale panna. Tuttav ütles tabavalt: diisel-voyaga tasub siis sõita, kui saad kuskilt kütet tasuta. Muidu nullib hoolduse kulu kütusesäästust tuleneva raha ära. Ja kui peaks veel mootori või kastiga midagi juhtuma...

Ei tea ei ütleks, et see hooldus nüüd niipalju kallim on.. kui sa seda just esinduses ei tee..
Õlivahetus elementaarne asi.. korralik mootor käib igaljuhul täis süntiga, vahet pole kas bens või diisel, rihma välp on aint vähe teine(vist?).

Aga jamh, kui võrrelda nüüd kütte kulusid, mingi 2.5 CRD tänase Paide - Türi keskmiseks näitas kompuuter 5,4.. Kuna ma suhteliselt palju sõidan, siis need paar liitrit annavad mulle ikka väga märgatava vahe sisse, seda just rahas..
Gaasiga kindlasti veel odavam.
Aga seda valikut hooldus kulude selga lükata.. kahtlane, samamoodi võib sul kasti või mootoriga ka bensukal midagi juhtuda,
Küll jah, jäävad Diisli puhul need pihustid.
Aga eks see vaidls bensuka ja diisli üle ole sama hea kui automaadi ja manuaali üle.. tulemusetu.

Eks omanik peab ise teadma kas tahab diislit või bensukat, lihtsalt hooldada tuleb mõlemat
ja ka bensukas tasub korralikult üle kontrollida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2012 19:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juun, 2012 2:43
Postitusi: 10
Diisel oleks ikka parem, meeldib palju maanteed sõita, aegajalt suuremaid asju vedada - Sp. vaatangi grand voyasid, kuna treilerit ei taha koguaeg laenata ega rentida.

Mis rahvas sellest masinast arvab?
Vahetatud siis omaniku jutu järgi 2kaant, tõukurvardad ning saaled, mootor pidi ka ikka väga hästi ja ühtlaselt käima (eks iga müüja kiidab oma kraami).
Palju läheks esiklaasi vahetus maksma antud isendil?(ei pea olema turvasoontega :D)

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=10333


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2012 20:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Sannderr kirjutas:
...
Palju läheks esiklaasi vahetus maksma antud isendil?(ei pea olema turvasoontega :D)
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=10333

Hind oleneb tublisti sellest, millist tuuleklaasi tahad, kas kasutatud või uut, kas soojendusribaga või mitte ja kas Aasias või EU-s toodetud klaasi.
Kasutatud (orig.) tuuleklaasi hind koos soojendusribaga maksab u. 80..100 €, uus Aasias toodetud klaas ilma soojendusribata on võimalik peaaegu sama hinnaga kätte saada (100..120€). Uus klaasitihend u. 25 € ja vahetus u. 40..50 €. Uue A-varuosa klaasi hinda sa aga teada ei taha.. :)

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2012 21:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juun, 2012 2:43
Postitusi: 10
Selle masinaga ongi see jama, et noh need turvasooned sees küll, kuid kui nkn klaasi tahaks ära vahetada, pole neist nagu tolku vana klaasi peal eriti :D
Palju soojendusega aasiaklaas maksaks? Liigub kah siin soojendusega kasutatud klaase mida paigaldusfirmas ka peale julgetakse panna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Grand Voyageri ostuabi
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Juun, 2012 21:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Jaan, 2011 21:20
Postitusi: 76
Pikalt kirjutada ei viitsi aga see jääb mu esimaseks ja viimaseks ameerika auto mille ostan.Suur auto aga sisse midagi ei mahu ilma et end ära katkestaks,juhil pole isegi sellist kohta kuhu mingi normaalmõõdus joogipudel sisse mahuks ja sinna kuhu mahub lendab see sealt sõidu ajal minema.Varuosade saadavus ja hind ei ole kah päris paigas(nt.siduritrossi hind,sain tutvuste kaudu Silberist 106 eur OK hind aga need plekiplähmakad millele kinnituvad kässari klotsid maksavad 144,KK.1ja 2.käigu sünkrod maksavad 1240 eurot :tige: ajuvaba)Seda tüüpi auto et osta ülevaatuseid ja kasuta lihtsalt lõpuni ning sõida siis kui kõrini saab romkasse.Vana universaal Passat oli kah igatpidi suurem ja kasutajasõbralikum.Eks ta üks hala tuli aga need on minu arvamused.Keegi peab vähe sõimama kah muidu kõik kiidavad nagu ühele ontlikule foorumlasele kohane.P.S kont ja püsikas on kaks kiiduväärt asja kõik muu on :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia