Chrysler Club Foorum
http://www.chryslerclub.ee/foorum/

Auto valik
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=1970
Leht 1 koguhulgast 5

Autor:  Neonimees [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 9:39 ]
Teema pealkiri:  Auto valik

Piilun nüüdseks ka mahtuniveraali ostu (96-98a), Neon hea küll ,aga jääb väikeseks.Läbisõit on mul aastas kusagil 8-9K ringis ja põhiliselt üksi linnas,korra nädalas maal käia, aga tuleb ette ,et pidevalt midagi vaja suuremat vedada.Neti ringi kolades on silma jäänud peale GV-de veel Pontiac/Chevrolet TransSport , Mercury Villager, Oldsmobile Silhuette.Mootori valik seinast -seina.Kui saaks sama töökindla kui mul Neon on.Pidevalt auto all ei taha küll olla.Aidake ,MILLIST autot valida?Foorumid risti-pöiki läbi loetud,erinevad suhtumised autodesse!

Autor:  Ferdi [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 15:32 ]
Teema pealkiri:  Re: auto valik

Neonimees kirjutas:
Aidake ,MILLIST autot valida?Foorumid risti-pöiki läbi loetud,erinevad suhtumised autodesse!


Eks ta nii ongi, et niipalju kui on inimesi on kka eriarvamusi. Pead ikka ise otsusele jõudma, millist marki ostad, selge see, et siinne rahvas chr-i märki pooldab.

Edu auto ostul, eks anna teada, mis siis sai.

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 20:57 ]
Teema pealkiri: 

mina soovitaks 3,3või 3,8 bens disladest 2,8 cdr

Autor:  ZR1 [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 21:26 ]
Teema pealkiri: 

Sinu nimekirjast on ikka Chrysler õigem variant . Auto on igale töökojale tuttav juba , lihtne ja töökindel ja varuosad on igalpool saadaval , odava hinnaga . Ära ainult manuaali vali : sidur ja kast on Voyageril väga nõrgad .

Uuemad GM-id (Lumina APV , Trans Sport , Silhouette 96-) on täiesti teistsugused võrreldes eelmise kerega . Jupid on enamasti ainult originaalid . Tellima neid peab pikalt . Ja remondis hakkad käima kas Vikingis või Ameerika Autos , ainult :) Muidu on hea auto .

Fordi/Mercuri ei soovita üldse võtta . Lagunevad jubedalt .

Ja omalt poolt pakun veel head marki välja :
- Hyundai H1 (proovisin , väga meeldis , inimese jaoks tehtud auto , kvaliteetne ja odav)

Autor:  AWD95 [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 22:44 ]
Teema pealkiri: 

Eks iga Li.. kiidab oma töövahendit...
Aga GV, 3.3 või 3,8 ja kindlasti automaat, alles siis hakkad sõidust mõnu tundma Mr Green

Autor:  Neonimees [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 23:10 ]
Teema pealkiri: 

Ostmisega läheb tiba aega,enne vaja Neonist lahti saada.Teada on ,et mootor peab autost üle olema.Sain naise käest niigi prõõgata, :angry: ,et selliste kW autosi vaatan ,ehk siis 3,3ltr/118kW.Samas perre vaja mahtu.Diisel nagu sobiks,aga kui käimakast vastu ei pea,siis ka :( .Remonditöökodasi küll ei taha tihedasti külastada.Ise tahaks muidugi aut.kastiga ja esiklaasisoojendusega isendit mida GV on.Puhkuse aeg on aega ringi vaadata.Raske juhus .Hakka või :pidu:

Autor:  Alo [ Neljapäev 28 Juun, 2007 1:41 ]
Teema pealkiri: 

Võin niipalju öelda, et vana, kandilise Voyaga annab kipsplaate vedada, kuna tagumiste koobaste vahe 1.20 TranSpordil aga 1.00. Voyat peetakse töökindlamaks, samuti ei ole Voyal õrnu ukselinke, mis GM-i vannide nõrk koht (enda omal suutis pereliige ühe just eelmine nädal ühe puruks tõmmata) Voyat peetakse jutu järgi ka töökindlamaks, kuigi atm kastid kipuvad mõlemal 180k kandis remonti vajama (korraliku hoolduse ja leebe kasutuse korral kestavad vastavalt kauem) Rahakoti tervise huvides ei soovitata Voya 2.5 diislit (kestvuse tagab ainult pedantlik hooldamine) ega ka TS-i 2.3 bensukat, viimase 3.4 võtab samapalju või isegi kohati rohkem kütet, kui 3.8.
PTS-il võib jälle leida hea hinnaga sellised küsitava väärtusega lisad, nagu integreeritud lapseiste (ühe istme seljatoest välja volditav), automaatne tagavedrustuse kõrguse hoidmine sõltuvalt koormast koos pumba, vooliku ja selle küljes oleva manomeetriga, millega saab kumme ja kõike muud õhku täis pumbata (kotike voolikuga ja pumba lülituspaneel tagaseinas) ja muidugi veojõukontroll.
Rääkides PTS-i omanikuna ilma olukorda ilustamata, soovitan viimase valikul:
Osta võimalikult siidiselt nurruv 3.8, mille atm kastil kolmas või neljas käik ei toimi ning tingida hind sinna, kus kasti remont saaks tehtud (ise käsiraamatu ja rem komplektiga 5-6k, teenusena ~16k) Kontrollida üle veermik, kuna laagrid maksavad 6-8k tk. Kuulata, et tagavedrustuse kompressor vait oleks - vastasel juhul leke ja probleemid ning vajadus ehitada tavaamotride peale, kuna originaalis taastamine... no mõned mehed on teinud... Kas tagumise luugi avamise käepide toimib? Tüüpviga ja enda isendil murdis müüja selle luugi avamise käigus :( Kondi korrasolekust ei ole vist mõtet numbrit teha, kuna see sõltumata tootjast ja margist ostmisel kontrolli vajab.
Kui Voya kohta samasugust kriitikat tuleks, siis võik öelda, et on, mille vahel valida, hetkel vist mitte :)

Alo@ enda isendiga vaatamata mõnedele probleemidele - rahul :)

Autor:  Luuser [ Neljapäev 28 Juun, 2007 8:20 ]
Teema pealkiri: 

Mina kuulun nende auto omanike hulka,kes marki vaata vaid hindavad konkreetselt igat autot eraldi. Kuna Stratus sai maha müüdud siis käisime igasuguseid isendeid vaatamas. Meie valikuks osutus just Chevrolet Trans Sport. Mitte,et Voyager ei meeldiks aga oleme juba kunagi Voyat omanud ja nüüd tahtsime miskit muud proovida. Hetkel teeb kütusekulu küll kõikdele minu käes olnud Chr-idele Chevy silmad ette,trassil 7,2 ja linnas 10,9. Autoks siis 2000a Trans Sport 3,4 138KW. Hetkel läbisõitu 175 000km. Pärnus Reldoris Tehnokülas asuvast Ameerika Autost sain nii sisemised kui välimised rooliotsad kohe kohapealt ja ka õõtsa esimene puks oli neil olemas. Puks maksis 280 eeki,sisemine ots 625 eeki ja välimine 525 eeki. Olen siiani küll valituga rahule jäänud. Probleeme tekkis ainult Arkis arvele saamisega. Oli meie masin toodud Belgiast ja Eestis veel arvel polnud. Üllatus tabas meid siis kui nad hakkasid üksiktüübikinnitust ajama. Pärast teste ja pildistamisi saime asjad korda. Tuttavad siiani vangutavad pead,et vedas meil. Oleks võinud hullemini minna.
Neonimees,ma ka Pärnakas ja kui tahad Chevy Trans Sporti proovida siis anna teada. Saame kokku.

Autor:  Neonimees [ Neljapäev 28 Juun, 2007 10:09 ]
Teema pealkiri: 

Luuser kirjutas:
Neonimees,ma ka Pärnakas ja kui tahad Chevy Trans Sporti proovida siis anna teada.


Seda võiks kaaluda,et lähemalt vaadata.

Ma olen kunagi ammu Luminas sees istunud,see oli küll väga mugav.Ma siin eelnevalt kirjutasin,et asi ei olene ainult minust,naine ka nagu asjaline.Mul oleks vaja naisele survet avaldada ,et näeks ise ära ,mis on mis.Ma pean talle mõlemaid autosi näitama,ega enne asja ei saa.Ise ta on saksa autode fänn ,mida mina õnneks ei ole.

Kas see Mitsu (3.0) mootor Voyal on väga vilets?

Autor:  eero [ Neljapäev 28 Juun, 2007 19:09 ]
Teema pealkiri: 

Kui mina "omal ajal" mahtuniversaali otsisin, mõtlesin väga tõsiselt Toyota Previa peale.

Autor:  ZR1 [ Neljapäev 28 Juun, 2007 19:20 ]
Teema pealkiri: 

Sellel mudelil on OLULINE miinus - kere roostetab väga kiiresti

Autor:  Kapsu [ Neljapäev 28 Juun, 2007 21:14 ]
Teema pealkiri: 

Nägin alles kuskil parklas seda esimese kere previat,silma järgi aasta 95 ja ülesse,no nii roostes,et isegi küljed olid täiesti kobrutanud. :viil:

Autor:  Alari [ Neljapäev 28 Juun, 2007 22:54 ]
Teema pealkiri: 

Previal veel see asi,et ei saa eriti hästi aru,kumb on esimene ja kumb tagumine ots Mr Green :P ,mõlemad küljelt vaadates sarnased(minusilmis kole auto,sry kui kedagi riivasin...aga see mu isiklik arvamus) :P

Autor:  rannamees [ Reede 29 Juun, 2007 0:38 ]
Teema pealkiri: 

Kaalusin ka ise kunagi previa ostu aga nii koledat autot ma oma õue ei saa viia, perekonnast on kahju :D :D :D

Autor:  Kapsu [ Reede 29 Juun, 2007 7:41 ]
Teema pealkiri: 

Samas jälle uue kerega previa,on väga kõva asi,kuid jah alla 200 tuhhi veel korraliku isendit ei saa.

Leht 1 koguhulgast 5 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/