Tänane kuupäev Neljapäev 16 Mai, 2024 16:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Veebr, 2011 15:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Veebr, 2011 15:18
Postitusi: 7
soov siis soetada 2001 aasta sebring 2,7l mootor automaatkastiga.
Kas 40 000 krooni on normaalne hind selle eest kui mulle pakuti ja kuidas see auto vastu peab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Veebr, 2011 15:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
40000 eeku on väga hea hind, ise ei müüks nii odavalt.
Nagu alati, peab väga hästi vastu kui on siiani kasutatud häid hooldusvahendeid ja võtteid. Kui ei siis on oht väga kiiresti mootorist lahti saada. Üldjuhul on masin vähenõudlik ja suhteliselt töökindel loom.
Aga kõige murettekitavad asjad siis (on täheldatud, et need esinevad paljudel 01-04a. sebringutel):
2,7 on nüüd selline mootor, et kui soovid masinat pikemalt hoida enda käes ja ka sellega sõita siis peaksid tegema enda südamerahuks järgnevad toimingud:
Võtma alt karteri ning kiikama sinna sisse.
Võimalusel ka klapikambrikaaned maha ning kontrollima mis olukord seal valitseb ja lasta puhastada kogu mootoris olevad õlituskanalid (minul oli see toiming 317 euri 2011a. sisaldas tööd, õli, filter, abivahendeid, käigukasti õli+filter, lisaks sellele oli mul eelnevalt klapikambri kaante tihendikomplekt olemas).
Kui need on korras (st ei ole sitased) on masinat hästi hoitud ning soovitaks ka edaspidi kasutada häid õlisid Motul või Mobil täissünt 5w30 õlisid.
Masin üldiselt ei roosteta, kuid on kindlad kohad kus roostet tekib:
1. esi ja taga kapoti valtsi ääred
2. tagumiste uste rattakoopa poolsed ääred
3. põhja all olev karbivalts - sest masin on madal ja kraabib värvi maha.
Käsipidur on selline asi, et kui pole kasutatud peaks see olema kinniroostetanud.
Esituled kipuvad tuhmuma -aitab poleerimie, kuid ka seest poolt. Hiljem paigalda päevasõidutuled eraldi või alates 1. juulist kasuta udutulesid päeval. Hoiab klaasi jahedana enamus ajast.
Kontrolli armatuurivalgustust - kipub värelema ja kustuma, kui maha keerata.
Käigukastis vaheta õli kindlasti (Mopar ATF +4)

Veermik on detailirohke, kuid jupid on odavad.
Istmesoendused.....
Jahutusvedeliku anduri koht on suht nadi... kipub lekkima

Vaata ka omanik pajatab ja sebringu alateemad läbi.

krt peaks sebringu kohta ka ostuabi teema tegema :doh:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Veebr, 2011 16:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Veebr, 2011 15:18
Postitusi: 7
suur tänu hmm eks ma siis ostan ära ja teen vastavad toimingud. plaan on mingi pool aastat sellega sõita siis maha müüa ja mingi muu asemele soetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 79 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia