Olen sõitnud 2,7 juba pea 8 aastat... ja normaasle hoolduse korral ei ole seal midagi hullu.
Sebringu teema on siin ka olemas ning sealt saad infot mida jälgida.
Kõigepealt vaata, et masinal puuduksid trööpamise ja hooldamatuse jälejd - st salongis peamiselt, kui salong on OK siis üldjuhul omanik hooldab ka muud asjad.
m330m: mis on see "uuema tüübi kettikomplekt"?
2,7 mootorit on kahte tüüpi.. ja peamine muutus on kontrollsüsteemis - st hooratas... ja PCV süsteemis. Ülejäänud mehhaanika on sama.
Kui mõtled uuema tüübi all paigaldatud õliõrhu kadumisest tingitud ketilõtvumist määral, et klapid pähe ei jookse, siis saan aru. See vidin maksab ~30€ ja on paigaldatav igale 2,7 mootorile.
Sebringul on ka üks ebameeldiv viga, nimelt valtsiääred ustel ja kapotidel kipuvad ussitama, kui need on korras siis soovitan rooste tekkimise ennetamiseks spetsiaalset hooldust, maksab ~100€ kord ja seda tuleks teha iga aasta. Sellega tagad, et ei pea rooste pärast hakkama muretsema juhul kui soovid masinat pikemalt hoida.
Pildipealt on masin ilus.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma