Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 9:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Veebr, 2017 21:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 14 Veebr, 2017 22:28
Postitusi: 1
Tere!
On plaanis osta selline Jeep, mis on 97 aastast, automaatkastiga ja gaasiseadmega ja jne
Tahaksin enne tutvuda selle auto, selle mootori ja selle aut.kasti tüüpvigasid jms.
Kuna puudub liiga lähedane kontakt selle masinaga, siis uurikisn teadjate käest, kas sel mootoril ja k.kastil on mingisuguseid eripärasid või nõrkasid kohti, mida tuleks kindlasti jälgida.
Sildade vastupidavus/vastupidamatus ja tüüpilised kohad, kuskohas need kered äkki kipuvad roostetama vms.
Kui keegi on teadlik, siis võiks mullegi sellest rääkida ..ehk on mingid spetsiifilsed vead sel küljes (elektrisüsteem nõrk, kast nõrk või mootor äkki kehvasti välja kukkunud tehasel)
Ükskõik mida võib mainida, mis mul jäi küsimata, kuid mida tasuks jälgida

Suur tänu ette ära juba!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Veebr, 2017 22:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tere

Annad äkki konkreetse isendi lingi, äkki siis teab täpsemalt auto elust.

Kuna auto on 20a vana, siis eks see on nõrk koht, mida vahetatud veel pole.

Mootori valik on sul hea, kasti puhul vaata kas käike vahetab ilusti, samuti suru lapats põhja ning vaata, kas ka siis kõik käigud vahetuvad sujuvalt.
Vahekasti (originaalis NP249) puhul keera rattad põhja ning liigu vaikselt edasi. Kui auto hakkab hüppama, siis visco on vahekastil läbi - ehk siis sillad on omavahel lukus pidevalt, metsa sõidul hea, linnas võib sind häirida. Samas midagi katki ei lähe sellepärast.

Proovi ka aeglusti sisse saada ning sellega korra sõita.

Kuula ka sildasid, et need ei undaks.

Rooste puhul vaata karpe, mis muidu plastikute all ning suht tihti roostes seal all. Samuti vaata ka raami, eriti kõrvalistuja rattakoopa alt ja selle ümbrust. ZJ kondivesi on tehase poolt juhitud raami, kui seal aga augud umbe lähevad, siis hakkab raam mädanema selle 20a jooksul.

Küsi, kui midagi täpsemat teada tahad.

Otsi ka minu Jeepi teema üles, saad äkki kasulikku infot :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia