Tänane kuupäev Teisipäev 19 Mär, 2024 9:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2018 17:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Juun, 2018 11:26
Postitusi: 3
Tere
Endal kogemused puuduvad chraysleriga.
Kuna soovime bussi osta ja saime hea pakkumise, siis uuriks enne ostu.
Mida arvate 2000a, 2,5 D, 85kw? Kas on hea mootor? Kuidas juppide saadavus on? Jne.

Tänan


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2018 0:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Lühidalt- ära osta!

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2018 10:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Juun, 2018 11:26
Postitusi: 3
@rannamees

Miks mitte osta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Juun, 2018 12:57 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kõige lihtsam, guugelda chrysler 2.5 td problems. Lugemist jagub kuudeks.
Plokikaaned mõranevad, tõukurvardad kõverduvad, pihusti, kõrgsurvepumba ja turbo probleemid. Väga õnnetu mootor ja väga kulukas remontida. Ehituslikult juba surnuna sündinud, pläriseb nagu bealrus, vibreerib korralikult. Enamus kohti ei taha seda isegi töösse võtta.
Võta parem V6 bensukas, saad automaadi ja palju rohkem lisasid peale. Kui liialt janune tundub, lase gaasiseade peale panna või osta kohe gaseerituna. Chrysleri V6 bensukad peavad hästi gaasitamisele vastu ja on ise absoluutselt murevabad asjad.
Rivo teab, mida räägib, kaks bens+gaas vojakat ära pidanud.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Juul, 2018 20:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
rivo kirjutas:
Kõige lihtsam, guugelda chrysler 2.5 td problems. Lugemist jagub kuudeks.
Plokikaaned mõranevad, tõukurvardad kõverduvad, pihusti, kõrgsurvepumba ja turbo probleemid. Väga õnnetu mootor ja väga kulukas remontida. Ehituslikult juba surnuna sündinud, pläriseb nagu bealrus, vibreerib korralikult. Enamus kohti ei taha seda isegi töösse võtta.
Võta parem V6 bensukas, saad automaadi ja palju rohkem lisasid peale. Kui liialt janune tundub, lase gaasiseade peale panna või osta kohe gaseerituna. Chrysleri V6 bensukad peavad hästi gaasitamisele vastu ja on ise absoluutselt murevabad asjad.
Rivo teab, mida räägib, kaks bens+gaas vojakat ära pidanud.


Like kogu jutule!

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia