Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 2:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pacifica - FWD või AWD?
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Aug, 2013 15:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 15:32
Postitusi: 1
Äkki on kellelgi olnud kokkupuudet nii esi- kui ka neliveolise Pacifica`ga ja oskab neid võrrelda? Eeldatavasti neliveoline omab talvel teatud eeliseid, kuid kas ainuüksi see on piisavaks põhjuseks esiveolised valikust välistada? Kusagilt on kõrvu jäänud nt väited neliveolise suurema sisemüra ja kolmanda rea piiratuma jalaruumi osas võrreldes poolikuveolisega. Loogiliselt võttes on AWD-l ka hooldamist vajavaid ja küljest kukkuda võivaid pulki rohkem. Ehk siis kokkuvõttes, kumb oleks meie olusid ja erinevaid plusse-miinuseid kaaludes pereautona mõistlikum?

Ega neid hetkel turul eriti pole aga võibolla oskab keegi midagi ka konkreetselt linkidel olevate masinate (need ilmselt oleksid kõiki asjaolusid hinnates võimalikud kandidaadid) kohta kosta:
http://www.auto24.ee/used/1381248
http://www.auto24.ee/used/1450263


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Aug, 2013 17:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Siseruumis küll neil vahet ei ole. Tagasild on 5-link ehitusega nii esi-, kui ka neliveolisel, nii et jubinaid on mõlemal juhul tagasillas samapalju. Kui kardaanilaagrid ja differ korras on, siis mis asi seal suuremat sisemüra tekitama peaks? Neliveolisega on sõit stabiilsem igal juhul, talvel ei ole asi ainult sügavas lumes, vaid ka lihtsalt paigalt saamises. Lisaks kulutab neliveoline rehve võrdselt ja ja esisild saab vähem vatti. Osa jõust suunatakse tagasillale. Lisaks ka parem kaalujaotus telgede vahel.
Mina liiklen neliveolisega ja mul pole mingeid etteheiteid sellele. Elan maakohas ja siiani pole talvel probleeme olnud välja saamisega. Paksus lumes ronib ikka väga hästi, suur mass ja neli vedavat ratast annavad ikka arvestatava eelise mistahes muu veoskeemi ees. Võta üks esiveoline Pacifica ja proovi näiteks märjal asfaldil vähe kiiremalt startida või ristteelt välja keerata. Võimas mootor veab rattad ilma mingi probleemita ringi ja minekut ikka pole.
Kütusekulus on vahe vast liiter-poolteist esiveolise kasuks. Aga see pole asi, mida põdeda. Talvel ainult naudid oma neliveolist, kui naabrimehed oma autosi hangest kaevavad.
Minu hääl kindlalt neliveolisele.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Aug, 2013 0:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kes maakohas elab või muidu palju väiksemates kohtades liikumist, sel tasuks kindlasti 4-veoline ära kuid kes elab linnas ja liigub peamiselt linnas ja suurematel maanteedel siis ma arvan küll, et pole 4-veolisel mõtet. Ilma asjata lisa kütusekulu ja lisa kogus juppe, mis rikki võivad minna. Esiveoline ronib niigi hästi võrreldes tagaveolistega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Sept, 2013 15:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Mai, 2009 18:39
Postitusi: 3
Teema juba kuu vana ja mõlemad lingitud autod müüdud, aga 1-rattaveolise Pacifica omanikuna kinnitan Rivo juttu.
Talvel on paigalt ärasaamine keeruline ka uue rehviga, gaasiga peab ikka väga õrnalt ringi käima.
Märjal asfaldil samuti kiirelt kohalt ära ei saa, hakkab kaapima ja hüppama.
Kui rahulikult sõidad, siis pole ilmselt vahet. Aga miks peaks 4-liitrise mootoriga rahulikult sõitma?
Ma ei ole AWD Pacificat proovinud, kuid varem oli mul Audi, ja tunnen, et 1-rattaveolise ostmine oli viga. Samas, sõidan juba 4. aastat ja vahetanud ei ol, nii et elab ka selle üle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia