auto teenindustest leiad siit (kas silber = pädevus
):
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewforum.php?f=56
Kardavad need remondikohad, kes ei oska autosid paranada, isegi VW-t Audit, Nissaneid, jne...
Varuosad samadest kohdatest üldjuhul aga kõike on saada. Samas kas on otstarbekas kõike osasid uusi panna, ehk romulatest on mõnda detaili majanduslikult otstarbekam soetada.
Miks sa ostad autot kohe remontimiseks??
Iga auto kohta öeldakse, et need lagunevad - loomulikult, isegi igiliikuriks tituleeriutd kandilised Volvo 800 ja 900 seeria omad lagunevad lõpuks kui keegi ei hoolitse nende eest.
Kui müüja ütleb, et tema ja eelmised omanikud pole auto juures mitte midagi teinud peale sõitmise ja korralise hoolduse (mis meie mõistes tähendab õli ja klaasipesu vedeliku vahetust) tuleks olla juba murelikum, kuna nende tegemata jätmisest tingitud kuidagi-moodi-veel-hinges-olevad-sillad tuleb
sul vahetada.
Aga sellegi poolest osta ikka sõitev auto
sest mootor ja kast on neil ikka vastupidavaks tembeldatud (kuigi märjaks... st tilkuvateks)
Copeil ei ole Sedaan ja cabrioga praktiliselt midagi ühist peale nime vbl ka mootor ja kast on samad.....
Copei võib lugeda ka chrysleri maailmas "erilise" alla, kuna neid toodeti suht vähe (võrreldes 300M, Voyager, sebring/straatus sedaan) aga kui auto MEELDIB ja on tehniliselt korras siis ei ole ju ühtegi põhjust miks mitte osta.
kas võib arvata, et uurid seda masinat:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3603
Kui nii siis müüja suudab temast palju rohkem pajatada
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma