Tänane kuupäev Laupäev 20 Apr, 2024 5:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Nov, 2013 0:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 14 Apr, 2013 23:45
Postitusi: 17
Tere!
Tekkis soov soetada endale auto, mille vanus poleks üle 10 aasta.
Kuna hinnapiiriks on 3000€ (arvestada tuleks ka talverehvide hind sinna sisse), ja nahksisu peab olema, siis eriti muid autosi valikusse ei jäägi.

Ostuks läheb ASAP, sest täna sai 300M müüdud ja asendust on kiirelt vaja.

Seega:
Mis mootorid neil kestavad? 2,7 2,4 2,0
Kuidas lugu automaadiga? (käike ise vahetada ei viitsi...)
Millele rohkem tähelepanu pöörata kui kindlat autot vaatama minna?

Ette tänades!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Nov, 2013 9:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
olen püüdnud siin sebringut n.ö. iseloomustada:
viewtopic.php?f=32&t=9276

Vigadeni/probleemideni pole veel jõudnud, kuid:
1. vali ikka max varususega masin (st millel on juba ka automaatne kliima peal (ATC) - sarnane 300m-le) väga paljudel seda pole. ATC hakati paigaldama 2005-2006 limited mudelitele. Nendel on ka automaatselt tumenev tahavaatepeegel.
2. Mootor - sain sõita vahelduseks ka 2,4 R4 automaatkastiga masinaga - kui vajad mingisugustki kütuse kokku hoidu (n.o 1-2L 100 km kohta max) siis soovitan. Samas pead arvestama ikkagi väga uimase masinaga. 2,7V6 on oluliselt erksam. Maanteel sõites on kütusekulu SAMA, vahe tuleb linnas väga lühikesi vahemaid sõites, kus 2,7 ongi janusem.
Teisest küljest tuleb olla hoolsam ja tähelepanelikum õli suhtes ning vahetusvälbad on tihedamad, samas ka mõningad lekked tihendite vahel....
3. Kui ostetaval kerel pole veel tekkinud tagumise uste valtsidele ussi siis soovitan kindlsti teostada roostetõrje.
4. näidikutepaneeli tasutavalgus on vist alates 2004a. parandatud/muudetud ja nendega ei tohiks enam probleeme olla, samas on seda väga lihtne parandada - 5-30$ vastav blokk osta jebaist...

Ülejäänud osas on masin väga vastupidav.

Osta see masin mis sulle meeldib - ostuprotsess on oluline :hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Nov, 2013 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 14 Apr, 2013 23:45
Postitusi: 17
Täna käisin 3-e Chryslerit vaatamas.

* http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1349246 - Olnud 3 avariid, värv ja tuled täiesti tuhmid, kapotilt lakki koorus, 1 tiib roostes, tagatiival ja stangel pisike parandamata avarii jälg, põhja all valtsid roostes ja 1 ukse nurk mullitas. Samas tehniliselt igati hea, hooldusraamat täidetud ja Eestist uuena ostetud. Talverehvid saab kaasa.

* http://www.auto24.ee/used/1518489 - 1 tagumine uks täiesti roostes (teine vahetatud), roolivõimu toru lekkis niipalju, et soovitati proovisõiduks oma õli kaasa võtta, aku oli tühi ja käivitada ei saanud, pidurid roostes (seisnud kaua). Samas salong ja välimus igati viisakad, vb lähen homme ka proovima.

* http://www.auto24.ee/used/1604065 - Kapott ja luuk roostes, dosooli hais sees ja väljas, veljed spray-ga üle võõbatud (pidurikettad, suport jms. kaasa arvatud), salong ja kapotialune silikoon spray-ga läikima löödud. Samas üleüldiselt paistis väga korralik, uste alumised ääred ilma roosteta, käivitus hästi ja kõik töötas.

Kokkuvõtteks:

300M-i uuesti ei osta (eelmine oli 99a mudel) ja Sebringu manuaal väga raske siduriga.

Kütusekulu järgi autot ei vali, seega vaatan edaspidi rohkem 2,7 mootoritega ja auto eest tuleb siiski üle 2500 välja käia.

* http://www.auto24.ee/used/1459181 - See auto kahjuks müüdud, muidu paistab piltidelt väga hea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Nov, 2013 20:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
see paistab viisakas:
http://www.auto24.ee/used/605754

ja ka see paistab huvitav:
http://www.auto24.ee/used/623494

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 10:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
* http://www.auto24.ee/used/1518489 - 1 tagumine uks täiesti roostes (teine vahetatud), roolivõimu toru lekkis niipalju, et soovitati proovisõiduks oma õli kaasa võtta, aku oli tühi ja käivitada ei saanud, pidurid roostes (seisnud kaua). Samas salong ja välimus igati viisakad, vb lähen homme ka proovima.




Selle masina päringu peale prants postkasti pdf ostueelse kontrolli tulemustega Möllerist, ütleme nii, et võttis kukalt kratsima... :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 13:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Pane siia ostueelse ülevaatuse PDF fail - väga huvitav oleks seda lugeda.
Samas väga kehv reklaam Mölleri ettevõttele, ehk saadaks Tarbiakaitsesse selle info?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 14:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Tarbijakaitsesse pole ju mõtet saata. Nad on ju ausad ja annavad konkreetse info müüdava auto kohta, mida paraku teiste müüjate kohta öelda ei saa. Minu arvates on see just postiivne reklaam, et nad nii ausad on... :) Negatiivne on see neile endile... :) Ma siia ei oska riputada, kes soovib näha võin mailile saata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 19:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas see ülevaatus sisaldab siis kõiki eelpool mainitud vigu? kui jah siis müts maha tegelaste ees.

Saada mulle mailile.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 21:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Seal oli vigu ikka kordades rohkem kirjas kui eelnimetatud nimekirjas. Väga põhjalik ülevaatus oli, vähemalt minu, võhiku jaoks :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 21:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
See esialgne nimekiri oli ju kasutaja enrico tähelepanekud kui ta seda vaatamas käis. Ise ei ole käinud ja mõtlesin, et uurin siis otse Möllerist, et mis seisus masin reaalselt on. Hind ju selline enamvähem ja piltidelt ilus. Vastust ma tegelikult isegi ei lootnud saada aga võta näpust, saadeti selline paber, et esimese hooga läks autoostu isu üldiselt üle :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 23:06 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Seda möller autos müüdavat chryslerit on nii värvitud ,kui poleeritud.Olen käinud vaatamas seda.õli lekib..ja nii roolivõimu vedeliku lekib.Proovisõitu tegime,muidu oli täitsa enamvähem.Mootor töötas vaikselt ja ühtlaselt.Muidu tundus rohkem selline üles vuntsitud kaup:) Ise ei ostaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 23:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
On ka teine odavama poolne sebring silma jäänud aga selle omanik ei oska auto hooldusest mitte midagi rääkida. Kuna elan ise Saarel ka siis vaatama minek suurem ettevõtmine. Tundub olevat aja raiskamine. Masin ise asub Tallinnas ja pidavat olema sõidukorras, aga eks see " sõidukorras" olek võib ükskõik mida tähendada. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1628093

Võibolla on keegi vaatamas ja kuulamas käinud ja oskab infot jagada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Dets, 2013 10:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No 1400€ eest masinat ju küll.
samas minule sümpatiseerib ikkagi see: http://www.auto24.ee/used/605754

Hetkel paistab, et sa kiikad ikkagi masinate poole kus igasugused vead on juba hinna sisse kirjutatud e. ei ole olemas odavad ja head ühe korraga, vaid on olemas odavad autod ja head autod.

Sebringu üks kõige halvem unenägu seisneb mootoris ja selle korralises hoolduses. Nimelt oluline on teada seda, et on kasutatud täissünt 5W30 õli, millel on madal vahutamise määr.
Vahutamine tekitab kuumutamisel nõge/tökatit, mis ummistab õlikanaleid ning kleepudes detailidele takistab nende liikumist (hüdrotõukurid, ketipinguti jne)

Üks võimalus seda näha on avada õlikork ning sisse piiluda - kui seal juba paistab paksu ollust on asi väga kehv. Teine võimalus on juba töökojas - võttes ära ühe klapikaane või karteripõhja...

Käigukast - no kord kahe aasta tagant võiks vanematel masinatel käigukasti hooldust teha - vahetades osa õli ja filtri ning puhastades magnetit

Sillad - nende korrasoleks - peaaegu kama kaks, sest nende juppide vahetud pole teab mis kullahinnaga tegevus.

Pidurid - tagumine käsipidur kipub kinni roostetama, sest suures osas seda ei kastutata. Nüüd ravi on lihtne - korraks lahti võtta, korras klotsid ära vahetada, liigendid määrida selliselt, et niiskus/kondents jms jama määret vahel ära ei kaotaks - vasemääre on OK. 95% tõenäosusega ei ole viga trossis....

Kere - krt valtsid kipuvad roostetama (uksed, kapotid), samas ka põhja all olev karbi valts, mis saab kannatada masina tõstmisel tungrauaga. Ülejäänud osas on kere väga vastupidav roostele.

Tuled - originaalesituled kipuvad UV kiirgusest tuhmuma, aitab poleerimine ja UV kaitse peale panek.

Elektroonika - ega seal eriti probleeme pole. On üksikuid juhtumeid salongi valgustusega (näidikute taustavalgus, jm väksemad tulukesed). Samas millegi pärast on just mulle tulnud kotermann kõlaritesse....
Samas kipub ennast lahtikeerama kere põhiline massijuhe, mis tuleb otse akust. Sinna läheb kaks juhet, mis on ühe poldi küljes kahe muttriga. Põhiliselt keeratakse lahti ülemine juhe, kuid see mõjutab ka alumist... see hakkab loksuma....

Ülejäänud asjadega pole probleeme täheldanud ja kui need lähevadki läbi siis bääd lucki ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Dets, 2013 10:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Pigem on probleem ikka rahas. Et ei tahaks praegust masinat maha müüa. Elan ei kusagil ja pigem ostaks teise auto juurde. Elevant üle näppude pole kõndinud ja tööriistu oskan ka käes hoida õiget pidi. Väikeseid asju saab jupi kaupa hakata pärast ise tegema kui masin sõidab. Iluved ei ole kõige hullemad aga just see mootori teema. Selles ma ei ole kõige pädevam, muusikakooli haridusest mootori kuulamiseks ka miskikt abi ei ole :) Ei oska ma neid kolkse, klõbinaid ja kobinaid ühegi detailiga siduda ja sellest tulenevalt mootori olukorda ja eluiga hinnata. Selle tarbeks oleks vaja Tallinnas mõni pädevam inimene leida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia