Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 7:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 19:30 
Äkki oskate öelda mis on 1995 ja 1997aasta vahe kui see olemas on.
Ja kui suur on antud auto kytuse kulu.
Millele tuleks ostes pöörata suurimat tähelepanu.
Läbis6it on m6lemal päris korralikult yle 200 000.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 20:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Soovitaks vaadata hoopis 2,5 se poole.

Vaadata võiks ikka kõike tavalist, ega kuskilt ei tilgu midagi jne. Veel võiks uurida veermiku korrasolekut. Näiteks esimesed laagrid maksavad 2k tükk. Et kohe vahetama ei peaks kukkuma.

Läbisõit ei näita suurt midagi, sõltub kuidas autot hoitud on. Ja sellises vanuses autot alla 200k läbisõiduga eriti ei õnnestugi saada.

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Aug, 2006 22:44 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kaheliitrine mootor peaks see sama olema mis Neonil. Sel on tüüpviga õli leke plokikaane tihendi vahelt mootori salongipoolsel küljel. Kapoti alt ei näe, peab alt vaatama.
Kui küünla piibud maha võtta siis seal aukudes ei tohiks olla õli. See viga on tavaliselt lihtne ja odav parandada.
Kindlasti kontrolli, et süüte sisse keeramisel süttiks hetkeks igasugu tähtsad kontroll-lambid nagu Service Engine Soon, ABS, AirBag ja loomulikult ka õlirõhk ja laadimine mis kõik peale käivitumist ära peavad kustuma.
Kontrolli ka konditsioneeri korrasolekut.
Sellel masinal peaks saama teha ka nn. "Võtme trikki" mille abil saab teada elementaarsemad mootori veakoodid. Viie sekundi jooksul keerata süütevõtit sisse, välja, sisse, välja, sisse. Käima ära pane. Siis peaks Service Engine Soon kontroll-lamp hakkama vilkuma. Loe vilgutused üle. Kood 55 on koodide lõpu tunnus. Kui on ainult see siis võid kergemalt hingata.
Kokkuvõtteks arvan ma ka, et ikka suurem mootor oleks sellele masinale sobilikum. Muidugi maitse asi.

Igal juhul, oled oodatud Chrysleri omanike leeri :)

Edit: kütusekulu sama mootoriga Neonil on ca 7/11l/100km (maantee/linn). Eks sel Stratusel ole laias laastus sama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 18 Aug, 2006 9:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Siin on ka midagi kirjas, küll Voyast palu juttu, aga eks ostmisel sarnaseid asju kontrollida ju tuleb.

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... sc&start=0

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 12:16 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2006 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2006 13:57
Postitusi: 322
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Soovitan ka kaaluda just 2,5 l mootoriga Stratust. Arvestades, et masina täismass on 1865, siis alati on parem, kui sul on hobuseid vajadusel rohkem, kui 2,0 l mootoriga kaasa saad /131/. Sa ei pea neid alati kasutama, kuid need on Sul olemas. Ise kasutan kütusena Statoili 98 EURO ultimat või Alexela 95 Nitro 3000 ja keskmine kulu on tulnud isegi 8.6 l/100. Ja sõidetud mitte ainult maanteel. Teatud osa mängivad ka mootoriõli, õhufilter ja rehvid ning nendes olev rõhk. Olen kuulnud, et 2,0 l Stratusel jääb just jõudu napiks. Muidugi oleneb ka kuidas Sa suhtud üldse automaatkasti... :?

_________________
FORTES FORTUNA ADIUVAT


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Lisaks Stratuse ostusoovile
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 12:41 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2006 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2006 13:57
Postitusi: 322
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Lisaks veel nii palju, et sisulist ega tehnilist vahet 95. ja 97. aasta Stratusel ei ole. Väikesed erinevused võivad olla esiosas - iluvõresid on erinevaid ja tagaosas on mõnedel mudelitel pikk reflexriba Stratuse kirjaga kapoti ääres.

_________________
FORTES FORTUNA ADIUVAT


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Aug, 2006 12:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
see refleks riba peaks olema LX mudelil, ehk siis 2.5 mootoriga isendil - võin muidugi eksida.

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia