Krt, 2013a lasin saksa esindusest tuua endale 2009a GV DIISLI, traktorit ei oma ja naabritel pole ka
Läbisõit oli siis 83 000 ja tänaseks 156 000km.
No mis kurat seal kapoti all siis meeletult lagunema peaks? Vôrrelldes bensukaga?
Luugiamordi on mõlemil(nii diislil kui bensukal)
Käigukastipadjad ka
Rattalaagrid ka
Krdi elektriuste kaablid ka
Elektri uste lukustid ka(kui kellegil pekki läheb võin jagada kontalkti kus tehakse korda 50€eest, silber küsis 650€ uue mootori eest)
Parkimisandurid ka,
Sildasid remondin 2x aastas(meeldib vaikus), samas bensukal ka rattad all ju.
Termostaadi leiame ka mõlemilt
Rohkem nagu midagi suuremat ei meenu. Muidugi see on, et varuosad maksavad kas 200 või 600€.
Keregarantii korras pandud uued esiuksed, aga roostet võib leida ka bensukatel.
Ilma defata on talvel hommikuti suht nüri, klaasipinda palju mida peaks rookima. Ja püsib see diisel ka talvel soe(soojaks saamiseks vajab abi)
Kütust linnas, naisel 10, minul 11,8
Trass 8 kandis +- 0,5
Käru ei meeldi autole(on paremaid vedureid)
Palju esineb alajuhitavust
Esp reageerib õnneks alati liiga hilja- mulle meeldib
Mootori ja käigukasti omavaheline suhtlus ei ole õnnestunud. Üks ei saa aru mida teine tegema peaks. Kuid sellega harjub.
Aastake vaja veel gv-ga vurada, siis saab vankrist lahti ja ilmselt asemele uus GV ei tule(pacificat ei maksa välistada)
Ja miks foorumis on rohkem hädasid diislitega- sest enamikel on diislid
Hannes