Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 13:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Tunneks huvi kas keegi on seda autot http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=741700&cache_missing=1vaatamas käinud,või teab keegi lähemalt selle auto käekäigu ja tehnilise seisukorra kohta.
Olen algaja ja ei tea tuhkagi ameerika autodest,aga see isend hakkas väga meeldima.
Ette tänades igasuguse info eest!!


Viimati muutis PowerKunn, Pühapäev 18 Juul, 2010 10:10, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 12:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Auto paistab suht ok piltide peal, kuid môningad soovitused:
kontrolli esi ja taga kapoti, tadumiste uste rattakoopa poolseid valtse. Nendes kohtades kipub olema rooste.
Esituled... kui on tuhmid siis kauple hinda alla, kuna klaase tuleb poleerida nii väljast kui seest poolt. Seest poolt üldjuhul ei taheta poleerida, kuna klaasid on hermeetikuga ette pandud ja mahavõtmine on suh nokitsemine.
2.0 mootor on suhteliselt töökindel ja manuaalkastiga võimekas.
Ega muud eriti midagi polegi. Sillad lase ülevaatuspunktis kontrollida ning saad hea ja vastupidava masina.
Kontrolli ka ametlikest kanalitset masina ajalugu.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 12:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Tänud hmm !


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 12:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Elektri poolelt vaata, kas spidoka taustavalgus töötab (peaks kumama sinakalt). See on Sebringu tüüpviga, et kipub kustuma. Esindus pakub remondihinnaks umbes 15000.- ehk siis kogu näidikutebloki vahetust. Saab ka 3000.- hakkama remontides või alternatiiv valgustus ~1500.-
Antennimootor - kas töötab. Tagaakna soojenduse efektiivsust ei saa küll suvel kontrollida, aga see ka.
Paljudel ei tööta istmesoojendus. Minu autol sellega probleeme pole olnud.
Esiuste piirajad lähevad kergelt katki. Õigemini nende plastkate. Siis avanevad valju raksatusega. 1000.- tk. On ka lahendus palju odavamalt.
Liikluskindlustusfondi kodulehelt saad kontrollida ka kindlustuskahjude ajalugu, kui peaks neid olema:
https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST

Mine proovi sõita ja usalda kõhutunnet.
Edu!
:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 12:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Tänud Myrakaru!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 15:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Niipalju veel infoks, et need piirajad saab korda teha nii, et neetida need sisemise metalli külge kinni.
On veel üks ebameeldiv haigus sebringutel, nimelt uksed kipuvad kräuksuma nagu laudauksed kuid ka sellevastu on lihtne rohi - lasta rohkelt piirajate juurest ukse sisemusse jalgratta õlitus määret (40wd määre kulub liiga kiiresti ära)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juul, 2010 15:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Tänud hmm see pagana uste kriuksumine praegusel vanal mazda 626 kah nagu määrimisega hilineda nii lauda ukse kräuksumine kohal ja kõrvu piinamas :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Juul, 2010 20:04 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
ja mis kõige tähtsam... osta automaatkastiga 2.7 V6 :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Juul, 2010 21:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nüüd ma vaatasin väheke suurema ekraani pealt neid pilte (enne oli pihuarvuti....) ning märkasin, et esimene pamper on ilma udutuledeta ning esitulede pesurita... Samuti armatuuris olev näidikute plokk on teistsugune tundub odavam ja vähema varustusega isend olema.
Plekkveljed!?
Tagumise istmete keskmine turvavöö on kuidagi imelik.... peaks tulema ülevalt...
Vaata üle ka kindlasti kas on kõik turvapadjad olemas (ees kaks ning mõlemal pool külgmistel akendel eest taha peavad olema turvakardinad)
Rool on suht siledaks hõõrutud võrreldes minu masina 160000km läbisõiduga...
Konks on sebringul suht moe pärast... ega sinna külge eriti midagi saa panna... (piduriteta haagis täismassiga 450kg, piduritega 455kg... leia mõni selline haagis - SKIF ehk)
Samas kui nädala sees vaatama lähed anna teada, olen nüüd Tartus ning õhtuti peale 17 pole probleemi vaatama minna.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Juul, 2010 22:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Tänud hmm võibolla kasutan tõesti su lahkust ja võtan su kaasa masinat vaatama. infoks veel niipalju,et käisin teda reedel juba näppimas, sai väike tiir kah tehtud ja siis avastasin, et spidokas ei tööta:) aga enne minu juurde tulekut oli ta vahetult käinud mootori pesus, äkki see mõjutas spidokat? ja kõigile infot kah mis välja nuhkisin masin käis 2009 september viimati Silber autos siis oli spido näit 122 000 km seega praegune 132 000 km usutav.
LKF sain teada,et masinal oli 2010a esiotsa pauk vahetusse läks stange ja tuled,kapott jäi samaks, nii väitis omanik ei varjanud kui küsisin mis pauk oli.
veljed plekk veljed,neid turvakardinaid ja turvapatju otseselt ei uurinud, kuna see oli põgus tutvus mitte konkreetne ostueelne ülevaatus ja loksutamine,kont töötas käsipidur töötas, mootor käis rahulikult keerasin õlikorgi kah maha, ei visanud sinist, kork oli normaalselt puhas ainuke,et õli varras jäi välja tirimata sealt oleks kah infi saanud ega tosooli pole karterisse õlisse lekkinud ja veel need kurikuulsad ukse piirajad 3 läbi ja juhiuksele on tüüp miski mondeo piiraja pookinud toimis ilusti Hetkel ei oska midagi lisada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Juul, 2010 18:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Infoks veel niipalju ,et tänase seisuga on vaja vahetada roolivarda ots parem poolne ja parmpoolne õtsa puks.
minu poolest läheb teema lukku kuna sai broneeritud see masinhttp://www.auto24.ee/used/741821
eks jätkan oma Sebringu tutvustamist õigemas foorumi osas.Loodan ,et Silberist saab ostetud masin eks näis :) tänud kõigile kes vaevaks võtsid vastata ja eriti suured tänud Hmm ile kes võttis vaevaks veeta pool päeva minu seltsis ja vaadata hinnata Sebringuid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Juul, 2010 19:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Õnnitlused ja ... nael kummi!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Juul, 2010 19:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Püüdsin anda võimalikult objektiivseid hinnaguid kõikidele sebringutele mida vaatamas käisime ja jahutada ostja tuhinat.
Kui keegi soovib oma hinnaklassis, mis on 55K, suhteliselt OK ja ökot masinat siis esimeses postituses olev masin on just see mida otsite.
Minule jättis ta väga neutraalse mulje, ei midagi head ega midagi väga halba.
Esiosa põks mille masin on saanud, on tiba odavalt ja silmaga näha taastatud ja need puksid mis vaja vahetada pole väga kallid. 2.0 on ikka 2.0 ja manual on manual oma suhteliselt kange siduriga.
Kütusekulu on ikka teisest puust (keskmine seal 7 kandis) võrreldes 2,7-ga samas minek ja äkilisus on pea poole võrra lahjem. Mootor tundus tummine kuid häirima jäi mingi kõrvaline heli sõitmisel madalatel pööretel... nagu oleks summuti hõre või käigukast....
Ülevaatuspunktis käies siis ilmnes tõik, et parempoolne välimine rooliots vajab vahetamist ning õõtshoova salongi poolne puks on pehme. Kuigi ülevaatus oli alles hiljuti läbitud!!!! Masin ei oleks tohtinud ülevaatust läbida, sest:
1. välimine rooliots oli väga läbi
2. esimestel külgmistel klaasidel on turvakile, mis annab klaaside läbipaistvuseks 44% lubatud 70% asemel.
Muid vigu ülevaatus ei tuvastanud.

Standardkohtades on rooste ja el antenni ei ole, veakoode samuti ei ole, armatuuri tausvalgus paistis töötavat ja turvavarustus on OK.

See teine masin mida vaatamas käisime Silberis... :roll: oli hoopis teisest puust ja näha oli, et powerkunnil läks nägu naerule kui 2,7-l sai õrnalt gaasipedaali puudutud.
Masinal on olemas pea kõik varustus mis sebringule peale on pandud v.a. cd-box ja automaatne kliima.
Sellel oli küll rohke plekitöödega ajalugu aga samas värskendasid need masina välisilmet. Mõnedes standartses kohtades oli ikkagi rooste oma töö teinud.
Mootor käis rahulikult ja käigukast toimis stabiilselt. All oli ka põhjakaitse, seega pealt paistis suht puhas aga alla poole kiigates tundus õliaurust tingitult niiskust mootori küljes. Hüdrotõukurite tiksumist ei olnud, käigud vahetusid sujuvalt.
Eesmistel uksepakkudel oli roostevaba plekk kirjaga CHRYSLER :P

Hind selle aasta masina kohta üllatavalt hea.

Need olid minu hinnangud antud masinatele.

Samas sai käidud ka teisi sama hinnaklassi piires vaatamas ning need tundusid mõnevõrra kehvemas olukorras olevat oma hinnaskaalas.
Lennari juures ei teinud muud kui käisime ümber masina ning kiikasime autode alla, mootorit ei käivitanud ning sõitmas ei käinud. Seega hinnang ainult välisilmest lähtuvalt. Helesinine paistis väljapoolt tunduvalt korralikum kui hõbedane.
Siis oli veel ühes autoaias tumesinine 2,7. Sellel tundus käiguosas mingi vilin (1 käigu alguses). ning hind oli soolasem.


Egas midagi, kui oled oma valiku teinud ning see on langenud sebringu kasuks... tere tulemast :hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juul, 2010 22:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Juul, 2010 11:13
Postitusi: 8
Kahjuks ei saanud minust seekord Chrysler Sebringu omaniku Silberauto maksis raha tagasi kuna masinal ilmnes käigukasti probleem :tige: Ja nüüd sai minust õnnelik või õnnetu Volvo S80 2001a. 2,5 manuaal TD. omanik. Loodan tulevikus oma poolehoidu Chrysleri vastu väljendada. Tänud kõigile kes elasid kaasa ja eriti hmm suured tänud,eks panen mõned õlled sulle külma :pidu:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Juul, 2010 9:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
krdi Silber.... "masin on korras ning vaatame enne müüki uuesti masina üle, kui mingi suurem viga ilmneb siis teeme selle korda..." :angry:
Sarnane oli selle mehe jutt, kes masina juures oli. Teisest küljest ei tahtnud nad kuidagi mitte mingisugust garantiid anda, mis oli tiba imelik.

Kuidas ja millal käigukasti probleem ilmnes, ning mis Silberi esialgne vastus oli...?
Aga masin tundus tummine ja ilus :(

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia