Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 7:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Apr, 2016 10:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Mär, 2016 15:55
Postitusi: 3
Tere

Kas sellise isendi ostu puhul peaks millelegi ekstra tähelepanu pöörama ja kas nelivedu suurendab oluliselt kütusekulu?
Ja kas on mingeid tüüpvigu?

Tänan info eest ette!

E


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Apr, 2016 14:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
motec kirjutas:
Tere

Kas sellise isendi ostu puhul peaks millelegi ekstra tähelepanu pöörama ja kas nelivedu suurendab oluliselt kütusekulu?
Ja kas on mingeid tüüpvigu?

Tänan info eest ette!

E


Kui pead silmas 2005 aastat ja 4x4 3,8L siis alla 10 L ei pidavat kuidagi saama, kui just suveks tagumist silda lahti ei ühenda , kuid sellega pidavat mingid teemad jälle olema ( ei mäleta täpselt )


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Apr, 2016 17:51 
Foorumil
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
sel pole ka siis ju mõtet kui tahta 4vedu ja siis sild lahti ühendad
Ehk kui tahad 4vedu siis ei tasu väga kütte kulupärast jonnida norm on 10 ja võid saada ka 20 oleneb sinu jala raskusest
Ise muidugi soovitan 3.8 nelikut mõnus mugav hea

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Apr, 2016 17:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
tiku-taku kirjutas:
sel pole ka siis ju mõtet kui tahta 4vedu ja siis sild lahti ühendad
Ehk kui tahad 4vedu siis ei tasu väga kütte kulupärast jonnida norm on 10 ja võid saada ka 20 oleneb sinu jala raskusest
Ise muidugi soovitan 3.8 nelikut mõnus mugav hea


Suvel nelikut ei lähe niipalju vaja sellepärast see lahtiühendamine


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Apr, 2016 8:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Mär, 2016 15:55
Postitusi: 3
Tänud vastuste eest, ega ma seda küttekulu väga pelga, aga mul üks masin silmapiiril, et kui vaatama lähen, mida peaks jälgima või on tüüpilisi hädasi?
Antud isend on siiski 3,3 motaga.

Ja imelik, et masuudiga autosid on tohutult ja bensuga mitte.
Üks asi veel, gaas nende mootorite puhul on pluss või miinus. Tean automarki, mida ei tohi gaasiseadmega isegi mitte vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Apr, 2016 19:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mul juba teine neliveoline vojakas ja vägagi rahul. Esimene oli '99a. 3.8 ja praegune 2002a. 3.3. Mõlemad gaasiga, pole probleeme olnud. Ise arvestan keskmiselt umbes 15 l/100km gaasi, bensuga sõites läheb natuke vähem. Olen ka küllaltki raske jalaga. Gaasi kannatab mootor hästi, lase ainult kvaliteetne seade peale panna. Praeguse auto eelmine omanik oli koonerdanud gaasiseadme pealt ja pidin välja vahetama kõik seadme komponendid peale paagi ja aju.
Nelivedu paneb küll kulule juurde, aga see on köömes. Talvel selle eest puhas rõõm, pole probleemi paigalt saamisega ja lumes ronib üllatavalt hästi, venna Subaru Outback jäi seal kinni, kust ma läbi sain.
Asjadest, mida ostul tähele panna: kere, uste sisemised alumised ääred, esikapott (üldiselt nõrk koht), karbid esiratastest tagapool (liiv ja sool peksab värvi maha ja rooste kerge tekkima), tagaluugi sisemine alumine äär, kindlasti läbi näppida kõik nupud, et kõik lisad töötaks, mootor võib klapikambri kaante vahelt õli lekkida, käigukast peab rahulikult kiirendades käike vahetama sujuvalt, ilma tuntava jõnksuta, sillad võivad koliseda, roolilatt võib ka lõtkudega olla või lekkida (pole väga kallis vahetada).
Kindlasti on midagi veel, kõik ei tule kohe meelde.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Apr, 2016 8:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Mär, 2016 15:55
Postitusi: 3
Tänud väga asjaliku vastuse eest!
Sellest piisab!

E


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Apr, 2016 20:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
motec kirjutas:
Tänud vastuste eest, ega ma seda küttekulu väga pelga, aga mul üks masin silmapiiril, et kui vaatama lähen, mida peaks jälgima või on tüüpilisi hädasi?
Antud isend on siiski 3,3 motaga.

Ja imelik, et masuudiga autosid on tohutult ja bensuga mitte.
Üks asi veel, gaas nende mootorite puhul on pluss või miinus. Tean automarki, mida ei tohi gaasiseadmega isegi mitte vaadata.


See 3,3 on üldiselt pommikindlus ise, kui mingi õliollus sees ringleb, siis ka kõik toimib.
Mul sai just 30 000 täis gaasiga, veits üle aasta sõitnud.
Paaki läheb 54l ja sõita saan keskmiselt alla 400km sõidetud, naine saab üle 400. Küttekulu 7eur/100km, sissearvestatud külmkäivituseks kulunud bens.
Peale lasn kohe peale ostu panna 4. põlvkonna seadme ja kui reaalsus läbi rahakoti ajusse jõudis, ostsin teise auto juba paigaldatud gaasisüsteemiga.

Masuudi ja bensu suhe on müügiplatsidel ka üsna lihtne.
Kui oled kasvõi korra voya masuuti remontinud(mina olen), siis kõik järgmised on bensukad.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Viimati muutis rannamees, Laupäev 30 Apr, 2016 9:17, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 9:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ma ühe mootori mille 4 g gaas peal oli lahti võtnud, klapid olid ikka väga ussitanud. Ma sõidan aastas niipalju vähe et gaasiseadet pole mõtet peale pannagi hea kui 10 K saab täis.
Masuudi auto kohalt täiega nõus. Vanemad masuudiautod olid töökindlamad ( ei mõtle nüüd chryslerit )


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 9:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Oberst kirjutas:
Ma ühe mootori mille 4 g gaas peal oli lahti võtnud, klapid olid ikka väga ussitanud. Ma sõidan aastas niipalju vähe et gaasiseadet pole mõtet peale pannagi hea kui 10 K saab täis.
Masuudi auto kohalt täiega nõus. Vanemad masuudiautod olid töökindlamad ( ei mõtle nüüd chryslerit )


Tean jah seda Sinu auto ussitamise teemat ja imestan, et asja paika ei saadud.
Klappe-kolbe sööb teoreetiliselt ainult lahja segu ja öko tagaajamine.
Minu paigaldajad ja hooldajad räägivad omavahel, et 0 probleemi sellel mootoril gaasiga.
Aga- kõik valikud on kinni läbisõidust.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 9:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Gaasi kohapealt üks sobivuse reegel.
Mida suurem töömaht ja madalamalt forsitud, seda paremini kohaldub gaasiga.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia