Veelkord: osta auto mis meeldib ja proovisõiduga paistab korras olema.
CRD on ikkagi uuem ja seda päris TD võrrelda ei maksaks, sul ju kannatab 100K eek väljakäia sealt lahuta julgelt 10K esmasteks hooldusteks nin kauple masina ostuhinnas alla.
Muide soovitan ikkagi rohkema varustusega masinat - seda viimast, kaks esimest olid ikka pärsi plangud
CRD-ga nii palju, et vaata võtit keerates (on-off-on-off-on - ära käivita mootorit) kas odomeetrile tuleb mingi veakood, kui ei siis elutähtsad organid on sensorite arvates korras.
Kui mootor käib sujuvalt ja rahulikult pole esmapilgul vaja edasises töös kahelda.
Eks muidugi on rusikas silmaauku Wickedi näide:
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=42Enam halvemini ühe CDR-ga eriti ei anna minna, no kui just vead korduma ei hakka
Korras masinaid liigub ikka tunduvalt rohkem, kui katkiseid
mida jutt
.... sest väga katkised on juba lammaris
Käigukast... peamine, et ei lõgiseks ja ei tekitaks helisid.
Sisu: kui on asi talutavalt puhas ja iga nupult valitud funktsioon töötab on ju OK.
Veermik: krt siin hõikavad roolilatt.. roolilatt - vot ei usu pigem sisemised rooliotsad või stabikapuksid mis kolisevad. Aga leia see hea tehnik kes suudab õige diagnoosi panna.
Aga ikkagi: osta auto mis meeldib ja proovisõiduga paistab korras olema.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma