Chrysler Club Foorum
http://www.chryslerclub.ee/foorum/

Küsimusi Sebringu omanikele.
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=12615
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  -Ghost- [ Pühapäev 01 Dets, 2013 13:14 ]
Teema pealkiri:  Küsimusi Sebringu omanikele.

Tervist.

Plaan siis üle pika aja jälle chryslerit proovida. Voyager sai aastaid tagasi müüdud ja temaga madistasin päris korralikult. Peale ostu sain alles informatsiooni masina tõelisest olemusest ja tahaks seda viga nüüd vältida.
Peaasjalikult on autot tarvis ikka sõitmiseks ja väikesed iluvead mind ei häiri. Aastane läbisõit jääb sinna 10 000- 15 000 kanti. Olen vaadanud 2001- 2003 aasta 2,7 automaate. Chryslerite hinnad on väga head ( loe: liiga head) ja need võibolla panevad masinasse natuke skeptiliselt suhtuma.
Kuidas on lood nende vastupidavusega ja tõrgetega ja mis kõige olulisem ootamatute teele jätmistega? Olen siin vahepeal omanud mitmeid teisi marke ja ei saa öelda, et just väga õnnestunult. Üks asi on see kui autol kuluvad kuluvosa ja neid on mingi aja tagant vaja vahetada. Hoopis teine teema on anomaaliad mis elektri, aju, kasti või kõigi nende koostöös ootamatult teele jätavad. Olen siin ka lugenud nii ühte kui teist teemat, silma jäänud siis armatuuri valgus, uksed ja rooste. Tundub nagu tehnilise poole pealt ei olekski sellel masinal miskit häda? Kuidas on mootori ja käigukasti vastupidavusega. Millised on hoolduskulud. Kuidas selle aasta masinatega lood on, et saab ikka ise käe külge panna kui huvi ja leiab abi ja õpetusi ka foorumist?
Mida siis peaks ostmisel jälgima hoolduse kohapealt, et kohe algatuseks poleks vaja suuremas koguses raha mõnda töökotta viia? Kui tüli ei tee siis võiks ju välja tuua ka sellised suuremate tööde ja materjalide hinnad mis auto juures ikka aegajalt oleks vaja teha.

Näiteks:

Kastiõli vahetus
Rihmavahetus, koos lisadega.
Veepump
Bensupump
Piduriring
Võibolla siis ka see armatuuri valgustuse remont

Kindlasti soovitatakse nüüd ka lugeda foorumi lõpututelt lehekülgedelt informatsiooni ja olen seda juba pikemat aega ka teinud aga ega kõike ei jõua läbi uurida ja mõningad huvitavamad vestlused ja nukramad lood võiks keegi kogenum siia teema alla ka postitada.

Teretulnud on kõikide Sebringu omanike mõtted, hoiatused, tähelepanekud.
Ehk saab hea informatiivne teema ka teistele lähiajal Sebringut otsivatele Chrysleri huvilistele.

Parimat
Kaspar

Autor:  hmm [ Pühapäev 01 Dets, 2013 23:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimusi Sebringu omanikele.

Mina vastan lihtsalt nii nagu selles teemas:
viewtopic.php?f=23&t=12525

Nüüd lisan siia juurde mootori 2,7:
viewtopic.php?f=31&t=3825

Ise sain nüüd eile ühe korraga ülevaatuselt läbi... kuigi väikseid vigu on.

Mina ütlen ainult seda, et kasutatud masina ost on kui loterii aga sebring jättis ainult ühe korra teele - kui aku tühjaks sai...

Autor:  -Ghost- [ Esmaspäev 02 Dets, 2013 8:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimusi Sebringu omanikele.

Kas näiteks oletatava sobiva masina leidmisel on võimalik ka mõnda kogenenumat klubilist endale autot üle vaatama kutsuda? Kindlasti on sellisel teenusel ka mingi taks, et näiteks Tallinn/ Harjumaa kandis võiks olla kedagi ja mis see tasu võiks olla. Loomulikult garantiid ei saa keegi anda aga ikka kindlam kui selline inimene asja üle vaatab kellel kokkupuuteid, teadmisis selle isendi kohta rohkem kui minul. Ja võibolla ka kõrv teravam kuulmaks olemasolevaid või varsti ilmuvai ohumärke kapoti all.

Autor:  zilliver [ Laupäev 14 Dets, 2013 19:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimusi Sebringu omanikele.

Hey,

Jagaks ka siis oma mõtteid, kuigi olen suht uus Sebringu omanik:

2.7 mootori puhul pead kindel olema, et õlivahetused on tehtud õigel ajal ja õige õliga.
Loomulikult ka veepumba jms loomulike kulumaterjalide vahetus võiks tehtud olla õigel ajal.

Roostet võid leida neil parema tagaistuja ukse äärelt, tundub tüüpveana - uks on millimeeter liiga eemal tihendist. Arvatavasti tehase error. Varakult jaole saad siis kordategemine ei tohiks kallis olla.

Veermikul olen teinud sarniiri, stabikakontide ja ketaste/klotside vahetuse. Neist 2 viimast tegin kodus põlvepeal ja probleemi pole, kui tööriistad natukenegi käes püsivad :)
Jupid kallid ei ole ja saadaval igast hinnaklassist.

Auto on mugav, kohe väga, tehase raadio on super, isiklikult ei muudaks seal midagi. Samuti üllatavalt öko - minu Viimsist Mustamäele sõidud tipptunnist- tipptundi on kulu 10,5l/100km. Eks kindlasti nüüd suurtemate külmadega võib ülespoole kerida. Samas ootan kohe mis saab kevadel, kui ilm soe ja suvekad all.

Mainin veel korra, et Möller auto platsil olev Sebringust soovitan eemale hoida, sai seda autot otsides vaatamas käidud ja sõidetud - roolivõim metsas, kõik võimalikud kolinad veermikus - õõtsad, sarniirid jne. Raadio kood puudu, check engine tuled kustuvad ja süttivad jne. Ning kuna on võlglaselt ära võetud auto siis ka arvatavasti pole korralisi hooldusi saanud.

Autor:  -Ghost- [ Pühapäev 15 Dets, 2013 11:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimusi Sebringu omanikele.

Tänan info eest aga sai endale juba masin ära toodud üleeile. Selleks sai siis hoopis 300M 3,5 mootoriga. Panen siis mingil hetkel teema ka ülesse. Pean enne välja selgitama kuidas neid pilte väiksemaks teha, et avatari ära mahuks... :)

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/