No 1400€ eest masinat ju küll.
samas minule sümpatiseerib ikkagi see:
http://www.auto24.ee/used/605754Hetkel paistab, et sa kiikad ikkagi masinate poole kus igasugused vead on juba hinna sisse kirjutatud e. ei ole olemas odavad ja head ühe korraga, vaid on olemas odavad autod ja head autod.
Sebringu üks kõige halvem unenägu seisneb mootoris ja selle korralises hoolduses. Nimelt oluline on teada seda, et on kasutatud täissünt 5W30 õli, millel on madal vahutamise määr.
Vahutamine tekitab kuumutamisel nõge/tökatit, mis ummistab õlikanaleid ning kleepudes detailidele takistab nende liikumist (hüdrotõukurid, ketipinguti jne)
Üks võimalus seda näha on avada õlikork ning sisse piiluda - kui seal juba paistab paksu ollust on asi väga kehv. Teine võimalus on juba töökojas - võttes ära ühe klapikaane või karteripõhja...
Käigukast - no kord kahe aasta tagant võiks vanematel masinatel käigukasti hooldust teha - vahetades osa õli ja filtri ning puhastades magnetit
Sillad - nende korrasoleks - peaaegu kama kaks, sest nende juppide vahetud pole teab mis kullahinnaga tegevus.
Pidurid - tagumine käsipidur kipub kinni roostetama, sest suures osas seda ei kastutata. Nüüd ravi on lihtne - korraks lahti võtta, korras klotsid ära vahetada, liigendid määrida selliselt, et niiskus/kondents jms jama määret vahel ära ei kaotaks - vasemääre on OK. 95% tõenäosusega ei ole viga trossis....
Kere - krt valtsid kipuvad roostetama (uksed, kapotid), samas ka põhja all olev karbi valts, mis saab kannatada masina tõstmisel tungrauaga. Ülejäänud osas on kere väga vastupidav roostele.
Tuled - originaalesituled kipuvad UV kiirgusest tuhmuma, aitab poleerimine ja UV kaitse peale panek.
Elektroonika - ega seal eriti probleeme pole. On üksikuid juhtumeid salongi valgustusega (näidikute taustavalgus, jm väksemad tulukesed). Samas millegi pärast on just mulle tulnud kotermann kõlaritesse....
Samas kipub ennast lahtikeerama kere põhiline massijuhe, mis tuleb otse akust. Sinna läheb kaks juhet, mis on ühe poldi küljes kahe muttriga. Põhiliselt keeratakse lahti ülemine juhe, kuid see mõjutab ka alumist... see hakkab loksuma....
Ülejäänud asjadega pole probleeme täheldanud ja kui need lähevadki läbi siis bääd lucki
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma