Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 6:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2017 9:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Okt, 2017 8:54
Postitusi: 1
Huvi sellise isendi vastu nagu 300C, aga ei suuda teha valikut, kas bens või disla
diisel näiteks:
https://m.auto24.ee/2623684

bensiin näiteks:
https://m.auto24.ee/2460438

Kui nüüd jätta välja see, et ühel on Hollandi ajalugu ning teisel peaks siis Eesti ajalugu olema ning et pole sama väljalaske aastaga, siis mis oleks mõistlikum valik? 300C omanikud jagage soovitusi.
Sõidan kuskil 40km päevas, 50%linn 50% maantee, nädalavahetustel pikemad otsad. Aastas vuran kuskil 25 000km. Kas diisli puhul mängib ökonoomsem mootor bensiini üle? Samas diisli kallim remont jällegi peaks panema mõtlema? Mis võiks olla selliste isendite mured 150 000km juures?

Pole ise kunagi chryslerit omanud, sõitnud avensisega 2007a(disla, sain vahetada kõik pihustid 240000km), subaru disla 2011a(disla,sain maha müüa enne kui probleemida mootoriga hakkasid, 180 000km), subaru bensiin 2012a(95 000km, pole teinud muud, kui veermikus kuluosasid üksikuid vahetanud). Äial Chrysler Grand Voyager, äkki oli aasta 2007, aut. 2.8 diisel, ls mingi +300000km, vahetanud käigukasti, küttesüsteemi, ja mingeid suuremaid töid veel, ei mäleta kõike hetkel.

Kindlasti lasen auto esinduses läbi ja lõhki kontrollida, aga soovitusi, kogemusi palun :)

Ette tänades!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2017 11:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
tulistan puusalt ja soovitan bensukt
Muresi tunduvlt vähem

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2017 22:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Alati bena, kui pole just põllutraktor, rekka vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Okt, 2017 20:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler PT Cruiser

Liitunud: Reede 16 Dets, 2011 19:24
Postitusi: 25
Asukoht: Tartu
Ma olen 300C omanik olnud alles 1,5aastat aga minu arvamus on, et kaks väiksemat bensiinimootorit (2,7 ja 3,5) jäävad selle masina jaoks nõrgaks. 3,0crd on neist mõlemaist dünaamikalt tunduvalt üle. Ja eesti turult leida hemit või srt mudelit on suht lootusetu. Eelmised kommenteerijad oskavad vast omast kogemusest selle mootori muresid välja tuua, mul pole tekkinud veel vajadust mootorit remontida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Okt, 2017 11:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2017 21:56
Postitusi: 65
Kui bensuka juurde otsustad jääda siis kindlasti vähemalt 3.5, kütusekulul suurt vahet ei ole võrreldes 2.7'ga. (võrdlust oskan tuua 300M'iga, vaevalt 300C'l see 2.7 nüüd oluliselt ökonoomsem on.)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Nov, 2017 18:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Oman (isegi enda üllatuseks) nelikveolist Chrysler 300C'd (3.5 mootor) ~6 aastat (otsisin konkreetset masinat ~1.5 aastat - enamus olid suhteliselt logud). Väide, et 3.5 lahjaks jääb, on pigem traction control teema (3.5 mootoriga AWD on kiirendades kiirem kui tagaveoline 3.5).

Lühidalt ütleks - võrreldes teiste autodega väga kallis lõbu ülal pidada. Poleks nelivedu nii hea (üllatavalt hea läbivus ja libedal maanteekiirustega ülihea stabiilsus (sh kurvides)) või oleks hoopis tagavedu, oleks ammu maha müünud.

Ainuke soovitus, sõltumata mootorist (nelivedu diislile ei tehta) - ajalooga ja väga korralikult hoitud auto (muul juhul tambid autosse poole aastaga teise auto hinna).

Kui juhtud mõtlema neliveole, arvesta, et esiotsa vankri varuosad (k.a katalüsaatorid) on saadaval ainult A varuosana.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Nov, 2017 4:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Rääkigu müüja midaiganes, aga no ei osta hollandlane omale suurt diiseluniversaali, et sellega 10 aastaga 150 000 maha sõita.
Min 200 000 on keritud, võin lahjemat sorti mürki võtta sellepeale.
Hollandis on päris kirves diiselauto maks ja raha loevad nad hoolega.
Ka eestlase 12 aastat ja 140 000 tundub ulme väike number. Takso oleks inimesele odavam olnud...

Just vaatan oma tuttava diisel 300C suunas, 2008 aasta, 500 000+ kellal, enamasti siinsamas tööle-koju sõidetud.

Soovitus: ainult Eestist uuena ostatud auto, ainult esinduse ajalooga, siis ehk pääsed tulevastest jamadest....rõhk sõnal ehk.
Bens või diisel oleneb tulevasest läbisõidust.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Nov, 2017 22:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
rannamees kirjutas:
Ka eestlase 12 aastat ja 140 000 tundub ulme väike number. Takso oleks inimesele odavam olnud...
Mul ka 10 a. vana masin ja sõidetud 87 000 km. Fantastika! :shock:
Eks see, millise auto keegi valib, on natuke ka irratsionaalne tundemaailma küsimus. Kõike ei saagi alati rahasse ümber arvutada. :roll:

rannamees kirjutas:
Soovitus: ainult Eestist uuena ostatud auto, ainult esinduse ajalooga, siis ehk pääsed tulevastest jamadest....rõhk sõnal ehk.
Just, ehk pääsed! Mina ei pääsenud. Pärast esimest garantiiaegset hooldust olen püüdnud esindusest (Tallinnas, Peterburi mnt.) suure kaarega mööda käia. Lugu on ka siin foorumis loetav.
viewtopic.php?f=56&t=2542
viewtopic.php?p=33330

CRD mõnest tüüpveast, millega on tulnud kokku puutuda, võib lugeda siit
viewtopic.php?f=81&t=9798


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Nov, 2017 11:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 0:11
Postitusi: 213
Asukoht: Tallinn
kui nädalavahetuste sõidud on reegel, siis sobib diisel ka (kuigi minul on päevane sõit veelgi väiksem tavaliselt)
jõudu ja minekut on sel piisavalt, samas mõnusalt vaikne

isegi kui näiteks küünlad peaks mootori küljeks puruks minema vms, on selleks spets. tööriistad ja töövõtted, et ilma mootorit algosadeks tegemata asi korda saaks (firmadel)

see navi Eesti pilti (peale Tallinna) ilmselt ei näita, uut plaati ka ei anta


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia