Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 22:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 21:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Sept, 2013 1:57
Postitusi: 19
Plaanis muretseda diiselmootoriga Voyager.
Mis kw mootor on kõige parem? Kas 85kw või 105kw?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 21:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No huvitav küsimus... 85 Kw peaks olema "vanema" masina (GR 1997-2000) mootor. 105Kw peaks olema juba "uuema" masina (RG 2001-2005) mootor.
Seega tõlkes tähendaks see seda, et kas osta vanem masin või uuem masin.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 22:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Täpselt nii ongi. 85 kW on vana GS kere mootor. Uuemale, RG kerele on saada 2.5 CRD 105kW ja 2.8CRD 110kW. Viimane mootor lisandus valiksse 2005, aastal koos faceliftiga. Siis hakati seda ka pakkuma ainult automaatkastiga.
85kW mootoritel on veel ka vahe sees. Nukkvõlli ajam on kas ketiga või hammasratastega. Tasub eelistada hammasratastega varianti, oluliselt töökindlam, kui ketiga isend.
Kui nüüd valida, milline mootor neist osta, siis mitte üksgi. Soe soovitus on 3.3 või 3.8 V6 bensukas üldse osta. Diisel tasub ennast ära siis, kui sul on väga palju sõitmist, või saad kuskilt tasuta kütust. Igal muul juhul osta bensukas. Bensukatel reeglina ka parem varustus, osasi lisasi ei saa diislitele üldse.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Sept, 2013 23:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Sept, 2013 1:57
Postitusi: 19
Tegelt ma mõtlesin, et kumb mootoritest on vastupidavam kas 85 või 105kw.
Ma ei pea silmas, et mis uuem on.
Kütuses ongi see probleem, et diislit saad ikka odavamalt võimalusi palju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Sept, 2013 10:34 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
pannonia kirjutas:
Tegelt ma mõtlesin, et kumb mootoritest on vastupidavam kas 85 või 105kw.
Ma ei pea silmas, et mis uuem on.
Kütuses ongi see probleem, et diislit saad ikka odavamalt võimalusi palju.

Kõik see raha, mille diislikütust ostes kokku hoiad, maksad pärast mootori remondi ajal tagas. Kahekordselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Sept, 2013 13:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
pannonia kirjutas:
Tegelt ma mõtlesin, et kumb mootoritest on vastupidavam kas 85 või 105kw.
Ma ei pea silmas, et mis uuem on.
Kütuses ongi see probleem, et diislit saad ikka odavamalt võimalusi palju.


Odav, kahtlase kvaliteediga küte on toitesüsteemi hukk. Mitte mingil juhul ei soovita neile mootoritele kuskilt nurgatagusest kohast ja teadmata päritoluga kütust. See, et kui naabrimees ütleb, et ma olen sellega sõitnud juba aastaid, pole argument. Ülikallis remont ootab ees. Eriti tundlik on selles suhtes 105kW mootor.
Ühesõnaga, kui tahad diiselmootoriga Chryslerit osta, siis tangi ainult tanklast korralikku kütust. Odav ja kahtlane kütus unusta kohe ära. Kütuse kvaliteedi suhtes on need diislid ülitundlikud, lisaks veel kõikvõimalikud muud lakkamatud vead ja probleemid. Foorumis peaks olema lahatud küll ja veel neid diislite teemasi. Kasuta otsingut ja loe nende kohta. Kui sul pole palju sõitmist, siis võta bensukas. Teine asi on veel see, et ega see diisliga vojakas ei ole mingi ökoliikur, võtab päris palju kütust, keskmine ikka 9-10 juures, linnas rohkemgi.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Veebr, 2014 12:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
Mina oskan öelda, et lahjem mootor võttis minu käes keskmiselt 7L/100km ja uuem 9L/100km kohta.
Katsetasin suvel, vanemaga ca 6000km, uuemaga ca 1500.

Võimsam läheb muidugi paremini edasi, aga mulle piisas täiesti ka 85kWist.

Seisukord oli uuemal ikka parem kuna läbisõit odomeetri järgi üle 100000 jagu vähem.

SOLKKÃœTUS:

Solkkütus pole Statoilis enam vist üle 15 aasta olnud, Olerexiga pihusti ja pumba nässu keeramine toimus konkreetselt Võru Tankla näitel ja seda ainult ühest tanklast tangitud küttega, seega mingist valestimõistmisest pole juttugi!

Alexela müüb lihtsalt "Neste" kütuse pähe mitte nii külmakindlat kütust, aga üldiselt kahju hüvitamisest ei taha mitte keegi kuulda, vaid tembeldavad valetajaks ja vargaks!

Kas kellegil on veel sarnaseid kogemusi kõrvale panna?


pannonia kirjutas:
Plaanis muretseda diiselmootoriga Voyager.
Mis kw mootor on kõige parem? Kas 85kw või 105kw?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Veebr, 2014 8:13 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
alates 2006a on diisel voyageride mootorid vastupidavad või mitte?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Veebr, 2014 17:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Voyager 2,5TD LE variant. Sõidetud 4497 km viimase tankimiseni ( 60,77 km päevas 50/50 linn/maantee ) 352 liitrit diislit tangitud.
Kütusekulu 7,8l/100 km.

kui arvestada bensukuluks 10/12 seega 11l/100km teeks kolme kuu kulu kokku lisaks ca +3l/100km - kokku 45*3*1,3 = 175 euri lisaks. praktiliselt 60 euri kuus ja 720 euri aastas.

Kui nüüd arvestada odavama /kvaliteetse, taustaga diisliga a 1Eur/l / lisaks see veel 45*7,8*0,3 = 105 eur ökonoomiat.

kokku tuleks see 100 Euri kuus (1200 euri aastas )
Auto sai ostetud 1800 euriga (2000 a hammasratastega mudel ) - 1,5 aasta kütuse ökonoomiaga saab samasuguse veel osta.


Täiesti rahul liikuriga.
Eelmisega ei saa võrreldagi ( Mitsu space vagon ).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Veebr, 2014 18:25 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
mina sõidan yldse gaasiga gaasi hind on 0.69e liter


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Veebr, 2014 22:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
hunt112 kirjutas:
mina sõidan yldse gaasiga gaasi hind on 0.69e liter

eks ta ole ka hea. Kuid mul ka kaugemad sõidud ees ja taga. Kord aastas puhtusel ca 2t km eestist eemal, kas igal pool on ka gaasiga muretu ei tea. Diisel aga igal pool olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Veebr, 2014 17:43 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Mehis kirjutas:
hunt112 kirjutas:
mina sõidan yldse gaasiga gaasi hind on 0.69e liter

eks ta ole ka hea. Kuid mul ka kaugemad sõidud ees ja taga. Kord aastas puhtusel ca 2t km eestist eemal, kas igal pool on ka gaasiga muretu ei tea. Diisel aga igal pool olemas.

Kui gaasitankurit pole käepärast saab tavakütusega ikka sõita. Ega seda süsteemi siis maha võeta...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Mär, 2014 11:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kuna tuli siin taas ostetud üks 3,8 L mootoriga isend siis saanud siin vesteldud nii mitmeski kohas teemal bens või diisel, gaas

Üks tegi arvutusi enne autoostu võrdluseks ühte marki autod, ja sama väljalaske aastaga
tulemused lühidalt

diisel on ostes kallim kui bensiini auto
näide mis siit foorumist leitud:
diisel http://www.auto24.ee/used/1677083 lisavarustust rohkem kui bensiinil viewtopic.php?f=11&t=12427

Välismaal ostetakse diisel et sellega sõita ehk siis diisel autod üldjuhul keritud odomeetriga

selle hinnaerinevuse tasandamiseks läheb 7 aastat - juhul kui mootoris pole vaja mingit remonti teha
bensiin läheb talvel kiiremini soojemaks
ja siis muidugi see ammuräägitud diisli 30 000 km aastas minimaalselt ( arvan praeguste hindade juures et isegi rohkem)
Sama ka siis gaasiga kui sõidad palju siis paigaldusraha tuleb kiiremini tagasi

Kui sõita 10 - 15 000 aastas siis ei tasu diisli pidamine ära



Endal teine auto on VW transporter 2,4 D - kütusekulu kusagi 8-9 L/100 soojaks läheb talvel ja ja vähe on elektroonikat :D

Üldiselt kui lugeda igat liitrit ja mõni siin isegi 0,1 L täpsusega arvutab - siis neil soovitaks osta jalgratas - pole vaja tanklatesse põigata ja tervis ka korras juhul kui keegi autojuht sulle pihta ei saa


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia