Tänane kuupäev Neljapäev 16 Mai, 2024 17:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mär, 2011 21:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
Tervist Härrased,

Lugesin pool foorumit läbi, kuid eriti palju infot antud mudeli kohta ei leidnudki. Pean silmas just sõiduosa ja mootorti k.a muidugi igasugu muid mugavusvidinaid näiteks el. uksed/luuk. Välja valisin sellise isendi:

http://www.auto24.ee/used/812808

Mis te arvate sellest? Kõik arvamused oodatud.

Lugupidamisega


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mär, 2011 23:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mis ma oskan soovitada - ostmisel võta igaks juhuks see mootorikate korraks maha ning vaata mootoriga tõtt - samal ajal jälgi müüjat, kui nihelema hakkab siis peaks veel midagi kontrollima.
Mootori osas on olnud üksikuid probleeme - millisel mootoril neid ei ole?
lisasoendus ehk vajaks igaks juhuks tähele panu.
Piltidelt paistab suhteliselt kompu - kui hind rahuldab siis OK

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mär, 2011 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
Käisin vaatasin ka ja tundus suht ok. Mõtlesin, et kahju ei teeks ta kuhugi kontrolli vedida ja need seal olid nõus sellega. Kuhu oleks kõige mõistlikum viia, kas silberisse, ameerika autosse või hoopis kuhugi mujale?
Kas see hind on mõistlik muidu või üle pakutud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mär, 2011 23:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Aga ma annan sulle mõtte aineks selle:
http://www.auto24.ee/used/823144

millele lisad gaasiseadme!?
Hind 9990 vs 15990 vahe on 6000 euri...., hilisem rahaline kaotus on väiksem, kui gaas peal on.

positiivne on, et saad vaiksema, võimsama, tiba vastupidavama masina, DVD + lisad juures, mida CRD mootoriga masinatele ei pakuta: tagumise tsoonile eraldi temp ja kõrvalistuja elektriline iste,

Miinuseks vanem aastaarv (~2a.), Webasto puudumine, mõnusamad kulunumbrid (aga mitte rahaliselt)...
Sõit peaks olema enam vähem sama, gaasiseadme tagasiteenimine on ~1,5 a. min ning oleneb läbisõidust.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 0:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
Ei ole üldse halb variant iseenesest aga ma kujutan ette, et kui lühikesed otsad on siis tuleb kütusekulu miljon. Hetkel Ford Turneo 1,8 85kW ja sellel kütusekulu 14-15 l/100km keskimine. Kõik kontrollitud ja töötav, midagi katki pole.
Plaan on tööautoks, enamjaolt tühjalt, vahelduva eduga tehnika peal + vahest ka käru. Sõbral oli Camry gaasiseadmega, võttis nii palju rohkem gaasi, et see kasu kadus ära üldse.
Kas diislil kulud siis niipalju suuremad, et tasub bensuka poole vaadata? Lörises küll muidu jah aga mitte rohkem kui -96 aasta Passat 1,9TDI ja sellega harjund sõtma juba.

Sisu mulle meeldib rohkem sellel mida Sa pakkusid Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 0:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ehh sind... sa ei pea minu mõtete järgi masinaid valima, sest sina hakkad ju sõitma mitte mina/meie... ;)
Muide juba see hinnavahe teeb kuskil 80 paagitäit lisa kütet, mida sa diisli ostu puhul ei soetaks....
Gaasiseade lihtsalt vähendab oluliselt masina hinnasula ning suurendab hiljem kiiremat mahamüümist.
Diisel on selline, et linnasõidul on ikkagi 10-12 L/100km... Bensukas on kindlasti 16...18 gaasiga ehk nii palju, et käivitamine on bensu pealt...

Küttekuludest:
viewtopic.php?f=31&t=833

Lihtsalt praegu on see masin aasta arvu, varustuse, suhtes kõige soodsam valik. Nüüd ega see veel ei taga, et 3,3V6 oleks täiesti probleemivaba - veermik, kast ja pidurid on masinal ikka enam vähem samad

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 1:23 
Eemal
CHR Club
CHR Club

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 19:18
Postitusi: 495
15990 on koos käibega, 9990 ilma. Ettevõtele ostes on hinnavahe 3335 €.

_________________
https://www.modelsshop.eu
https://www.facebook.com/veneraud.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 1:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
Ettevõttele lähebki. Aga Sinu jutust saan ma aru, et see hind kukub jubeda kolinaga alla st paari aasta pärast polegi nagu väärtust enam. Krt ei teagi, mis siis mõistlik oleks, selg juba haige selle kuudiga sõitmisest :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 2:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 19:18
Postitusi: 495
€rx kirjutas:
Ettevõttele lähebki. Aga Sinu jutust saan ma aru, et see hind kukub jubeda kolinaga alla st paari aasta pärast polegi nagu väärtust enam. Krt ei teagi, mis siis mõistlik oleks, selg juba haige selle kuudiga sõitmisest :D


Huvitav, mina seda küll enda tekstist välja ei loe :shock:
Aga minu '99 Voya hind kukkus viie aastaga 133 tuhat krooni - sai ostetud 5 aasta vanusena kevadel 2004 hinnaga 150 000 ja müüdud 2009 augustis romulasse 17 000.

_________________
https://www.modelsshop.eu
https://www.facebook.com/veneraud.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 9:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No hinnad kukuvad nii ehk naa ning üldjuhul on need seotud natuke keremudelitega, millest mudeliversiooni esimesed aastad natuke võidavad ja kõige uuemad tiba kaotavad.
Hindadega on nii, et alla 100K masin langeb suhteliselt aeglaselt ja üle 200K maksvad masinad kukuvad kiiremini.
Kõige stabiilsem on osta seal 100K maksvat masinat, sest kui majanus on stabiilne, siis kaotus on kuskil 5-10K aastas. Nüüd on nii, et vaikselt hakkab turule jõudma ka kõige uuem versioon voyageridest (2008a.+) ning mis teha, nende hind on varsti 250K juures, mis omakorda langetab vanemate masinate hindasid ja surub alla poole kokku.
Näitena võiks tuua selle, et kunagi sai 100K ostetud Grand Voyager 97a. oma. Selle hind püsis 1-2a enam vähem samal tasemel ning müümisel suurt kahju ei saanud (ainult raha paigutus masinasse)
Samas sai ostetud 2001 a. Sebring 120K ning 3,5a jooksul on Sebringute turuhind 50K juures ja masina väärtus on ikka mõnusalt langenud (2a kukkus 40K plärtsti ning siis veel aastaga 20K) nüüd on hind jäänud püsima 50 juurde 1,5a.

Eks see ost ole õnne asi.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 15:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
"Gaasiseade lihtsalt vähendab oluliselt masina hinnasula ning suurendab hiljem kiiremat mahamüümist." - siit lugesin selle välja.

Aga pmst ma kujutan ette, et aasta pärast on valitud Voya hind on umbes 150k ringis (Eesti rahas) või isegi vähem? No kui oleks teie valida, milline siis oleks kõige mõistlikum variant üldse?

Ma saan aru, et selle 2.8CRD vastupidavus polegi nii nutune võrreldes eelmiste mudelitega, samas kui see hind mõne aastaga olematuks kukub siis nagu pointi suurt ei ole, kui ainult selle auto surmani sõita ja ükskord romulasse viia.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 18:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 19:18
Postitusi: 495
€rx kirjutas:
"Gaasiseade lihtsalt vähendab oluliselt masina hinnasula ning suurendab hiljem kiiremat mahamüümist." - siit lugesin selle välja.

Aga pmst ma kujutan ette, et aasta pärast on valitud Voya hind on umbes 150k ringis (Eesti rahas) või isegi vähem? No kui oleks teie valida, milline siis oleks kõige mõistlikum variant üldse?

Ma saan aru, et selle 2.8CRD vastupidavus polegi nii nutune võrreldes eelmiste mudelitega, samas kui see hind mõne aastaga olematuks kukub siis nagu pointi suurt ei ole, kui ainult selle auto surmani sõita ja ükskord romulasse viia.


Sa ajad mind ja hmm-i praegu sassi, aga see ei ole ka suur viga, me ka kere kujult suht sarnased Mr Green
Aga mida osta ...
Ei tea. Mõlemal on omad plussid ja miinused

_________________
https://www.modelsshop.eu
https://www.facebook.com/veneraud.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 19:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Enkus kirjutas:
€rx kirjutas:
"Gaasiseade lihtsalt vähendab oluliselt masina hinnasula ning suurendab hiljem kiiremat mahamüümist." - siit lugesin selle välja.

Aga pmst ma kujutan ette, et aasta pärast on valitud Voya hind on umbes 150k ringis (Eesti rahas) või isegi vähem? No kui oleks teie valida, milline siis oleks kõige mõistlikum variant üldse?

Ma saan aru, et selle 2.8CRD vastupidavus polegi nii nutune võrreldes eelmiste mudelitega, samas kui see hind mõne aastaga olematuks kukub siis nagu pointi suurt ei ole, kui ainult selle auto surmani sõita ja ükskord romulasse viia.


Sa ajad mind ja hmm-i praegu sassi, aga see ei ole ka suur viga, me ka kere kujult suht sarnased Mr Green
Aga mida osta ...
Ei tea. Mõlemal on omad plussid ja miinused


Sa suurendasid mu ego kümnetes kordades.... (sada.!?) Aga ok see selleks.
Aga tõesti mida osta... minu isiklik eelistus (kahju, et kohe kopikaid pole) on soetada alates 2005a. 3,3V6 Limited, millel oleks USA istmetega S&G süsteem ning euro tuled, lisaks gaasiseade+ konks.

Minu diislivastasus on tingitud sellest:
1. Diisli hind on tanklates kallim, kui bensiini oma (vähe aga ikkagi)
2. Diisel mootorile ei saa paigaldada alternatiivsetel küttel põhinevaid süsteeme, seega ei saa ise midagi teha, et kütte pealt saaks raha kokku hoida. V.a. oma jala sättimine
3. Diisel versioon on kehvema varustusega (mõtlen max varustusastme võimalust)
4. Diisel on traktori häälega

Diisli kasuks räägib see, et ilma lisa investeeringuta on sõidukulu rahaliselt väiksem. Nu jah ka pöördemoment parem madalatel pööretel... Üldjuhul on peal ka eelsoendi (Webasto näol)

Mida me kindlasti ei garanteeri:
- masina töökindlust, sest iga masin on erineva ajalooga ning hoolduse kvaliteediga. Silberi hooldust ei tohi võtta kui 100% garantiid, et masin on korras. Väga palju on näiteid, et silber ei ole oma tööd teinud korrektselt aga asi on lehel fikseeritud.
- Masina sobivus sulle ja su rahakotile. Meie ei hakka seda masinat üleval pidama, seda teed sina.

Mis ma tahtsin öelda selle 3,8V6 masina lingi lisamisega, et saad sama tulemuse (mis masinalt soovid) odavamalt kätte.

Ehk on tõenäosus vähekese suurem, et VÕID hiljem, aga ei pruugi, rahaliselt vähem hävida. (märkasid väga palju oletussõnu.... :roll: )

Üks asi pea ka meeles Chrysler LLC tervikuna ei ole süüdi konkreetse masina vigades.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Mär, 2011 0:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
Ok aga mis te uuest mudelist arvate? Samasugune diisel? Vaatasin auto24-s mõned variandid olemas isegi juba. :pidu2:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Juun, 2011 23:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 22 Mär, 2011 20:53
Postitusi: 18
Nonii, sain lõpuks auto kätte (tegelikult juba umbes kuu tagasi). Selleks sai sama, mis pealkirjas, ainult Limited varustuses. Vahetasin mõned asjad ära (rihmad, õlid, filtrid, puksid, tag.amordid jne) ja nüüd sõidab hästi. Ainult üks probleem on. Ei hakanud uut teemat tegema.

Oskate midagi öelda selle kohta kui konditsioneeri kondensvesi salongi jookseb? Koguaeg kõrvalistuja matialune märg. Täna seisis kallaku peal ja jooksis juhi pool ka täiesti märjaks. On seal mingi toru umbes või mõni muu süsteem? Äkki kellelgi sama viga olnud? Aa siis veel üks parkimisandur ei tööta, kas sellega tuleks pöörduda ainult Silberisse või saab ka mujalt abi? Tegelikult võiks veakoode ka igaksjuhuks lugeda. Ette tänades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia