Tänane kuupäev Laupäev 20 Apr, 2024 12:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2013 10:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Tere,
Pakub huvi selline isend.
Oskab keegi antud mudeli kohta midagi rääkida nii head kui ka halvad küljed. Kui kallid on hooldused ja kuluosad.
Müügil olevatest osad on all 60 000 km sõitnud ja teine pool on üle.
Kas 60 000 km hooldus on mingi suurem hooldus, et ennem maha müüa püütakse.

Ette tänades.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2013 11:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Väike lisa küsimus kas 2.7 mootor on kett ülekandega?

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2013 17:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Kui mootor on sama, mis vanematel, siis jah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2013 1:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Kui hooldevaba see ketiga mootor on?
väike plaan on selline isend soetada, aga enne sooviks rohkem infot.
Kas ülemiste silberauto on norm koht küsimuste esitamiseks?
Silma jäänud auto on ostetud eestist ja hooldusraamatuga.
Netist uurides jäi silma selline asi, et autos olevaid õlisi tuleks iga 30 000 miili tagant vahetada.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Veebr, 2013 20:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
deuce kirjutas:
Kui hooldevaba see ketiga mootor on?
väike plaan on selline isend soetada, aga enne sooviks rohkem infot.
Kas ülemiste silberauto on norm koht küsimuste esitamiseks?
Silma jäänud auto on ostetud eestist ja hooldusraamatuga.
Netist uurides jäi silma selline asi, et autos olevaid õlisi tuleks iga 30 000 miili tagant vahetada.

30 000 miili???? Uuri mingit teist Netti.Kui see nagu "tihti " ei tundu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Veebr, 2013 12:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
lisan siia auto24 lingi hetkel välja valitud autost http://www.auto24.ee/used/1232390
on keegi äkki juba käinud uurimas antud autot enne mind ja oskab midagi pajatada.
Oskab keegi öelda mida (eriskummalist) tuleks jälgida enne ostu konkreetse mudeli juures.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Veebr, 2013 15:30 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Hooldusvälp peaks olema 12 000 km tagant.
Kui pidevalt lühikesed otsad, siis veelgi väiksem välp.

Masina kohta ei oska midagi öelda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Veebr, 2013 14:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Sai siis Silberautost järelpärimine tehtud ja tundub, et on korras.
Hooldevälbaks on esinduse poolt 15 000 km.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Veebr, 2013 13:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Sai siis koju ära toodud Mr Green

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 08 Veebr, 2013 14:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Mingi hetk üritan siis pikemalt pajatada omaniku rubriigis oma uuest liikurist.
Siiamaani on hea tunne.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 08 Veebr, 2013 23:10 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
deuce kirjutas:
Sai siis Silberautost järelpärimine tehtud ja tundub, et on korras.
Hooldevälbaks on esinduse poolt 15 000 km.

Kui tahad, et see mootor sul vähegi säiliks, siis mina vahetaks max. iga 10 000 tagant (kui lühikesi linnaotsi sõidad, siis veel tihemini) õli ja siis kallis ka kvaliteetne täissünt õli kindlasti. Mida lühemaks välba teed, seda kindlam on ootamatut kokkujooksmist vältida. Õlitusprobleemid on väga levinud selle mootori juures.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Veebr, 2013 0:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Kas see õli probleem mitte lahendatud pole?
Konkreetselt see auto on siiani käinud iga 15 000 km tagant hoolduses.
Palju mahutab see mootor õli, kui plaanin õli vahetust teha?

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Veebr, 2013 15:01 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Õli probleem peaks olema lahendatud jah, kuid ~80% mootori ehitusest on sama - mootoriplokk. Seega õlikanalid ja õlitus peaks olema sama.
Teisest küljest, eelmistel mootoritel ei olnud lihtsalt soovitust head õli kasutada, sellest need kokkujooksud.

Uutel mootoritel on juba kindel nõue teatud tüüpi õlide kasutamine. Kui sõidad ainult linnas ja alla 30min otsasid siis tasub hakata õli 10000 tagant vahetama. Hea õli korral pole ka 15000 teab mis suur probleem. Kindlasti tuleks vahetada 1x aastas.

Õli 5W30 täissünt tootjatest siis Motul, Castrol, Penzoil, Mobil, BP,...minul endal on väga head kogemused Motuliga, kehvad kogemused Addinol ja Championiga.
Lisaks tasub jälgida vahutamise ja kuumataluvuse omadusi. Üldjuhul mida kallim õli seda parem, kuid kohati on kallim õli mõeldud väga voolavaks ja kergeks... samas määrimise omadused on säilinud. Liiga kallid õlid on ekstreemsetes tingimustes töötamiseks mõeldud ja need vahetatakse üldjuhul kohe pärast tingimuste muutumist ära (nt rallil ainult ühe rallipäeva piires... jne)

Õlikogust vaata hooldusraamatust. Loogiliselt võttes peaks olema 4,7L samas mine tea, ehk on kogust suurendatud (2,6V6 VW mootoris on 5,4L...)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Veebr, 2013 16:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 20:08
Postitusi: 22
Kus kohast oleks kõige mõistlikum õlifiltrit endale soetada.

_________________
Chrysler Sebring 2.7 Limited


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Veebr, 2013 19:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
deuce kirjutas:
Kus kohast oleks kõige mõistlikum õlifiltrit endale soetada.


Soovitatavalt autovaruosadega kauplevast asutusest. Tootja võiks olla nt. MANN ,Nipparts, VIX jne :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia