Kaheliitrine mootor peaks see sama olema mis Neonil. Sel on tüüpviga õli leke plokikaane tihendi vahelt mootori salongipoolsel küljel. Kapoti alt ei näe, peab alt vaatama.
Kui küünla piibud maha võtta siis seal aukudes ei tohiks olla õli. See viga on tavaliselt lihtne ja odav parandada.
Kindlasti kontrolli, et süüte sisse keeramisel süttiks hetkeks igasugu tähtsad kontroll-lambid nagu Service Engine Soon, ABS, AirBag ja loomulikult ka õlirõhk ja laadimine mis kõik peale käivitumist ära peavad kustuma.
Kontrolli ka konditsioneeri korrasolekut.
Sellel masinal peaks saama teha ka nn. "Võtme trikki" mille abil saab teada elementaarsemad mootori veakoodid. Viie sekundi jooksul keerata süütevõtit sisse, välja, sisse, välja, sisse. Käima ära pane. Siis peaks Service Engine Soon kontroll-lamp hakkama vilkuma. Loe vilgutused üle. Kood 55 on koodide lõpu tunnus. Kui on ainult see siis võid kergemalt hingata.
Kokkuvõtteks arvan ma ka, et ikka suurem mootor oleks sellele masinale sobilikum. Muidugi maitse asi.
Igal juhul, oled oodatud Chrysleri omanike leeri
Edit: kütusekulu sama mootoriga Neonil on ca 7/11l/100km (maantee/linn). Eks sel Stratusel ole laias laastus sama.