Püüdsin anda võimalikult objektiivseid hinnaguid kõikidele sebringutele mida vaatamas käisime ja jahutada ostja tuhinat.
Kui keegi soovib oma hinnaklassis, mis on 55K, suhteliselt OK ja ökot masinat siis esimeses postituses olev masin on just see mida otsite.
Minule jättis ta väga neutraalse mulje, ei midagi head ega midagi väga halba.
Esiosa põks mille masin on saanud, on tiba odavalt ja silmaga näha taastatud ja need puksid mis vaja vahetada pole väga kallid. 2.0 on ikka 2.0 ja manual on manual oma suhteliselt kange siduriga.
Kütusekulu on ikka teisest puust (keskmine seal 7 kandis) võrreldes 2,7-ga samas minek ja äkilisus on pea poole võrra lahjem. Mootor tundus tummine kuid häirima jäi mingi kõrvaline heli sõitmisel madalatel pööretel... nagu oleks summuti hõre või käigukast....
Ülevaatuspunktis käies siis ilmnes tõik, et parempoolne välimine rooliots vajab vahetamist ning õõtshoova salongi poolne puks on pehme. Kuigi ülevaatus oli alles hiljuti läbitud!!!! Masin ei oleks tohtinud ülevaatust läbida, sest:
1. välimine rooliots oli väga läbi
2. esimestel külgmistel klaasidel on turvakile, mis annab klaaside läbipaistvuseks 44% lubatud 70% asemel.
Muid vigu ülevaatus ei tuvastanud.
Standardkohtades on rooste ja el antenni ei ole, veakoode samuti ei ole, armatuuri tausvalgus paistis töötavat ja turvavarustus on OK.
See teine masin mida vaatamas käisime Silberis...
oli hoopis teisest puust ja näha oli, et powerkunnil läks nägu naerule kui 2,7-l sai õrnalt gaasipedaali puudutud.
Masinal on olemas pea kõik varustus mis sebringule peale on pandud v.a. cd-box ja automaatne kliima.
Sellel oli küll rohke plekitöödega ajalugu aga samas värskendasid need masina välisilmet. Mõnedes standartses kohtades oli ikkagi rooste oma töö teinud.
Mootor käis rahulikult ja käigukast toimis stabiilselt. All oli ka põhjakaitse, seega pealt paistis suht puhas aga alla poole kiigates tundus õliaurust tingitult niiskust mootori küljes. Hüdrotõukurite tiksumist ei olnud, käigud vahetusid sujuvalt.
Eesmistel uksepakkudel oli roostevaba plekk kirjaga CHRYSLER
Hind selle aasta masina kohta üllatavalt hea.
Need olid minu hinnangud antud masinatele.
Samas sai käidud ka teisi sama hinnaklassi piires vaatamas ning need
tundusid mõnevõrra kehvemas olukorras olevat oma hinnaskaalas.
Lennari juures ei teinud muud kui käisime ümber masina ning kiikasime autode alla, mootorit ei käivitanud ning sõitmas ei käinud. Seega hinnang ainult välisilmest lähtuvalt. Helesinine paistis väljapoolt tunduvalt korralikum kui hõbedane.
Siis oli veel ühes autoaias tumesinine 2,7. Sellel tundus käiguosas mingi vilin (1 käigu alguses). ning hind oli soolasem.
Egas midagi, kui oled oma valiku teinud ning see on langenud sebringu kasuks... tere tulemast
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma