ütleme nii, et rusikareegel on:
ostad 5-10a vanuse auto ja ühe aasta jooksul kulutad ~10000 hoolduse peale, kui vähem, siis oled õnneseen aga järgmine aasta läheb ka u 2x rohkem.
Kuludetailid on chrysleritel odavad (silla osad), eismese hooga ei maksa kohe esindusse joosta, kui mingit juppi vaja.
spetsiifilised detailid, mida saad AINULT silberist (mis on kaheldav, et ainult sealt) on tavahindadest 2x kallimad. Vaata ka muid USA varuosade müüjate poole.
Oman küll voyageri ja 9 kuuga olen kulutanud 12K sellele masinale (suurem osa on silmailu ja mugavuse peale läinud: valuveljed, toonklaas, uuem raadio, püsikiirusehoidja, uued kummid jne) ja kui vaadata, milline raha on läinud remondiks, siis...
võrreldes teise masinaga, suht väke summa ~3K
Ostes jälgi, et auto oleks võimalikult komplektne, hiljem mingit detaili juurde soetades näed kurja vaeva (mul näiteks reguleeritav rool ja püsikiiruse hoidja) Pane oma soovid paika ja ära ennast peta, lohutusega "ah mis ma selle mugavusega ikka peale hakkan..."
Iga masin on erinev ja seega ühtset vastust sa kahjuks siit ei saa.
Vali välja konkreetne auto ja kriba meie foorumisse "ostu abi, hinna päring" ning siis suudame sulle täpsemalt öelda ja ehk saad siit ka kellegi, kes on nõus seda masinat enne ostu üle vaatama.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma