Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 20:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2005+ Grand Voyager valik
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:19
Postitusi: 11
Olen otsimas sobivat liikurit perele, esmalt mõned küsimused:
1. Mootor
Ise vaataks 2,8 CRD poole, kes ei tahaks ökonoomsemat masinat. Samas on siin foorumis iga kolmas teema selle mootori lagunemise kohta? Kui reaalne selline olukord on? Mis on 3,3 ja 2,8 CRD kütusekulu vahe?
2. Stow n grow
Väga mugav lahendus, kuid kas sellisel mudelil on istmed oluliselt ebamugavamad? Kuidas tavalisel mudelil istmete eemaldamine käib?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Apr, 2010 13:13 
Eemal
Kasutaja
2006 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 13 Juul, 2007 14:58
Postitusi: 42
Asukoht: Tln
juhe kirjutas:
Olen otsimas sobivat liikurit perele, esmalt mõned küsimused:
1. Mootor
Ise vaataks 2,8 CRD poole, kes ei tahaks ökonoomsemat masinat. Samas on siin foorumis iga kolmas teema selle mootori lagunemise kohta? Kui reaalne selline olukord on? Mis on 3,3 ja 2,8 CRD kütusekulu vahe?
2. Stow n grow
Väga mugav lahendus, kuid kas sellisel mudelil on istmed oluliselt ebamugavamad? Kuidas tavalisel mudelil istmete eemaldamine käib?


Mul peres kaks voyageri -
2006a 2,8CRD atm Stow n grow ls ca 75000km - minu igapäevaauto
2001a 2,4b atm tavaistmed ls ca 150000km - naise igapäevaauto
hea võrrelda.

Tavaistmete väljavõtmine lihtne aga kolmene pink päris arvestatavas kaalus. Kui tõstad kohe kuhugi garaaži ei ole väga oluline, kui pead kuhugi jalutama on ikka jama küll.
Põrandasse sisse minevate istmete puhul kui istmed üleval on on põrandas vägagi OK panipaigad, hindan neid isegi praktilisemateks kui istmete põrandasse laskmise võimalust.
Istmetel on vahe sees küll, samas ainult selle pärast valida tavaistmeid oleks minu arvates põhjust siis kui pidevalt pikki otsi sõita nii et ise taga istud ;)

Kütusekulu ei oska kommenteerida, pole viitsinud diislil seda mõõta. Kompuuter väidab et on 11+ l/100.

Kõige suurem vahe on sõidumugavuses, kui ma igapäevaselt traktoriga ringi kärutan siis vahest naise autosse sattudes tundub et ristmikul seistes auto ei töötagi :) ning isegi 2,4 mootor on rahulikuma sõidu juures täiesti OK kiirendusega linnavahel. Diislil on kah kiirendus aga selleks et seda linnavahel kasutada peab möödujatele kõrvatroppe puistama. Maanteel muidugi lugu teine, kiirendus suht OK, eriti 2,4 võrreldes. Linnakiirusel siiski diisli lärm ja vibra on vastikult arvestatav.
Diisli ostmiseks ei ole minu nägemusel küll ühtegi põhjust peale kütusekulu (voyagere võrreldes).

Kogu jutt on minu subjektiivne nägemus voyagerist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Apr, 2010 15:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
See diisli ost on ikka natuke põrsas kotis. Võib muidugi juhtuda, et saad hea ja korraliku mootoriga auto, AGA kui ei saa, siis jäädki remontima. Olen ise olnud täielik diislimees kuni siiamaani. Sõitmine on küll odav, kuid hooldused võtavad põlved nõrgaks. Iseasi siis, kui ostad uue auto ja kasutad seda 2 aastat, miks mitte! Kui aga ostad juba aastaid vana auto ja tahad seda korraliku pereautona kasutada, siis eelista kindlasti bensiini - see on tunuvalt lollikindlam. Kütust valad küll sisse rohkem, kuid hooldusearved on väiksemad ning peavalu on vähem. :hi:

Ja üldse, need diiselmootorid eii ole just kõige õnnestunumad, mis voyageridel peal.

Cheers,
Argo.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Apr, 2010 23:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:19
Postitusi: 11
Saan aru, et soovitate siis stow n grow varianti ning 3,3 bensiinimootorit?
jtt, sulle siis enda 2,8CRD ei meeldi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 9:20 
Eemal
Kasutaja
2006 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 13 Juul, 2007 14:58
Postitusi: 42
Asukoht: Tln
juhe kirjutas:
Saan aru, et soovitate siis stow n grow varianti ning 3,3 bensiinimootorit?
jtt, sulle siis enda 2,8CRD ei meeldi?


Eks dislaga ikka odavam sõita on kui bensukaga, millal remontima pead ei tea diisli puhul kunagi.
Kui eelmine punkt on sulle vastuvõetav (bensuka bensukulu = kogu aeg peaaegu lõputu, disla remondikulu = kui remonti vajab siis lõputu) siis on bensukas igaljuhul OK.

Diisli puhul muide sel külmal talvel lihtasalt ei tahtnud käivituda, no kordagi teepeale ei jätnud aga mitu korda oli selline tunne et sellel hommikul on nüüd käes olukord kus jään koju, õnneks alati lõpuks läks käima. Hooldused on tehtud, eelsüüteküünlaid, pihusteid lasin kontrollida kõik täiesti OK. Ei viitsinud ma lõpuni süveneda milles häda. 75000 on läbisõitu, tangitud kogu auto elu ainult Nestes. Muide, võibolla on asi konkreetsetes autodes aga minu masinate puhul on bensuka rool palju kergem, parklas ikka mõnus kruvida. Mul suht kama kaks, naine aga minu autoga sõidab kui see on vältimatult vajalik:)

Eile sõtsin nissani kastikaga, navara ning mingi 100K läbisõitu, paari aastane masin, samuti diisel. No ei olnud sellist diislimehe tunnet, suht vaikne ja vibrast polnud juttugi. Selline tunne nagu oleks luksauto minu bussiga võrreldes.

Ära minu nutulaulu liiga tõsiselt ka võta, ma lihtsalt ei oska dislast lugu pidada ning lõppudelõpuks ma ju sellega sõidan ning seejuures vabatahtlikult ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 10:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Mina tegelikult olen diislifänn, see väändemoment ja ohh need hääled, kui silindreid enam, kui 4 :roll: :tants2:
Olen igasugustega sõitnud ja chrysleri diisel on üks nendest, mida ei soovita mitte! Ja järgmine chrysler mille ostan ongi sestap kindlasti bensiini imev :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 10:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Argo kirjutas:
Mina tegelikult olen diislifänn, see väändemoment ja ohh need hääled, kui silindreid enam, kui 4 :roll: :tants2:
Olen igasugustega sõitnud ja chrysleri diisel on üks nendest, mida ei soovita mitte! Ja järgmine chrysler mille ostan ongi sestap kindlasti bensiini imev :)


Parem hilja kui mitte kunagi :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 12:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:19
Postitusi: 11
Ehk keski viitsib muljetada bensiinika kütusekulust ning milline variant oleks mõistlikuim bensiinimootoritest?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 12:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Kui linnasõitu palju ja ökolt tahad hakkama saada, siis kuuldavasti 2,4 pidu üsna hea olema. Mina aga läheks tõenäoliselt 3,3 peale välja, sest maanteed ja linna 50-50. 3,3 on maanteel mugavam kindlasti, möödasõidud ja... mis põhiline, sel on juba 6 põksuvat silindrit :D :roll:
3,3 peaks keskmine vist 12 kanti jääma, kui raske jalaga, ei tea. (parandage, kui eksin).
awd95, võta sõna! :D
ja 2,4 pidi 10 hakkama saama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 13:16 
Eemal
Kasutaja
2006 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 13 Juul, 2007 14:58
Postitusi: 42
Asukoht: Tln
Argo kirjutas:
Kui linnasõitu palju ja ökolt tahad hakkama saada, siis kuuldavasti 2,4 pidu üsna hea olema. Mina aga läheks tõenäoliselt 3,3 peale välja, sest maanteed ja linna 50-50. 3,3 on maanteel mugavam kindlasti, möödasõidud ja... mis põhiline, sel on juba 6 põksuvat silindrit :D :roll:
3,3 peaks keskmine vist 12 kanti jääma, kui raske jalaga, ei tea. (parandage, kui eksin).
awd95, võta sõna! :D
ja 2,4 pidi 10 hakkama saama.


Oman 2,4 ja olen kasutanud - kursis 3,3-ga.
Kui auto põhieesmärk on kasutada lastis masinat ning eelkõige maanteel - siis kindlalt 3,3
Kui linnavahel siis on 2,4 täiesti arvestatav variant, vastupidavuses ei ole vahet, bensukulu osas linnasõidul olen nõus väitlema nendega kes väidavad et 2,4 ja 3,3 kulu vahet pole :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 20:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:19
Postitusi: 11
Tegelikult naljakas otstarve masinal. Üldiselt vuran linna vahel, kuid aastas 3-4 korda käime euroopas pikal ringil. Ei teagi mis see õigem siis on nüüd - 2,4 või 3,3.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Apr, 2010 20:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Juul, 2008 0:22
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Sai oma 3.3-sele gaasiseade peale pandud. Euroopa reis tänavu näiteks keskmiselt 1.30 kr/km.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Apr, 2010 2:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Selle investeeringu teeks ka mina. Kuidas toimib süsteem, nii nagu peab või on ka anomaaliaid? :cop:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Apr, 2010 14:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Juul, 2008 0:22
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Töötab täitsa korralikult. Sai valitud korralik gaasiseadmete panija Tartus. Suurte külmadega esimene automaatne ümberlülimine gaasile ajas teinekord puterdama. Ja nüüd mõnikord oleks tunda nagu gaasi lõhna mootorikatte alt, aga indikaatorid ei näita midagi.
Üle 50000 maha sõidetud, kokkuhoid, olenevalt gaasi-bensiini hinnast, kuni 1kr/km. Välismaal võibolla rohkemgi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Aug, 2010 23:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Mär, 2010 11:19
Postitusi: 11
hmm viitsis natukene minu küsimustele vastata ning jõudsime ka sobiva lahenduseni - 3,3L automaat + gaasiseade. Nõudmisteks on siis stow n grow, nahkistmed, dvd mängija ka reisidel paha ei tee, aga see tundub juba maasikana tordi tipus.

Hinnapiiriks võiks seada 200k, äärmisel juhul ka 200k + gaasiseadme hind. Masina leidmisega iseenesest kiire pole, võiks juhtuda järgneva kolme kuu sees.

Ehk näete mõnda head pakkumist ning aitate need ka minul üles leida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia