Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 18:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Okt, 2013 17:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Sept, 2013 1:57
Postitusi: 19
plaan siis 2001 a masin.automaat.
Kuidas need isendid ka vastu peavad?
Mis sellisel kütusekulu võiks olla? On kellegil kogemusi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Okt, 2013 20:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
kytuse kulu kohta siis niipalju et võtab niipalju kui paaki valad :D
aga umbes 10-11 peaks oleema keskmine

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Okt, 2013 21:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Sept, 2013 1:57
Postitusi: 19
Kuidas ka see 2.4 mootor vastu peab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Okt, 2013 22:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Reaalsuses 2.4 kütust praktiliselt ei säästa. Maanteel on kulu enam-vähem sama, mis 3.3-l, linnas võib-olla võidad pool liitrit-liitri, mitte rohkem. 7 inimest + pagas ja 3.3 on selgelt ökonoomsem, kui 2.4. Ökonoomsuses saavutad õrna võidu ainult tühja autoga. Minekuvahe on muidugi mäekõrgune.
Varustus ka reeglina V6-tel parem.
Vastupidamise kohta võib öelda, et mootorite koha pealt pole praktiliselt vahet neil. Kere poole pealt otsi roostet kapoti esiservast, liuguste alumistest sisemistest äärtest, tagaluugi liistu ümbert ja samuti sisemisest äärest, karbid võiks ka üle vaadata, samuti tagumised tiivaääred. Veermikus on esisild, mis vajab tähelepanu, elementaarne kontroll sillale. Kindlasti kontrolli käsipidur üle, automaatidel see võib teinekord mittekasutamisest puudulik olla. Elektrimajanduse poolelt veendu, et iga nupp ka midagi teeb. Veakoodide lugemise kohta saad õpetuse siit: viewtopic.php?f=31&t=2501&hilit=veakoodide+lugemine

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia