Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 6:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Aug, 2016 1:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
Enamuse argumente on mehed juba eespool välja öelnud. Need on piisavalt bensuka poolt.
Üks asi veel. Kütuse kvaliteet. Diisel on solgi suhtes oluliselt tundlikum.
Niikaua, kui meil lokkab JOKK ja korralagedus, ei saada ka kütuse kvaliteeti kontrolli alla.
Olen ise diislit pidanud ja ei tankinud kunagi nurga taga külatanklas. Ikkagi oli ühel päeval mootor pees.
Siis läks hunnik raha aga korda ei saanudki. Sõitis küll aga hääl oli täiesti vale.

Mingil hetkel oli kahe tuttava ja samasuguse BMW korralise hoolduse hind diislimehe kahjuks. Mitte kümned aga hoopis sajad kroonid. Iga asja pealt natuke.

Vaatamata sellele, et sõidan väga palju, diisli soetamise mõtteid isegi ei kaalu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Aug, 2016 2:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Diisli omamisel saab olla ainult kaks mõtet:
1-kütus on pärit kuskilt naabrimehe traktorist või katlamajast.
2- uus ja garantiiga masin, firma arvel, liisingus. Kui mootori garantii läbi, kohe müüki.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Aug, 2016 18:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Tegelikult diisel v bensiin on igipõline vaidlus teema :D Nüüd muidugi lisandub veel elekter iga aastaga aina rohkem :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Aug, 2016 8:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Oberst kirjutas:
Tegelikult diisel v bensiin on igipõline vaidlus teema :D Nüüd muidugi lisandub veel elekter iga aastaga aina rohkem :D


Kusjuures, kolmanda autona peres oleks asjal isegi jumet. :P :roll:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Aug, 2016 0:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
Olen nõus, et see ongi suur vaidlemise koht. Aga naabrimehe traktor on tõesti kõva argument.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Aug, 2016 23:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 07 Dets, 2013 19:51
Postitusi: 24
Krt, 2013a lasin saksa esindusest tuua endale 2009a GV DIISLI, traktorit ei oma ja naabritel pole ka

Läbisõit oli siis 83 000 ja tänaseks 156 000km.

No mis kurat seal kapoti all siis meeletult lagunema peaks? Vôrrelldes bensukaga?

Luugiamordi on mõlemil(nii diislil kui bensukal)
Käigukastipadjad ka
Rattalaagrid ka
Krdi elektriuste kaablid ka
Elektri uste lukustid ka(kui kellegil pekki läheb võin jagada kontalkti kus tehakse korda 50€eest, silber küsis 650€ uue mootori eest)
Parkimisandurid ka,
Sildasid remondin 2x aastas(meeldib vaikus), samas bensukal ka rattad all ju.
Termostaadi leiame ka mõlemilt

Rohkem nagu midagi suuremat ei meenu. Muidugi see on, et varuosad maksavad kas 200 või 600€.

Keregarantii korras pandud uued esiuksed, aga roostet võib leida ka bensukatel.

Ilma defata on talvel hommikuti suht nüri, klaasipinda palju mida peaks rookima. Ja püsib see diisel ka talvel soe(soojaks saamiseks vajab abi)

Kütust linnas, naisel 10, minul 11,8
Trass 8 kandis +- 0,5
Käru ei meeldi autole(on paremaid vedureid)
Palju esineb alajuhitavust
Esp reageerib õnneks alati liiga hilja- mulle meeldib

Mootori ja käigukasti omavaheline suhtlus ei ole õnnestunud. Üks ei saa aru mida teine tegema peaks. Kuid sellega harjub.

Aastake vaja veel gv-ga vurada, siis saab vankrist lahti ja ilmselt asemele uus GV ei tule(pacificat ei maksa välistada)

Ja miks foorumis on rohkem hädasid diislitega- sest enamikel on diislid :evil:

Hannes


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Aug, 2016 8:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
HK. kirjutas:
Krt, 2013a lasin saksa esindusest tuua endale 2009a GV DIISLI, traktorit ei oma ja naabritel pole ka

Läbisõit oli siis 83 000 ja tänaseks 156 000km.

No mis kurat seal kapoti all siis meeletult lagunema peaks? Vôrrelldes bensukaga?

Ja miks foorumis on rohkem hädasid diislitega- sest enamikel on diislid :evil:

Hannes


Kas oled teadlik, et näiteks pihustite seibid on kuluosa ja soovitatav on vahetada ca 40...50 000 tagant?

4x4 foorumis keegi kodanik just räägib oma kogemust, et ainult kallas ja tallas, kuni enne 200 000 oli mootoris kolin sees, nõge täis(saaled kandilised, keps puru), turbo pekkis.

Jupid 1000,+ turbo 380, + mootori 2*tööraha / sõita sai ise 100 000.

Kütuse kokkuhoiu võib siit igaüks ise välja arvutada, vastavalt oma lemmikservice tunnihinnale.

PS: Kindlasti mitte ei tahtnud ära sõnuda, ptüi, ptüi, ptüi :hi:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Aug, 2016 9:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
diislitega rohkem muresi siin ka sellepärast et diislitega ongi rohkem muresi

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Sept, 2016 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
rannamees kirjutas:
HK. kirjutas:
Krt, 2013a lasin saksa esindusest tuua endale 2009a GV DIISLI, traktorit ei oma ja naabritel pole ka

Läbisõit oli siis 83 000 ja tänaseks 156 000km.

No mis kurat seal kapoti all siis meeletult lagunema peaks? Vôrrelldes bensukaga?

Ja miks foorumis on rohkem hädasid diislitega- sest enamikel on diislid :evil:

Hannes


Kas oled teadlik, et näiteks pihustite seibid on kuluosa ja soovitatav on vahetada ca 40...50 000 tagant?

4x4 foorumis keegi kodanik just räägib oma kogemust, et ainult kallas ja tallas, kuni enne 200 000 oli mootoris kolin sees, nõge täis(saaled kandilised, keps puru), turbo pekkis.

Jupid 1000,+ turbo 380, + mootori 2*tööraha / sõita sai ise 100 000.

Kütuse kokkuhoiu võib siit igaüks ise välja arvutada, vastavalt oma lemmikservice tunnihinnale.

PS: Kindlasti mitte ei tahtnud ära sõnuda, ptüi, ptüi, ptüi :hi:


Mul hakkab 300 tuhat ette kerima, ma isegi ei tea kas on õige läbisõit. Sülitan ka üle õla aga ei ole probleeme. Ju siis peale kallamise ja tallamise vahetan ka õli :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Sept, 2016 17:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
Vahepeal nii palju uudist, et läheb üks diisel kaubaks. Põhimõtteliselt poleks ka bensiini vastu midagi kuid Baltikumi turult võimatu leida normaalse hinnaga limited versiooni, mis poleks USAs maha kantud või ära uppunud. Suht masendav vaatepilt on bensukate osas. Küsimus tekkis elektri külgmiste uste töö kohta. Uksed töötvad nii puldist kui nupust ilusti, kuid kui väljaspoolt ukselinki tõmmata siis elektriliselt need lahti ei jookse. Kas see on viga või peabki nii olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Sept, 2016 18:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
palju sa muidu kuus läbi uhad

Muidu venna bussil ka väljast tõmmates ei tule ise lahti vaid peab tõmbama

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Sept, 2016 18:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:34
Postitusi: 8
Ma eeldan, et Chryselr saab sõitu kuskil 2000+ km kuus vähemalt. Gaasi paneku välistab Voyageri põhiline eelis ehk väga tihti on vaja autot kaubikuna kasutada ja gaasipaake pole kuhugile panna ja eks tuleb diisel odavamalt ka kätte kui diisel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Sept, 2016 21:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
AKL kirjutas:
Ma eeldan, et Chryselr saab sõitu kuskil 2000+ km kuus vähemalt. Gaasi paneku välistab Voyageri põhiline eelis ehk väga tihti on vaja autot kaubikuna kasutada ja gaasipaake pole kuhugile panna ja eks tuleb diisel odavamalt ka kätte kui diisel.

Gaasiballoon pannakse varuratta kohale. Salongis ei näe ma sellel üldse mõtet. Kaotab väga palju ruumi ja ei saa kõiki hüvesi kasutada, nagu sa ütled et kaupa vedada. Klapitavate istmete juures isegi ei tea kas pannakse see balloon sinna tagumiste istmete auku ? või kuidas keegi soovib. üldiselt on koht ikkagi põhja all. paagi suuruseks jääb kusagil 45 L


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Sept, 2016 10:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 07 Dets, 2013 19:51
Postitusi: 24
Küljeuksed peavad ka siis lahti jooksma kui linki väljast korraks tõmmata(vähemalt minul jookseb).

Kas see on viga või äkki seadistuse küsimus?

H.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Sept, 2016 20:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
HK. kirjutas:
Küljeuksed peavad ka siis lahti jooksma kui linki väljast korraks tõmmata(vähemalt minul jookseb).

Kas see on viga või äkki seadistuse küsimus?

H.


Võib olla mingi võtmetrikiga ?? minul ka nad ei tule elektriliselt lahti kui lingist tõmmata


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia