Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 5:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Chrysler Sebring 2004 2.7l
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Apr, 2016 10:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Apr, 2016 11:53
Postitusi: 2
Tere,
on keegi käinud seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2227788 isendit vaatamas või oskab kuulutuse põhjal midagi arvata?

Tänud ette.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Apr, 2016 13:39 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Ei oska õelda konkreetse auto kohta aga võin enda autot pakkuda,

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=f3aa 2000e eest

Investeeritud korralikult ja siin foorumis ka teema olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Apr, 2016 0:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
Oletan, et oled kursis 2.7 mootori eripäradega? Ühesõnaga, soovitaks mootor väga anaalselt üle vaadata, et kaks päeva peale ostmist üllatusi ei tuleks (näiteks sõidad kellestki mööda ja leiad pärast oma kepsu maanteelt). Muidugi, konkreetset isendit ma ei tunne, võib täiesti korralik olla ja aastaid muretult kesta, kui hooldad õigesti.

PS: m300m-i sebring peaks kah päris kobe olema, mis siis, et nina tundub sellel mustal ilusam.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 12:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 21 Nov, 2013 14:47
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
No selge on see,et kahte head asja korraga ei saa!!!
Saad uue nina kuid saad katki auto või
Saad vana ninaga auto ja on tiptop korras AUTO!

Kumma valid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mai, 2016 13:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Olen sõitnud 2,7 juba pea 8 aastat... ja normaasle hoolduse korral ei ole seal midagi hullu.
Sebringu teema on siin ka olemas ning sealt saad infot mida jälgida.
Kõigepealt vaata, et masinal puuduksid trööpamise ja hooldamatuse jälejd - st salongis peamiselt, kui salong on OK siis üldjuhul omanik hooldab ka muud asjad.

m330m: mis on see "uuema tüübi kettikomplekt"?
2,7 mootorit on kahte tüüpi.. ja peamine muutus on kontrollsüsteemis - st hooratas... ja PCV süsteemis. Ülejäänud mehhaanika on sama.
Kui mõtled uuema tüübi all paigaldatud õliõrhu kadumisest tingitud ketilõtvumist määral, et klapid pähe ei jookse, siis saan aru. See vidin maksab ~30€ ja on paigaldatav igale 2,7 mootorile.

Sebringul on ka üks ebameeldiv viga, nimelt valtsiääred ustel ja kapotidel kipuvad ussitama, kui need on korras siis soovitan rooste tekkimise ennetamiseks spetsiaalset hooldust, maksab ~100€ kord ja seda tuleks teha iga aasta. Sellega tagad, et ei pea rooste pärast hakkama muretsema juhul kui soovid masinat pikemalt hoida.

Pildipealt on masin ilus.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Mai, 2016 22:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2015 15:28
Postitusi: 119
hmm, kas 100 euri on ainult suuremate murekohtade või kogu auto kaitseks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Mai, 2016 21:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kogu masin, nii vähemalt sai tehtud 2010 sebring
viewtopic.php?f=1&t=12398

Aga mõne aja pärast võin ka täpsema hinna välja uurida.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Mai, 2016 8:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Apr, 2016 11:53
Postitusi: 2
Sai siis lõpuks ühe 2004 2.7 Lx versiooni kasuks otsustatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Mai, 2016 11:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nu siis pole muud, kui käi masin üle.
Kas tõesti valtsiäärtes roostet polnud? Isegi kõrvalistuja poolne tagumine uks?
Kui nii, siis kindlasti soovitan roostetõrjet teha ja hoolikalt kohe.
Peal on vanema tüübi mootor 149KW, seda on näha PCV süsteemist. uuema oma on selline, kus PCV värskeõhu sisse võtt on eespoolsel klapikambrikaanel ja väljatõmme koos klapiga tagumisel kaanel.
Uuem mootor on ka 147Kw aga väänet on rohkem madalamatel pööretel.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia