Chrysler Club Foorum
http://www.chryslerclub.ee/foorum/

Auto valik
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=1970
Leht 2 koguhulgast 5

Autor:  Neonimees [ Reede 29 Juun, 2007 8:08 ]
Teema pealkiri: 

Toyota Picnic , mis loom see on?

Autor:  Alo [ Reede 29 Juun, 2007 8:25 ]
Teema pealkiri: 

Neonimees kirjutas:
Toyota Picnic , mis loom see on?

Sõber ostis kuu aega tagasi, kole pisike tundus.

Autor:  Neonimees [ Reede 29 Juun, 2007 13:01 ]
Teema pealkiri: 

Mis kang VOYAl on raadio kõrval vasakul,osadel on ,osadel ei ole?

Autor:  hmm [ Reede 29 Juun, 2007 14:06 ]
Teema pealkiri: 

kas sa mõtled seda pilti?
[albumimg]521[/albumimg]

kui jah siis see on tagumise salongiventika kiirus.

Autor:  Neonimees [ Reede 29 Juun, 2007 14:17 ]
Teema pealkiri: 

Seesama jah.Mida vaadata/kuulata Voya ostul üldse.

Autor:  hmm [ Reede 29 Juun, 2007 15:35 ]
Teema pealkiri: 

vähemalt:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1075

Kuid seal ei ole kajastatud automaatkasti ning bensukaid :( nende kohta peaksid kasutama otsingut Voya teemas.

Autor:  Vallo [ Reede 29 Juun, 2007 19:25 ]
Teema pealkiri: 

Alo kirjutas:
...Voyat peetakse jutu järgi ka töökindlamaks, kuigi atm kastid kipuvad mõlemal 180k kandis remonti vajama (korraliku hoolduse ja leebe kasutuse korral kestavad vastavalt kauem) Rahakoti tervise huvides ei soovitata Voya 2.5 diislit (kestvuse tagab ainult pedantlik hooldamine) ...

Natuke küll teemast välja, aga ...
... loen ja imestan.
Küll on 2,5TD mootor kehvake ja küll on manuaalkastiga Voyadel
sidur ja käigukast nõrk.
Eks siin on teatud teemades ka läbi käinud, et 2,5 TD mootor on väga
kuumatundlik :shock: Öelge mulle üks automootor, peale vana Volga (see ka kuulujutust kuuldud), millel võid mootori kuivaks või keema lasta
ja peale seda ainult pingutad plokikaane poldid üle. No andke andeks. :doh:
Võibolla teatud sõjaliseks otstarbeks tehtud mootorid taluvad kuuma,
kuigi kahtlen ka selles. :think:
Või kui käike vahetada suvalisel kiirusel ja suvalises järjekorras
ja siduripedaali kasutada jumal teab milleks,
siis ilmselt annavad ka need saba.
No ise olen juba 1,5 aastaga 65000 km sõitnud ja 2,5TD (ketiga variant) ja manuaal jne.
Ehk siis peaaegu kõige si*em variant, aga sellised probleemid,
mis siin foorumis pidevalt püsti on ... :think: No ei tea ja ei saa aru ka.
Ja mis on pedantne hooldus? Ma olen üritanud külastada
teenindust nii 10-15k km tagant, et õlid filtrid vahetada.
Autope*e pole kunagi olnud.
Auto on minu jaoks lihtsalt hea vahend liikumaks ühest kohast teise
iga ilmaga ja pabistamata väljumisaegade või vabade istekohtade
olemasolu üle.

Lugedes siin foorumis tekib lausa tunne, et CHR-d ja eriti Voyad ainult lagunevadki. :shock:
Mina tahaks sellele vastu vaielda. :roll:

Autor:  elvis1 [ Reede 29 Juun, 2007 19:47 ]
Teema pealkiri: 

Tegelt on se massinate asi ikkagi nii et kuidas hooldad nii ka sõidad !!! Aga voja meeldib mulle isiklikult just selle pärast et kõiki sõlmesi on võimalik hooldada ja asi peab max!

Autor:  Neonimees [ Reede 29 Juun, 2007 20:03 ]
Teema pealkiri: 

Leidsin paar kuulutust 3,8 mootoriga isendi kohta ,seal mõlemad sillad töös.Väljalülitamisvõimalust ei ole vist.On nende jupid kallimad ka või?Bensakulu peaks küll olema suurem,ma arvan.

Autor:  unch [ Reede 29 Juun, 2007 22:37 ]
Teema pealkiri: 

Neonimees kirjutas:
Leidsin paar kuulutust 3,8 mootoriga isendi kohta ,seal mõlemad sillad töös.Väljalülitamisvõimalust ei ole vist.On nende jupid kallimad ka või?Bensakulu peaks küll olema suurem,ma arvan.


Tahangi väheke kekutada.Mul on just 3.8 L isend ,ameeriklane Town&Country 2002.a. väljalase.Kütet ikka vötab.kui vajutad.Samas on mul keskmine kulu normaalse sõiduga kusagil 12 l kanti linn ja maantee kokku. Euroopa variandid on sellise mootoriga AWD , Ameeriklane on aga esivedu.Mul pole varem Voyageri ega üldse Chryslerit olnud ja nüüd tunnen,et olen varem raha valede autode peale kulutanud.Olen raskelt rahul ja nainegi sõidab ja ei karda selle suurust vaid kaifib täiega.Mul on muidugi ka põhimõte,et bensiinikulu ei tohi kunagi olla esmase tähtsusega.Ja 3,8l V6 mootori hääl on ka elamus omaette. Igal juhul kiidan oma pilli.

Autor:  Ropka [ Laupäev 30 Juun, 2007 11:22 ]
Teema pealkiri: 

Vallo kirjutas:
...
Öelge mulle üks automootor, peale vana Volga (see ka kuulujutust kuuldud), millel võid mootori kuivaks või keema lasta
ja peale seda ainult pingutad plokikaane poldid üle. No andke andeks. :doh:
Võibolla teatud sõjaliseks otstarbeks tehtud mootorid taluvad kuuma,
kuigi kahtlen ka selles. :think:
Või kui käike vahetada suvalisel kiirusel ja suvalises järjekorras
ja siduripedaali kasutada jumal teab milleks,
siis ilmselt annavad ka need saba.
...


Vabandust offtopicu pärast, aga....

vanasti tehti autosid sõitmiseks, mitte varuosaturu doonoriteks

Mu eelmisel autol oli malmplokikaas ja termosiduri rikke tõttu sai ka mõned korrad keema lastud linna vahel....no ei häda miskit (V6)

ja automaatkast, mis varsti on 400k läbi sõitnud, see on ka päris pommikindlaks tehtud: tõmba käike milliseid tahad (peale "P"), käik enne ei rakendu kui kastile söödav kiirus tekib. Näiteks saab sõidu pealt vabalt "R" sisse ajada, enne ei juhtu midagi kui 5 km/h on. Kast toimetab siiani ilma remondita.

autoks on see õnnetu mahatehtud Ford.

Teemasse ka, meie turul on autosid väga seinast seina, pigem selle ühe seina poole :D
mul kulus minivani leidmiseks 2 kuud ninapidi auto24-s ja kordamööda neid üle vaadates.
Panin ka tähele, et kui auto on üle paari päeva müügis olnud ja alles, siis ta oma hinda väärt ei ole ;)
lõpuks õnnestus kogemata täiesti korras auto saada

Autor:  AWD95 [ Laupäev 30 Juun, 2007 14:40 ]
Teema pealkiri: 

Jälgime ikka teemat ka, muude juttude jaoks oma koht olemas.

Autor:  eero [ Esmaspäev 02 Juul, 2007 20:15 ]
Teema pealkiri: 

Vallo kirjutas:
Öelge mulle üks automootor, peale vana Volga (see ka kuulujutust kuuldud), millel võid mootori kuivaks või keema lasta
ja peale seda ainult pingutad plokikaane poldid üle. No andke andeks. :doh:
Võibolla teatud sõjaliseks otstarbeks tehtud mootorid taluvad kuuma,
kuigi kahtlen ka selles. :think:


Vabandage offtopicu pärast, aga mina olen oma elus täitsa palju sõitnud autoga millel margiks UAZ452D ja millel seesama vana volga mootor.
Ma mäletan siiamaani üht sõitu, kus kolm kilomeetrit enne kodu mootor nii pahinal kees, et ma pidin akna lahti väntama, muidu kadus kabiinis nähtavus. Ma omal algatusel poleks julgenud küll niiviisi sõita, aga just enne sõidu algust sain kokku ühe kolhoosi autojuhiga kes oli aastaid uaziku peal sõitnud, tema instrueeris, et see väike lõik koduni ei mõju kuidagi.

Sellest sõidust (polnud ju ka teab mis pikk) ei tekkinud absoluutselt mitte mingeid tagajärgi. Ilmselt oleks võinud see keemine ka kauem kesta. Vanaaegsed mootorid olid robustsed, aga selle eest ka ebaökonoomsed ja nõrgad.

Autor:  eero [ Esmaspäev 02 Juul, 2007 23:45 ]
Teema pealkiri: 

Teemasse ka üks jutt.
Sellise eelmisest sajandist pärit auto ostmisel palun lase see auto endale tuua kuskilt soola- ja aukudevabast piirkonnast nt. lõuna saksast või sveitsist. Eestis uuena ostetud auto plekke on kindlasti roostepoiss kui mitte praegu siis kahe aasta jooksul hammustamas.

Nt siin üks sveitsi sait (voyagerid):
http://www.autoscout.ch/AS24Web/List.as ... rsperpage=

Siin ühed teised autod
http://www.autoscout.ch/AS24Web/List.as ... rsperpage=


Sveitsi frangi kurss eesti krooni on kuskil 1:10. Sveitsis ei tegeleta reeglina hooldusraamatute võltsimisega ja müüvad nad seal suht heas korras autosid võrdlemisi kergekäeliselt.

Autor:  hmm [ Teisipäev 03 Juul, 2007 7:08 ]
Teema pealkiri: 

Lõuna saksast on võimalik saada jah "korras" veermikuga masin ning roostevabalt.
Kuid siin sõites hakkab veermik tööle ning 10a. vastupidanud jupid annavad suht kähku otsad.
Voya plekk on väga ussikindel, üksikud kohad kus võib uss võib külge hakata kuid see pole probleem, pigem võib olla see probleemiks kui kokkulapitud auto saad ja siinses kliimas need "ilusad" plekid järgi annavad.
Muide lõuna sakas on suht palju kiirteid ja mootorid saavad seal väga hea vati.
Iseenesest vahet pole kust auto osta, loterii on ta igal juhul.

Leht 2 koguhulgast 5 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/