Hey,
Jagaks ka siis oma mõtteid, kuigi olen suht uus Sebringu omanik:
2.7 mootori puhul pead kindel olema, et õlivahetused on tehtud õigel ajal ja õige õliga.
Loomulikult ka veepumba jms loomulike kulumaterjalide vahetus võiks tehtud olla õigel ajal.
Roostet võid leida neil parema tagaistuja ukse äärelt, tundub tüüpveana - uks on millimeeter liiga eemal tihendist. Arvatavasti tehase error. Varakult jaole saad siis kordategemine ei tohiks kallis olla.
Veermikul olen teinud sarniiri, stabikakontide ja ketaste/klotside vahetuse. Neist 2 viimast tegin kodus põlvepeal ja probleemi pole, kui tööriistad natukenegi käes püsivad
Jupid kallid ei ole ja saadaval igast hinnaklassist.
Auto on mugav, kohe väga, tehase raadio on super, isiklikult ei muudaks seal midagi. Samuti üllatavalt öko - minu Viimsist Mustamäele sõidud tipptunnist- tipptundi on kulu 10,5l/100km. Eks kindlasti nüüd suurtemate külmadega võib ülespoole kerida. Samas ootan kohe mis saab kevadel, kui ilm soe ja suvekad all.
Mainin veel korra, et Möller auto platsil olev Sebringust soovitan eemale hoida, sai seda autot otsides vaatamas käidud ja sõidetud - roolivõim metsas, kõik võimalikud kolinad veermikus - õõtsad, sarniirid jne. Raadio kood puudu, check engine tuled kustuvad ja süttivad jne. Ning kuna on võlglaselt ära võetud auto siis ka arvatavasti pole korralisi hooldusi saanud.