juhe kirjutas:
Olen otsimas sobivat liikurit perele, esmalt mõned küsimused:
1. Mootor
Ise vaataks 2,8 CRD poole, kes ei tahaks ökonoomsemat masinat. Samas on siin foorumis iga kolmas teema selle mootori lagunemise kohta? Kui reaalne selline olukord on? Mis on 3,3 ja 2,8 CRD kütusekulu vahe?
2. Stow n grow
Väga mugav lahendus, kuid kas sellisel mudelil on istmed oluliselt ebamugavamad? Kuidas tavalisel mudelil istmete eemaldamine käib?
Mul peres kaks voyageri -
2006a 2,8CRD atm Stow n grow ls ca 75000km - minu igapäevaauto
2001a 2,4b atm tavaistmed ls ca 150000km - naise igapäevaauto
hea võrrelda.
Tavaistmete väljavõtmine lihtne aga kolmene pink päris arvestatavas kaalus. Kui tõstad kohe kuhugi garaaži ei ole väga oluline, kui pead kuhugi jalutama on ikka jama küll.
Põrandasse sisse minevate istmete puhul kui istmed üleval on on põrandas vägagi OK panipaigad, hindan neid isegi praktilisemateks kui istmete põrandasse laskmise võimalust.
Istmetel on vahe sees küll, samas ainult selle pärast valida tavaistmeid oleks minu arvates põhjust siis kui pidevalt pikki otsi sõita nii et ise taga istud
Kütusekulu ei oska kommenteerida, pole viitsinud diislil seda mõõta. Kompuuter väidab et on 11+ l/100.
Kõige suurem vahe on sõidumugavuses, kui ma igapäevaselt traktoriga ringi kärutan siis vahest naise autosse sattudes tundub et ristmikul seistes auto ei töötagi
ning isegi 2,4 mootor on rahulikuma sõidu juures täiesti OK kiirendusega linnavahel. Diislil on kah kiirendus aga selleks et seda linnavahel kasutada peab möödujatele kõrvatroppe puistama. Maanteel muidugi lugu teine, kiirendus suht OK, eriti 2,4 võrreldes. Linnakiirusel siiski diisli lärm ja vibra on vastikult arvestatav.
Diisli ostmiseks ei ole minu nägemusel küll
ühtegi põhjust peale kütusekulu (voyagere võrreldes).
Kogu jutt on minu subjektiivne nägemus voyagerist.