Tänane kuupäev Neljapäev 16 Mai, 2024 18:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 21:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
milline mootori-kasti kooslus parim eelmainitud mudelitel al 2003 aasta.
isiklikult sooviks aut+D.

palun infot nõrkade kohtade kohta

RaulA

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 21:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui on soov automaatkast+diisel mootor on sul ainuke varjant 2,8CRD ja seda alles 2004a. alates ;)
diiselmootoril muud kooslust automaadi näol ei olegi

ehk siis varjandid on järgmised

2,5 CRD 2001-2007 manuaalkast
2,8 CRD 2004-2007 automaatkast (hakati tootma alles 2004a.)

2,4 R4 bensiin manuaalkast või automaatkast 1996-2007 (ainuke mootor millele pakuti mõlemat kasti)
3,3 V6 bensiin automaatkast 1992-2007
3,8 V6 bensiin automaatkast 1996-2007

alates 2007 on ainult automaatkastid nii diisel kui bensiin (kui eksin parandage)

nõrgad kohad..... :think: krt neid teab suht lotomäng kasutatud masinal.
ehk siis hooldamatusest tingitud jamad...
manuaal käigukast võib trikke teha
esisild??!

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 22:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
kas Grand v Voyager?
sest grandil tuli 2.8 alles 2005 koos aut kastiga kui ma ei eksi(voyageril natu varem)
samas kui palju erinevad voyageri ja grandi mõõmed?
aut- kast pidi olema vist konstrueeritud bensiinimootorile, st et diisli momendile ja võimsusele ei pidanud ta vastu pidama.
need enamjaolt linnalegendid mida siiani kuulnud olen(ja samas iga l'ts kiidab oma v'ttu)
tahaks teada reaalseid ja kinnitatud väiteid e. fakte.

terv. Raul A.

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2008 23:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
minu teada tuli 2,8 nii grandile kui tavalisele ühel ja samal ajal välja. ehk siis väikese kere täiendusega.

Käigukastid on erinevad diislitel ja bensukatel (tähised on erinevad, ehk ka sisu mingil määral) ehk siis 2,8-le on spetsiaalselt konstrueeritud autkast..
Peavad hästi vastu küll. uuemaid aut kaste pole eriti kuulnud, et läbi oleks läinud....

grand on ~30cm pikem, istmete vahekaugused tiba suuremad.... rohkemate lisadega (diislil eriti lisades vahet pole)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Okt, 2008 8:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
selge siis.
2.8 CRD on tõenäoliselt minule :D
mis vahe on SE, Comfort Stow n Go, LX ja Limited varustusel?
ja mille poolest erineb Town n Country?

terv. Raul A

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Okt, 2008 9:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
RaulA kirjutas:
selge siis.
2.8 CRD on tõenäoliselt minule :D
mis vahe on SE, Comfort Stow n Go, LX ja Limited varustusel?
ja mille poolest erineb Town n Country?

terv. Raul A

Need varustusastmed on jube pikad siin välja tuua, leiad vast nad mõnelt koduleheküljelt. Fakt on see, et Limited on kõige luksuslikum/täisulikum. Stow n Go eeldab võimalust, et tagumised istmed saab põranda sisse ära peita(samas istmed õhemad, kui tavalised).Samas, kui sa ostad kasutatud auto-siis alati aloeneb veel mida esmane ostja on lasknud sellest varustusest välja jätta või lisada.
Town&Country sind nähtavast ei huvita-sest need on bensiinimootoritega

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Okt, 2008 17:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
vaadates hetkeseisu bensiinihindu siis vist pole tähtis. kuid enamus ajast olen soomes(hetkeseisuga diisel 1.12€)
ja lisaks pole omanud varem diiselmootoriga autot(koos aut.kastiga)
olen ka kuulnun, et see chr-i 2.8 CRD pidi ikkagi lagi olema.

sellisel juhul tekivad uued küsimused
bens-man ja bens-aut ning d-man ja d-aut küttekulu? jõud? vastupidavus? hoolduskulud?

varustusest sobiks igatahes stow n go, kuna aegajalt vajadus mingit träna vedada.

kas kõikidel mudelitel saab tagumised istmed eemaldada?

stow n go-l tekib istmete kaotamisel sile põrand?

milliselt lehelt leida erinevaid varustusastmeid, mõõtmeid jne?

terv. RaulA

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Okt, 2008 17:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Siit saad kah natuke vastuseid oma küsimustele
http://www.silberauto.ee/chrysler/?cont ... 3&topic=76
kas siin on natuke asjalikku juttu:
http://www.autoleht.ee/node/1354

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 19:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
aga kuidas hindate seda 3.3 V6 134kW mootorit? aasta siis 2005.

masin lähemalt http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=527289

terv. Raul A

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 19:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
sellel masinal on ainult 2 asja
1. Stow&Go ismted
2. aasta on 2005 ning hind alla 200 000eeku

ahjaa grand on ka - usa varjant (tuled + puuduvad tulede kõrguse regulaator, spido miilides jne)

Ülejäänud vidinad on kõik puudu :(

Nüüd kui sul on kõige olulisem kokkuklapitavad istmed ja raha ~200K ning ülejäänud on täitsa kama kaks siis on asi OK

Kui soovid natukenegi mugavust juurde:
Automaatne kahe tsooniline kliima (juhil ka kõrvalistujal eraldi temp) - mis on üldjuhul standard varustuses 2004a. alates
Euroopa teedele mõeldud tuled
nt istmesoendused
parem ja mahlasem hääl kõlarites, elektriliselt kokkuklapitavad peeglid
esimesed udutuled....

Kui juba siis võiks ju nupust tagaluugi ja külje uksed lahti teha... tagaistujad võiksid endale ise temperatuuri valida. Nahk istmed....

Kui valid ikkagi stow&Go siis võta parem see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Hinda vähem ja varustust rohkem (no võimsust tiba ka - küttekulu sama aga kindlustus eestis läheb kõige kangema taksi järgi)


Aga see mida sa enne küsisid siis
1. miinimum varustusega oleks see:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
2. Keskmise varustusega see:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
3. Max varustusega (no mõni telekas või navi puudu):
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


No hetkel siis kõige kõige on see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html :P

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Esmaspäev 20 Okt, 2008 19:43, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 19:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Autot ju küll..värv vähemalt hea...:) Samas see LX varustus..asju nagu on-kliima korralik jne. Võiksid muidugi katuseraamid ja esimesed udukad olla-aga ju selle LX see kaasneb..Eks sõida ja proovi...kui istub ja taguots naudib, mine vormistama..Ja müüjatele tee selgeks, et sellist mudelit pole olemas nagu Chrysler Grand Voyager Town& Country :) :) :) .. Üldiselt, kui asi otse USA st toodud siis saad ka nats auto kohta uurida-tagamaid..See siin: http://www.carfax.com/

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
ütleme siis nii, et üle 3500.- kuus ei taha väga liisingu/kasutusrendi peale panna(st hindi kuni alla 250 000 eek). kuid samas tahan võrdlemisi uut/suurt/mugavat masinat, milleks (grand) voyager tundub parim variantidest(vito, caravelle)
peaasi, et kohti rohkem kui 5 ja träna vedamiseks ruumi :D

terv. Raul A

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
2,8 CRD voyageriga sõitsin üle aasta. Diiselmootori ja autmaatkasti kombinatsioon oli igatahes vägev. Linnasõidul 3.8L bensakaga kiirenduses jms vahete ei ole (Oberst igatahes foori alt koos startides eest ära ei saanud) Eeliseks suure bensumootori ees võiks lugeda seda, et kui gaasipedaaliga "hullama" hakata siis jääb kütusekulu suht mõistuse piiridesse, mida V6 bensaka kohta öelda ei saa. Aga nagu mainisin sõidumõnu oli küllaga. Lemmik tegevuseks oli rullnokkade narrimine foori alt kiirendadades Mr Green
Lisaksin veel, et uuel voyageril, millel on 5 käiguline kast, sama mootor (tuunitud vist 130kw -ni) ei olnud proovisõidul kohalt võttes nii erk kui eelmine 4 käiguline põlvkond. Uuematel masinatel on millegipärast käigvahetuse reziim viidud kõrgematele pööretele ja kipub sellest "magusast" pöörete vahemikust välja minema.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Okt, 2008 21:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Okt, 2008 20:39
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu(Elva) - Helsinki(Kerava)
mis aastast see uus kast ja mudel?

_________________
lihtsalt niisama...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Okt, 2008 21:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
See uus millest pajatasin on Voyageri viimane väljalase, ehk siis 2007 tulid vist esimesed mudelid.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 76 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia