Tere!
Olen RT kerega masinate otsingul ja silma jäi soodne, Saaremaal asuv 3.3 T&C. Vaatasin ta üle ja kõrvu jäi ebaühtlane ragin rihma/keti piirkonnast. Sama heli on tuttav vanade Feliciate kapoti alt varasema töö tõttu. Kõigil neil olid ketid veninud kusjuures ketiliin on sama loogikaga mis 3.3 (3.8) Voyadel (ilma pingutita, veninud kett taob keti kaane vastu). On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud? Kui kalliks vahetus läheks ja millised töökojad peale Silberi seda tööd korralikult teha suudavad (st. rihma ja ketirataste eemaldamisel kasutavad tõmmitsaid mitte haamrit ja meislit)?
Võimalus on ka, et veepumba või pinguti laagrid on kuival, kandilised ja varsti laiali lendamas. Nende vahetus on ise tehtav.
Teine küsimus on see, et kas 3.3 LX versioonil on 4 käiguline 41TE all? Töötas ta igatahes ilusti ja sujuvalt. Ehk on ka õige õli sees, siis peaks vast kestma.
LINK:
http://www.auto24.ee/used/2542830Tervitades
Tom