Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 0:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Jaan, 2013 11:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2012 16:11
Postitusi: 21
Tervist
Sooviks teada kui lihtne keeruline on omada sellist autot.Kuidas on juppide hinna ja kvaliteedi suhe. Kuidas peavad vastu manuaal kastid, sidurid, hoorattad(räägiti et neil esineb kahemassilisi hoorattaid). Mis see mootor endast kujutab diisli remontijad räägivad, et väga ebaõnnestunud mootor. Ei taha ta kehva kütet ega niisamaga normaalselt käia. Raske uskuda sest kuulda on kuidas need masinad käivad sellisetel eurotripidel et lust kuulata.kuidas siis omanikud ise hindavad selle masina töökindlust?
Millega on sellel mootoril ülekanne nukkvõllile ja pumbale(kuulsin et võib olla rihmaga,ketiga või hammasratas ülekanne).

Aga kange tahtmine oleks selline omale soetada :)
Tänades Kristo.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Jaan, 2013 13:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mida sa mõtled voyager II all, kas NS 1994-1995 või GS (1996-2000) keret?
Mõlemale paigutati 2,5TD mootorit
NS kerel on hammasratas ülekanne,
GS 1996-97 kettülekanne ja 98...2000 hamasratas.
Kui 87K all mõtled läbisõitu siis no anna andeks... :ahnii: . Minu 2001 a. sebringul, mis sõidab väga lühikesi otsasid on 190K juba ees.
Kas mootorid on vastupidavad - suhteliselt, kannatavad isegi 30000 ilma korraliste hoolduseta sõitmist, kuid siis üle 450000 ei kesta ;) nimelt väsivad tõukurivardad, nookurid ära ja tekivad mõnusad jamad...
Seega kõik oleneb kuidas eelmised omanikud masinasse on suhtunud, kindlasti oled läbilugenud KÕIK vastava masina alafoorumi postitused ja lisaks ka üks postitus üleval pool:
viewtopic.php?f=23&t=1075

Ja lisaks ka see postitus peaks aitama mõtteid koguda:
viewtopic.php?f=23&t=8129

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Jaan, 2013 15:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2012 16:11
Postitusi: 21
hmm kirjutas:
Mida sa mõtled voyager II all, kas NS 1994-1995 või GS (1996-2000) keret?
Mõlemale paigutati 2,5TD mootorit
NS kerel on hammasratas ülekanne,
GS 1996-97 kettülekanne ja 98...2000 hamasratas.
Kui 87K all mõtled läbisõitu siis no anna andeks... :ahnii: . Minu 2001 a. sebringul, mis sõidab väga lühikesi otsasid on 190K juba ees.
Kas mootorid on vastupidavad - suhteliselt, kannatavad isegi 30000 ilma korraliste hoolduseta sõitmist, kuid siis üle 450000 ei kesta ;) nimelt väsivad tõukurivardad, nookurid ära ja tekivad mõnusad jamad...
Seega kõik oleneb kuidas eelmised omanikud masinasse on suhtunud, kindlasti oled läbilugenud KÕIK vastava masina alafoorumi postitused ja lisaks ka üks postitus üleval pool:
viewtopic.php?f=23&t=1075

Ja lisaks ka see postitus peaks aitama mõtteid koguda:
viewtopic.php?f=23&t=8129


Voyager II all mõtlesin Voyageri teist põlvkonda(1991-1995) ja 87k tähendas tegelikult 87 kW aga paistab et lubatud tähemärgid said täis :)
Foorumi lugemisega tegelen aga üldjuhul tehakse teema siis kui on ette tulnud mingi kala.
Kui need tõukurvardad väsivad siis "mõnusad jamad" on käimise suhtes või nende vigade kõrvaldamine?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Jaan, 2013 18:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Endal sai 2 aastat, kui selline isend kasutusel. Ostetud sai peamiselt suuruse pärast, kuna `97a Civic viskas totaalselt üle oma kitsa olemisega..
Ausalt öeldes, ei kahetse. Kuna majaremont käsil, siis see riist ikka suht asendamatu.
Mootorid hea erksuse ja küttekuluga 2,5l se kohta, kuigi kere suur ja raske.
Väga mugavad sõita.
Juppidest. Enda kogemustest. Rattalaagrid- ees 70-80euri tk, tagumised 40euri paar. Sarniirid olid vist13-15 euri tükk. Starteri pendiks 25euri tk. Filtrid nagu ikka. Pidurid norm hinnaga.
kalliks läks käigukasti remont, kuna mingi tark oli sinna tavalist transmisiooni õli pannud. Samuti tundub kirves olevat poolassi otsad. Pealegi, pole veel sisemisi kuskil müügist leidnud.
Kui kellelgi on pakkuda norm seisus, siis oleks huvitatud!
Remondist kah natuke. Muidu pole hullu, rattalaagrid ja muu pääseb suht hästi ligi ja suht lihtne, kui võtmed pihus seisavad, aga mootor on paras peavalu, kuna ligipääs paljudele sõlmedele suht sitt. Näiteks starteri remondile kulus viimati päris palju venekeelset sõnavara.
Eelmisel talvel käivitusprobleemid. Kuna küte vajus tagasi, siis sai tagasivooluklapp pandud filtri ja paagist tuleva toru vahele ja asi kohe parem. Üle 20 siiski käivitus õnnega pooleks. Sügisel sai plokisoojendus lõdvikute vahele aretatud ja sel talvel (pole ka korralikku külma veel olnud) on käivitus hulga kergem olnud. Arvatavasti oleks vaja siiski phustid ja ehk ka pump ülekäija, kuid keegi siin mainis, et ühe pihusti remont oli vst miski 130 euri. Tegin vähe uurimistööd ja neil pihustitel pole midagi keerulist, tuleb vaid sisu ära vahetada ja ebays maksab rem kompl 4 pihustile ca 80euri.
Kuna mul aastast 93 ja läbsõit saab kohe pool miljonit täis, siis kere sellele vaatamata päris heas seisus. Kere tal muidu tsingitud.
Kokkuvõteks, mulle meeldib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Jaan, 2013 22:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2012 16:11
Postitusi: 21
kriimsilm kirjutas:
Endal sai 2 aastat, kui selline isend kasutusel. Ostetud sai peamiselt suuruse pärast, kuna `97a Civic viskas totaalselt üle oma kitsa olemisega..
Ausalt öeldes, ei kahetse. Kuna majaremont käsil, siis see riist ikka suht asendamatu.
Mootorid hea erksuse ja küttekuluga 2,5l se kohta, kuigi kere suur ja raske.
Väga mugavad sõita.
Juppidest. Enda kogemustest. Rattalaagrid- ees 70-80euri tk, tagumised 40euri paar. Sarniirid olid vist13-15 euri tükk. Starteri pendiks 25euri tk. Filtrid nagu ikka. Pidurid norm hinnaga.
kalliks läks käigukasti remont, kuna mingi tark oli sinna tavalist transmisiooni õli pannud. Samuti tundub kirves olevat poolassi otsad. Pealegi, pole veel sisemisi kuskil müügist leidnud.
Kui kellelgi on pakkuda norm seisus, siis oleks huvitatud!
Remondist kah natuke. Muidu pole hullu, rattalaagrid ja muu pääseb suht hästi ligi ja suht lihtne, kui võtmed pihus seisavad, aga mootor on paras peavalu, kuna ligipääs paljudele sõlmedele suht sitt. Näiteks starteri remondile kulus viimati päris palju venekeelset sõnavara.
Eelmisel talvel käivitusprobleemid. Kuna küte vajus tagasi, siis sai tagasivooluklapp pandud filtri ja paagist tuleva toru vahele ja asi kohe parem. Üle 20 siiski käivitus õnnega pooleks. Sügisel sai plokisoojendus lõdvikute vahele aretatud ja sel talvel (pole ka korralikku külma veel olnud) on käivitus hulga kergem olnud. Arvatavasti oleks vaja siiski phustid ja ehk ka pump ülekäija, kuid keegi siin mainis, et ühe pihusti remont oli vst miski 130 euri. Tegin vähe uurimistööd ja neil pihustitel pole midagi keerulist, tuleb vaid sisu ära vahetada ja ebays maksab rem kompl 4 pihustile ca 80euri.
Kuna mul aastast 93 ja läbsõit saab kohe pool miljonit täis, siis kere sellele vaatamata päris heas seisus. Kere tal muidu tsingitud.
Kokkuvõteks, mulle meeldib.


Suured tänud väga hea ülevaate eest :hi:
Kered on tsingitud??See on küll minu jaoks väga suur pluss
Kas käivitus oleks raske ka värskelt remonditud starteri ja uue akuga?


Kas jutt nendel mudelitel kahemassilistest hooratastest peab paika.On neil üldse selline ja kas see põhjustab probleeme?Mõtlen manuaal kastidel ikka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Jaan, 2013 23:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Hooratta kohta ei oska midagi öelda, veel.
Eelmisel talvel saigi soetatud uus Exide 100 ampertunnine aku, kuid käivitus sellest suurt paremaks ei läinud. Põhjus nimelt selles, et sel sügisel pendiksit vahetades avastasin starteri puksid olid juba ovaalseks kulunud. Pöörasin nad teise asendisse, aga plaanis siiski kiirelt ära vahetada. Sõbral sama masina starter ketrab ikka palju kiiremini.
Sõber ostis sama masina eelmisel suvel, kuid sattus isendi otsa, mis oli väga käest lastud. Pidevalt kõiksugused jamad. Eks peamiselt ongi nagu ikka, oleneb mis isendi otsa satud. Kui õnnestub leida korralik masin, siis igati väärt riist. Pealegi mulle meeldivad kandilised masinad, millel on auto välimus.
Tore lugu oli mul naisega. Kui rääkisin talle plaanist suurem masin osta, siis oli ta sellega nõus. Müüsin Civicu maha ja järgmisel päeval tõin bussi ära. Kui koju jõudsin (masinal oli roolivõimu voolik katki ja tagumist käiku polnud), küsis naine, et mis sara see veel on? Pakkusin talle proovisõitu. Kuna ta oli alles load saanud ja sõitnud ainult väikeste masinatega, siis esimene reaktsioon roolitaga oli, mina selle veoautoga küll sõitma ei lähe! Kuid peale remonti pärast paari proovimist sai hakkama küll ja sõidab nagu vana mees. Samal kevadel remontisin äia Toyota Carinat ja mul oli vaja see õhtul äiale tagasi viia. Sõitu oli umbes 15km. Pakkusin naisele, et tahad sõida toyotsiga ees, ma tulen bussiga järgi. Saime linnast 2-3 km välja, kui ta tõmbas tee äärde. Pidasin kinni ja siis ta käratas mulle, et sõida ise selle kartautoga, tema sinna enam sisse ei roni! Nii ebakindel tunne olevat. Kuigi ega Carina pole teab ka mis tilluke. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Jaan, 2013 2:54 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Hea teemaalgataja, kas sul on diislit vaja ökonoomsuse pärast või lihtalst diisli pärast?
Soovitan kaaluda ka alternatiivi bens+gaas. Reeglina saad parema varustuse ja lisaks automaatkasti.
Ise olen sõitnud 99´a GV-ga pea aasta ja gaasiseadmega. Nelivedu, 3.8 V6 , automaat ja kõik lisad, mida sellele kerele pakutakse. Rahaline kulu on ka mõistlik. 40 liitri gaasiga saan sõita keskmiselt 300km ja sealjuures on gaasi hind 0.73EUR/liiter, minu arvutuste järgi on enam-vähem sama kui sõidaks autoga, mis võtab u. 7 liitrit sajale. Mina olen väga rahul bens+gaas lahendusega.
Sorry, kui solkimiseks läks.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Jaan, 2013 13:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2012 16:11
Postitusi: 21
rivo kirjutas:
Hea teemaalgataja, kas sul on diislit vaja ökonoomsuse pärast või lihtalst diisli pärast?
Soovitan kaaluda ka alternatiivi bens+gaas. Reeglina saad parema varustuse ja lisaks automaatkasti.
Ise olen sõitnud 99´a GV-ga pea aasta ja gaasiseadmega. Nelivedu, 3.8 V6 , automaat ja kõik lisad, mida sellele kerele pakutakse. Rahaline kulu on ka mõistlik. 40 liitri gaasiga saan sõita keskmiselt 300km ja sealjuures on gaasi hind 0.73EUR/liiter, minu arvutuste järgi on enam-vähem sama kui sõidaks autoga, mis võtab u. 7 liitrit sajale. Mina olen väga rahul bens+gaas lahendusega.
Sorry, kui solkimiseks läks.

Ei usu et solkimiseks läks, aga ongi vaja diislit lihtsalt diisli pärast :dirol:
Olen ka kuulnud et gaasiga sõit tuleb juba tihti peale odavam kui diisliga.
Aga tänud siiski arvamuse eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Jaan, 2013 1:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 20 Okt, 2006 14:26
Postitusi: 212
Asukoht: Pärnumaa
Viimased kolm kuud kulgenud ka ühe sellisega. Voyagerid olnud ka enne ja jäävad ka edaspidi. Minu jaoks lihtsalt ainumõeldav suuruselt ja mugavuselt.
Praeguseks läbitud ca. 7000 km. Sealhulgas ka Põhja-Norrasse ja tagasi. Vahetatud on üks rihm ja pingutusrull (mille lahkumist oli äärmiselt põnev tahavaatepeeglist jälgida :evil: )
Vahetada tahaks veel mõned asjad aga need ei sega hetkel sõitmist.
Puudust tunnen mõningatest asjadest küll- nt. välistermomeeter, üks küljeuks, eraldiseisvad keskmised istmed... Aga need siiski üleelatavad puudused. :niks:

_________________
Juhm olla on tunduvalt kergem...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia