Eh jah oman põhimõtteliselt mõlemat nii 2001 kui 2010 versiooni
2001:
viewtopic.php?f=1&t=24542010:
viewtopic.php?f=1&t=12398Kunagine ülevaade:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... =52&t=2014Nüüd viimasest:
1. kindlasti ostmisel vaata, et poleks rästud - veljed poleks korrosiooni, värvil kriimustusi, salong lääpas... (sebringu ülevaatamisel aasta tagasi just samas Wiru autos oli 2 punast väga räsitud olekuga...)
2. Meil on 2,4 R4 sina vaatad 2,7V6, seega düaamiliseusest sulle võrdlust anda ei saa. 2,4 on ikka tuim tükk võrreldes minu vana 2,7-ga. Samas 2,7 vajab hulga rohkem tähelepanu...
3. 2,4 keskmine kütusekulu on meil 8, minu 2,7V6 vanake 12, seda siis Rakvere taolises linnas, kus 70% on linna sõite.
4. Istmed pole nii mugavad kui vanal...
Positiivne on see, et terve aasta jooksul ei ole pidanud selle masinaa eriti midagi tegema kui ainult hooldus ja küte.
Samas on saanud teha kohe n.ö. roostetõrje spetsiaalse pritsiga - tungivalt soovitan, kui tahad masinat pikemalt hoida!!!
Mis on väga hea selle masina juures:
Aasta ja hinna suhe
Limited tehase helisüsteem (Boston)
Esitulede vihk pimedas
Efektne sinine värv, kui masin puhas on
Soendatav ja jahutatav topsihoidja - hoiab kohvi soojas ja jäätise jahedas
Hind on Ok ja paigalda gaasiseade ning kui meeldib siis sõida!
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma