Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 20:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: O: GRAND VOYAGER
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Jaan, 2007 23:05 
plaan osta sellina http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna endal puuduvad igasugused kogemused seda marki autodega, siis paluksin siin käijate abi. Valik on praegu selle peal- auto suuruse pärast ja vaja on sellist masinat mis veaks ära hobutreileri. Ette tänades ja teie poolseid arvamusi ootama jäädes.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 0:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Hobi treileri veab ära iga masin saksas tuleb om mb22o hobutreiler taga ja 2 hobust ka sees.

Km näitu ei taha ma kohe kuidagi uskuda :(

Siin foorumis on seda ostu teemat lahatud ikka üksjagu kõik asjad on väla toodud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 9:18 
Njah vedada ju võivad kõik aga kui kaua? Lugesin eelnevad teemad läbi ja sealt tekkis ka mitmeid küsimusi, näiteks kas mootor jääb tõesti 2,5 diislil lahjaks (raskendatud möödasõidud täis autoga), kuidas peab vastu kehvadel teeoludel igapäevaselt 16 km kruusateed jne.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 9:33 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
2,5TD ei jää lahjaks
Kui suur on registrimass su hobutreileril.
Kas treileril on peenike ümaram nina (ühehobuse oma) või lapik - õhutakistus

Vedasin kivi/mulla prahti käruga ning sellel oli peal ~1,5T eks ta tuimemaks jäi aga midagi hullu ka polnud (tegu oli siis 97a. 2,5TD)

Nii, et vedamisega pole probleemi, kui mootor korras.

kas sa mõtled täisautot 7inimest + hobuhaagis või lihtsalt 7 inimest.
7 inimesega on diiisel pea sama erk, kui tühjaltki.

Kruusateedega ta eriti sõbralik pole - näita milline masin oleks (isegi 95-97a. 2,8Diisel Nissan Patrol R/GR laguneb kruusateel mis kole, kuigi maastur, 2001a. Ford fockus samuti ainuke mis vastu on pidanud 82a. Sierra)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Küsimus siis hmm ile -( Kas treileril on peenike ümaram nina (ühehobuse oma) või lapik - õhutakistus.)

KAs hmm on ka kursis natuke hobukärudega ?
Hobukäru ei ole nagu haagissuvila - kandiline ja õhutakistust on vähendatud (esimese osa natuke voolujoonelisemaks tehtud ), või ajad segamini auto treilaga kus on kuut peal .
Enamuses hobukärud on kahekohalised ( on ka ühekohalisi) ja on ka mõeldud õhutakistusele
Selle käruga sa ei sõida ka hommikust õhtuni

2,5 lahjaks ei jää aga loomulikult võimsamad mootorid on jõulisemad(raskendatud möödasõidud täis autoga) selline asi on kõikidel autodel ( ainukeseks erandiks võiks tuua sis maailmas hmm voya ) et pead arvestama manöövrite tegemisel et auto on täis lastis - tuimem, pidurdusmaad on pikemad.

Mootor on tal ketiga (eespool sellest juttu)- selle läbisõiduks loetakse kusagil 250 000km
16 km kruusateed siis neid on ka mitmeid mõnel sõidad 100 ja isegi mõnes kohas kiireminigi ja teisel teel ei saa 70 ga sõita. Osad millele kruusatee mõjub on kõikidel autodel ühed


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Treila ise ei kaalu midagi, suht lapsevanker. Hobused? No okei, ajame kaks Tori jämekat peale, saame kusagil 1200- 1400 kg +treila ise, olgu, kaks tonni. Olen ise kahese treilaga kaks suurt looma peal ringi uhanud. Vedu toimus 3L bensukaga, Mersu universaalkerega. Bensukulu OLI JÕLE!!! Muidugi sai uhatud ka 100 ja üle sellega. Ka libedaga sain vedada sama autoga, tagavedu, aga vedas ära. Ilmselt on Sul tegemist kahehobusetreilaga, sest ühesed on kuidagi ebapopulaarseteks muutunud, ka on nad kuidagi kipakad. Küsimus, kas Sul E kategooria on? Ilma selleta ei tohi kahe sillaga treilat vedada. Peale selle tulevad varsti uued ja täiesti absurdsed veoeeskirjad. Üle 65 km vedu vet. arsti loal, autonoomne ventilatsioon neljaks tunniks, kuni GPS jälgimiseni välja. Loodetavasti jätkub valitsusel mõistust neid ``eeskirju`` päevapealt mitte vastu võtta. Voya-ga pole treilat vedanud, pole veel konksugi aretanud. Samas ei tohiks olla see probleem, massi on, jõudu samuti. Kuidas peab vastu sellele sikutamisele manuaalkast, seda ka ei tea, manuaalid on mu tuttavatel lihtsalt lambist niisama laiali läinud, aga ehk on olnud tegemist lihtsalt lolli juhusega. Voya pikkus on ka soodne, sellega ka tõenäosus ``KÄÄRI`` ajada väikesem, tagurpidi jälle manööverdada tiba raskem. Ja hind on sel autol ka paras. Kas ajad taga ka edevust salongis, või on vaja vaid sõidukit treila vedamiseks?
Kahjuks ei oska ma hetkel öelda, kas keegi on Voya-ga hobutreilerit pikemat aega lohistanud, oleks otstarbekas uurida. Samas, oleneb jälle, kuhu ja milleks neid loomi vedada. Kui käid vastu kevadet talumeestelt hobuseid toomas, selliseid, millel vaid sõõrmed ja silmad sita seest välja paistavad ja kes treilas hullult lõhuvad, oleks siiski otstarbekas nelivedu, sest kevadel, talvel, sügisel oled Voya-ga külavaheteel lõpuks maoli sees ja otsid traktorit. Kui oled pelgalt asfaldiinimene ja lased võistluste ja talli vahet, siis on olukord hoopis teine. Mõtle ja uuri.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Voyageril on lubatud vedada ainult 1600kg täismassiga haagist juhul kui on piduritega haagis!!!!! Ilma piduriteta on lubatud ainult 450kg. Mis hobu treileritest me räägime? Kui siis ainult miniponide omast. :)

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui hakkata defineerima, mis on raskendatud möödasõit.... siis ok
õhutakistus on vahest ehk olulisemgi, kui haagise mass, eriti kõrgetel haagistel nagu on hobuhaagised - mine tea, millist haagist kasutab.
jah nagu andrus49 kribas on voyal suht väiksed lubatud normid millegi vedamiseks
Diislitel ei ole AWD süsteemi.
95a. diisel on hammasratasülekandega (mitte keti ega rihmaga)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Andrus49
Hobutreila ON pealejooksupiduritega, seega mahub nõuetesse. Treila + kaks 600 kg hobust kaaluvadki kokku 1600 kg. See minu kaks tonni oli ikka jõhkralt suurte loomadega arvestatud. Pealegi, kahe hobuse korraga vedamine POLE KOHUSTUSLIK!

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Jaan, 2007 10:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Ma ei vaidle üldsegi selle vastu, et masin vedada ei jõua aga politseid ei huvita kas koorem on maksimaalne peal või ei. Nemad vaatavad tehnilisest passist numbreid ja kõik. Ja kui kahtlustavad ülekoormust kaaluvad...

Ainult sellest ma ei saa aru miks voyageril, mille enda täismass on 2515kg, lubatakse ainult nii kerget käru vedada.

Ah ja see ka veel, et "E" kategooria lubade nõue ei sõltu mitte käru telgede arvust vaid täismassist.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Jaan, 2007 22:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
andrus49 kirjutas:
Ma ei vaidle üldsegi selle vastu, et masin vedada ei jõua aga politseid ei huvita kas koorem on maksimaalne peal või ei. Nemad vaatavad tehnilisest passist numbreid ja kõik. Ja kui kahtlustavad ülekoormust kaaluvad...

Ainult sellest ma ei saa aru miks voyageril, mille enda täismass on 2515kg, lubatakse ainult nii kerget käru vedada.

Ah ja see ka veel, et "E" kategooria lubade nõue ei sõltu mitte käru telgede arvust vaid täismassist.



Sellest viimasest lausest ei saanud nüüd küll aru. :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Jaan, 2007 23:02 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
Ka nii on võimalik vedada.
[albumimg]613[/albumimg]
:D :D
Aga nali naljaks.
Omal sõbrad vedasid mõned aastad tagasi rallikat,taolise voyaga 2,5D(lühike) ja manuaalkastiga küll mingit probleemi polnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2007 8:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Anrus vedas kah treilar minigd sõiduautot ja pollarid ehitasid talle tiba rahalise väljamineku, kuna E kat puudus - vist oli piduriteta käru ka veel

aga kärudest on meil siin ka eelnevalt juttu olnud:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=302

siinne teema on ikkagi autoostu soovist

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2007 11:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
AWD95 kirjutas:
andrus49 kirjutas:
Ma ei vaidle üldsegi selle vastu, et masin vedada ei jõua aga politseid ei huvita kas koorem on maksimaalne peal või ei. Nemad vaatavad tehnilisest passist numbreid ja kõik. Ja kui kahtlustavad ülekoormust kaaluvad...

Ainult sellest ma ei saa aru miks voyageril, mille enda täismass on 2515kg, lubatakse ainult nii kerget käru vedada.

Ah ja see ka veel, et "E" kategooria lubade nõue ei sõltu mitte käru telgede arvust vaid täismassist.



Sellest viimasest lausest ei saanud nüüd küll aru. :doh:


B ja C kategooria lubadega võib vedada järelhaagist mille täismass (mitte segi ajada kandevõimega!) on max 750kg.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2007 11:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
Anrus vedas kah treilar minigd sõiduautot ja pollarid ehitasid talle tiba rahalise väljamineku, kuna E kat puudus - vist oli piduriteta käru ka veel

aga kärudest on meil siin ka eelnevalt juttu olnud:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=302

siinne teema on ikkagi autoostu soovist


kata seob ju auto ostmist ka käru vedamise võimalusega, nii, et otsustamine on seotud ka sellega, kas antud isend sobib tema vajadusteks või mitte.
Voyager veab üsna raske käru ära ja ei niutsata ka sellepeale, iseasi kas tohib...

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia