Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 6:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 20:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
Tere

Kuna pere suurenenud ja perekondlike nõupidamistel on jäänud valikuks Voyager alates 2008 aasta ehk uus kere. Kuna siiamaani omanud rohkem saksa ja jaapani masinaid siis häda ajas härja kaevu ja ning saitegi ühe klubiliikme juurde. Seega TERE

Valik langeb kindlasti diisli poole. Olen mõned isendid välja valinud. Kuna väikesed lapsed siis eeldaks nahksisuga masinat kui just pole riidesisuga auto väga hea hinnaga. Äkki oskate kiita või laita ja pakkuda ka omapoolseid variante kus oleks hind, varustus, tehnline korrasolek kõige paremini kooskõlas. Oleks tore kui keegi aitaks ajalugu kontrollida või on ka mõnda nendest vaatamas käinud. Valik hetkel meie turul suht kesine.

http://www.auto24.ee/used/2280292
http://www.auto24.ee/used/2115759
Kui autoaed müüb kahte samasugust autot peaaeu identse läbisõiduga siis lihtsalt ei tekita usaldust. Kuidagi kahtlane autoaed esmapilgul. Seda tumesinist oma silmaga näinud ja piltide peal kõvasti ilusam kui reaalsuses.
---
http://www.auto24.ee/used/2301609
Täielikult Eesti ajalooga auto. Tehniliselt tundus olevat väga OK ja ka läbisõit 100% õige jne. Auto salongi ja kere seisukord pole nagu seda hinda väärt. Värv tuhmunud (tahab kindlasti poleerimist). Stangel kohati värv maas. Salongis on natuke koera närimisjälgi. Ühel külje uksel rusika suurunue rooste kobrutis värvi all jne. Eks auto pole müügiks "lakutud" aga hind kuidagi liiga palju..
----
http://www.auto24.ee/used/2189598
Vaatama pole veel jõudnud, aga piltide järgi igati vinks vonks. Kahtluse tekitab MNT päring kus auto võeti 2015 aasta arvele ja aasta peale seda oli ülevaatuseks tiksunud juurde ainult ca 300km. Jääb nagu tunne, et autol oli avariiline või lihtsalt läks niikaua aega, et tast elulooma saada. Autot on müüdud ka sama hinna juures juba mõned kuud. Seega peaks asjal olema mingi konks, et sellise varustusega auto pole müügiks läinud. Astmelauad on päris ilusad. SIIANI PÕHILINE KANDIAAT ja seetõttu sooviks selle kohta ka kõige rohkem infot.
----
http://www.auto24.ee/used/2298462
Sellest ei oska midagi arvata.

Ette juba tänades. AKL


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Aug, 2016 19:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
Eks see valimine paras loterii ole. Ise välistasin just astmelauad (mõningad töökojad ei saa autot tõstetud) ja limited varustuse (ei viitsi elektrikaladega jamada, kui need peaksid tekkima). Ei oska isegi ühtegi pädevat kohta soovitada, kus üle lasta vaadata. Linkidest jäi silma et ühel kuulutuses oleval olematu läbisõiduga masinal juba pihusteid vahetatud ja 2.8 diisel masinal on rihmavahetusvälp 200 000 km. Miks hooldusajalooga masinal see 280 000 peal vahetatud on?
Ise valiksin eesti ajalooga masina ja üritaksin hinnast alla kaubelda vigade likvideerimiseks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Aug, 2016 21:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ja mina eelistaks kindlasti bensiinimootorit ja täislisasi. Bensukat sellepärast et vähem probleeme kui diislil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Aug, 2016 23:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
Oberst kirjutas:
ja mina eelistaks kindlasti bensiinimootorit ja täislisasi. Bensukat sellepärast et vähem probleeme kui diislil


Diisli kütusekulu linnas 12,8 maantee 7,3
Bensuka kütusekulu linnas 18,8 maantee 9,1

Minu sõitude juures ca 75 eurine vahe iga kuu. Lisaks veel talvel koha peal auto soojendamised kus tühikäigul tiksudes võtab bensukas kõvasti rohkem kui diisel. Normaalse ajaloo ja hinnaga bensukat meie turul pole. Enamus made in USA ja teadagi, mis seisukorras sealt reeglina autosid tuleb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 9:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Naljakas on läbisõite vaadata, diislid justkui seisaksid enamuse ajast ja bensukad pidevalt sõidus.
Mingi tõetera võib muidugi sisalduda faktis, et diisli rihmavahetus on 200 000 km juures ja enne seda püütakse autost lahti saada.
Rihmavahetus sööb muide enamuse kokkuhoitud kütuserahast!

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 13:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
rannamees kirjutas:
Naljakas on läbisõite vaadata, diislid justkui seisaksid enamuse ajast ja bensukad pidevalt sõidus.
Mingi tõetera võib muidugi sisalduda faktis, et diisli rihmavahetus on 200 000 km juures ja enne seda püütakse autost lahti saada.
Rihmavahetus sööb muide enamuse kokkuhoitud kütuserahast!


Oskad ehk öelda rihmavahtuse maksumuse?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 19:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
lihtsalt uudishimust kui palju sa siis kuus maha vurad keskmiselt

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 20:52 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Olen pidanud kaks Grand Voyageri bensukat, mõlemad täislisadega ja nelikveolised ka veel. Samas sõbral oli diisel ja ütles, et sõida, kuidas tahad, alla 10 ei saanud kuidagi (linn/maantee pooleks). Talvel ei saa sa diislit soojaks ilma lisasoojenduseta, samas bensukas suudab mootori töösoojaks saada tühikäigul tiksudes ja salong on seest nagu saun. Diisel ilma lisaahjuta on paras hundilaut, ja tühikäigul töötav diisel koos lisaahjuga võtab kütet samapalju, kui bensukas, võimalik, et isegi rohkem. Diislitega on võimalikke probleeme palju, kui peaks midagi juhtuma, siis on remont kallis või veel kallim.
Reegliks on kujunenud, et diislitel on reaalne läbisõit umbes kaks korda suurem, kui bensukal. Samuti on enamus sissetoodud diisleid keritud.
Pealegi, bensukale annab gaasiseadme peale panna, siis on rahaline kulu 100 kilomeetri peale tublisti väiksem, kui diislil. Kui sul on palju sõitmist, siis tasub see ennast kiiresti ära.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 21:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kunagi keegi tegi kalkulatsiooni bensu auto ja diisel auto
Diisel on ostes kallim võrreldes bensukaga ---- kui kaua sõidad selle bensuka ostuhinda
Kui juba diisliga hakkad kasumisse jõudma siis mingi jupi hind võib tuua pisara silma

NB! ei ole praegusel ajal müügikuulutustes võrdlusi teinud

Ja mida siin enne juba mainiti et diislid on keritud üldiselt. Vahel tekib tunne et bensuautoga sõidetakse poole rohkem kui diisliga ehk siis diisliga " käiakse kirikus"

Ja minu isiklik tähelepanek !!!!! Kui loed foorumit autode probleemide kohapealt siis valdavad probleemid on diislitega ( seda tähendanud selle foorumi alguse ajast ). Bensu auto probleeme ikka väga vähe


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 21:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
rivo kirjutas:
Pealegi, bensukale annab gaasiseadme peale panna, siis on rahaline kulu 100 kilomeetri peale tublisti väiksem, kui diislil. Kui sul on palju sõitmist, siis tasub see ennast kiiresti ära.


Eile kiskusin ühe IV põlvkonna gaasiseadme auruti lahti ja ei iial lase gaasi seadet peale panna ( esimene reaksioon ). Mis vaikusi see auruti täis oli


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2016 23:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Oberst kirjutas:
rivo kirjutas:
Pealegi, bensukale annab gaasiseadme peale panna, siis on rahaline kulu 100 kilomeetri peale tublisti väiksem, kui diislil. Kui sul on palju sõitmist, siis tasub see ennast kiiresti ära.


Eile kiskusin ühe IV põlvkonna gaasiseadme auruti lahti ja ei iial lase gaasi seadet peale panna ( esimene reaksioon ). Mis vaikusi see auruti täis oli

Suht julgelt väidan, et tegemist on hooldamata gaasiseadmega. Ma puutun töö pärast igapäevaselt gaasiseadmetega kokku ja korralikult hooldatud masinatel sellised tunnused puuduvad. Pigi ja vaik tekib aurusti sisse aurusti sisemistest leketest. Suurema hoolduse käigus tuleb vahetada ka aurusti membraanid ja tihendikomplekt, mis pole üldse kallid. Tihtipeale autoomanikud ei pööra gaasiseadmele peale paigaldust enam tähelepanu ja siis mingi aja pärast hakkavad jamad ja kirutakse gaaisseadmeid.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Aug, 2016 10:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
AKL kirjutas:
Diisli kütusekulu linnas 12,8 maantee 7,3
Bensuka kütusekulu linnas 18,8 maantee 9,1

Need on teoreetilised numbrid.
Kasutajakogemus näitab, et diislil oli keskmine 10l/100km ja bensukal on 13,5l/100km gaasi.
Rahasse panduna diisel sõitis 10eur/100km ja bensukas sõidab ainult gaasiga 7eur/100km.
Aastased läbisõidud ca 30 000km ja isegi ei mõtle enam diislile (talverõõmud ja mootoriremondid).

Paar aastat tagasi tegi autoleht testi, kus toimetus sõitis mööda Eestit identsete autodega, sama marsruuti, koos.
Suhted tulid umbes nii- bensukas 90eur/1000km, diisel 70eur/1000km, gaasiga 60eur/1000km.
Autodeks olid mälu järgi Avensised.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Aug, 2016 10:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
AKL kirjutas:
rannamees kirjutas:
Naljakas on läbisõite vaadata, diislid justkui seisaksid enamuse ajast ja bensukad pidevalt sõidus.
Mingi tõetera võib muidugi sisalduda faktis, et diisli rihmavahetus on 200 000 km juures ja enne seda püütakse autost lahti saada.
Rihmavahetus sööb muide enamuse kokkuhoitud kütuserahast!


Oskad ehk öelda rihmavahtuse maksumuse?


Oleneb asjaoludest. Silberis on oma hind ja kuskil nukataga oma.
Vahetust vajavad ka enamus rullikuid ja veepump.

Täislaks peaks ikka 500+ arvestama

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Aug, 2016 11:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Eh teid... Osta masin, milles ise tunned ennast hästi - sina ju hakkad sõitma, mitte need kes soovitasid.
Lõpuks on kõige odavam ja muretum sõita taksoga (arvesta kogu investeering alates ostmisest, kütusest ja remondist/hooldusest kokku jagatuna km peale ;) )

Soovitusi masina ostmiseks on see, et võta ikkagi maksimaalse varustusega masin, kui juba GV-d valid - limited, 3 monitori, mäludega istmed, pedaalid jne... ära karda, et need üles ütlevad. kui kardad siis jaota ise silindritesse sädet ka... või osta jalgratas... krt ka seal võib midagi katki minna.

Nahk on laste osas ainuõige valik.

Diisel vs bensiin - remontimisel ei ole vahet - juppide hinnad on samad, tööhind sama. Katkiminemise tõenäosuse paneb myrphi paika ikkagi.

Soovitan osta masin, mis on hooldatud ehk puhastatud kuid samas puuduksid lekked ja rooste/värvikahjustused. tehnika peab töötama pingevabalt...

Bens+gaas on terivtatav, kui sõidud on pikad, lühikeste sõitude korral ei tule investeering kasuks...
Need on minu mõtted.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Aug, 2016 20:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
rivo kirjutas:
Oberst kirjutas:
rivo kirjutas:
Pealegi, bensukale annab gaasiseadme peale panna, siis on rahaline kulu 100 kilomeetri peale tublisti väiksem, kui diislil. Kui sul on palju sõitmist, siis tasub see ennast kiiresti ära.


Eile kiskusin ühe IV põlvkonna gaasiseadme auruti lahti ja ei iial lase gaasi seadet peale panna ( esimene reaksioon ). Mis vaikusi see auruti täis oli

Suht julgelt väidan, et tegemist on hooldamata gaasiseadmega. Ma puutun töö pärast igapäevaselt gaasiseadmetega kokku ja korralikult hooldatud masinatel sellised tunnused puuduvad. Pigi ja vaik tekib aurusti sisse aurusti sisemistest leketest. Suurema hoolduse käigus tuleb vahetada ka aurusti membraanid ja tihendikomplekt, mis pole üldse kallid. Tihtipeale autoomanikud ei pööra gaasiseadmele peale paigaldust enam tähelepanu ja siis mingi aja pärast hakkavad jamad ja kirutakse gaaisseadmeid.


on hooldatud küll aga muidugi see paigalduse teema mulle ei meeldinud. Nüüd ehk pädevamad mehed juba. ja see aurusti muidugi seisnud ka paar aastakest


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia