Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 5:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Chrysler 300 C 3.0 160kW
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Jaan, 2017 0:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Jaan, 2017 23:27
Postitusi: 1
Tervist,

silma jäänud selline masin: http://www.auto24.ee/used/2445203.
Kuidas kommenteerite antud komplekti vastupidavust? Millele peaks ostul tähelepanu pöörama? Mis on hooldusvälp? Kus kohas oleks mõistlik enne ostu masin üle lasta kontrollida? Plaan soetada umbes aastaks, kas see võib olla murevaba periood või nii vana masina puhul peab arvestama pideva kuluga remondile?
Plaan teha kohe VKM Motorsis remapping, sest antud masin tundus kuidagi uimane:
Engine type: Turbo Diesel
OEM Power: 218hp (160kW)
OEM Torque: 510Nm (376ft-lb)

Stage 1 Power: 260hp (191kW)
Stage 1 Torque: 590Nm (435ft-lb)
Power increase: 42hp (31kW)
Torque increase: 80Nm (59ft-lb)

Kas kellegil kogemusi selle VKM teenusega? Kas auto sellele vastu peab või on eeldada veelgi suuramat jooksvat remondikulu?
PS! Kellel kogemusi antud müügikohaga jagage julgelt.

Tänan tähelepanu eest!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Veebr, 2017 10:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma oleks veidi ettevaatlik konksu suhtes, uuri ajalugu rohkem.
NB! piduriteta haagis 450kg!
Piduriga lubatakse küll 2000kg, aga soovitada seda ei julge.
Käigukast ei kannata rasket haagist ja varsti on omadega õhtal.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Veebr, 2017 10:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mootor on muidu suht murevaba, kui vähegi hooldust saanud. 400 000 pole mingi probleem.
Tagasillas on lsd ja talvel pakub sõidurõõmu omajagu :)

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Mär, 2017 22:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
rannamees kirjutas:
Ma oleks veidi ettevaatlik konksu suhtes, uuri ajalugu rohkem.
NB! piduriteta haagis 450kg!
Piduriga lubatakse küll 2000kg, aga soovitada seda ei julge.
Käigukast ei kannata rasket haagist ja varsti on omadega õhtal.


2t haagist pole mingi probleem pidevalt vedada (endal kogemus olemas ~5 aastat juba ~1.7t :) ), muidugi tegu bensiiniga+gaas ja AWD masinaga (4 käiku) - ei tea kuidas 5 käigulised diisli kastid vastu peavad.

Tuleb lasta lihtsalt tihedamini automaatkasti õli vahetada ja mõistusega sõita (a'la sõidustiil nagu manuaaliga). Jõnkse ega midagi kahtlast sees pole, ptüi, ptüi - ei tohi kiita.

Piduritega haagise kohta ütleks seda - korralik 2 teljeline käru + kate on juba tühimassilt ~430kg. Sõitnud nii piduritega ja piduriteta haagistega (koormaga), mille haagise tühimass jääbki reaalselt 400-430kg kanti - politsei pole veel nöökinud kinnipidamisel.

Kuigi olgem ausad-kui 1.7t taga ja piduriteta haagis, siis tõesti tundub auto ees olevat nagu "kelk", mida juhib pidurdamise hetkel käru (pidurid ikka väga pehmed).

Hoo ülesvõtu seisukohalt jällegi :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia