Treila ise ei kaalu midagi, suht lapsevanker. Hobused? No okei, ajame kaks Tori jämekat peale, saame kusagil 1200- 1400 kg +treila ise, olgu, kaks tonni. Olen ise kahese treilaga kaks suurt looma peal ringi uhanud. Vedu toimus 3L bensukaga, Mersu universaalkerega. Bensukulu OLI JÕLE!!! Muidugi sai uhatud ka 100 ja üle sellega. Ka libedaga sain vedada sama autoga, tagavedu, aga vedas ära. Ilmselt on Sul tegemist kahehobusetreilaga, sest ühesed on kuidagi ebapopulaarseteks muutunud, ka on nad kuidagi kipakad. Küsimus, kas Sul E kategooria on? Ilma selleta ei tohi kahe sillaga treilat vedada. Peale selle tulevad varsti uued ja täiesti absurdsed veoeeskirjad. Üle 65 km vedu vet. arsti loal, autonoomne ventilatsioon neljaks tunniks, kuni GPS jälgimiseni välja. Loodetavasti jätkub valitsusel mõistust neid ``eeskirju`` päevapealt mitte vastu võtta. Voya-ga pole treilat vedanud, pole veel konksugi aretanud. Samas ei tohiks olla see probleem, massi on, jõudu samuti. Kuidas peab vastu sellele sikutamisele manuaalkast, seda ka ei tea, manuaalid on mu tuttavatel lihtsalt lambist niisama laiali läinud, aga ehk on olnud tegemist lihtsalt lolli juhusega. Voya pikkus on ka soodne, sellega ka tõenäosus ``KÄÄRI`` ajada väikesem, tagurpidi jälle manööverdada tiba raskem. Ja hind on sel autol ka paras. Kas ajad taga ka edevust salongis, või on vaja vaid sõidukit treila vedamiseks?
Kahjuks ei oska ma hetkel öelda, kas keegi on Voya-ga hobutreilerit pikemat aega lohistanud, oleks otstarbekas uurida. Samas, oleneb jälle, kuhu ja milleks neid loomi vedada. Kui käid vastu kevadet talumeestelt hobuseid toomas, selliseid, millel vaid sõõrmed ja silmad sita seest välja paistavad ja kes treilas hullult lõhuvad, oleks siiski otstarbekas nelivedu, sest kevadel, talvel, sügisel oled Voya-ga külavaheteel lõpuks maoli sees ja otsid traktorit. Kui oled pelgalt asfaldiinimene ja lased võistluste ja talli vahet, siis on olukord hoopis teine. Mõtle ja uuri.
_________________ Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.
|