cartman kirjutas:
Jah aga siiski on diislid nii piisavalt kallid remontida, et kui aastas 30k km kanti Ls ei tule siis ei näe kyll väga pointi , diilit, soetada. Kusjuures kui endale voya ostsin siis lappasin ennem remonditeemad läbi. Suur osa oli diislitest. Ei tahaks uskuda, et suur osa masinatest on , mis teedel liigub, on diislid.... Lisaks on hetkel veel diisel kallim kui bensiin, võit tuleb seega aint suurema läbisõidu pealt. Muideks mis kulud need 7 vs 12 on? Minu 3.3 on maanteel 8-9l/100km kui saab pysikaga , suht rahulikult lasta. Muidu seal 9-10 sajale.
Aga miks Sa arvad, et neid diisleid peab koguaeg remontima? Hoolda korralikult ja ta teenib sind kaua. Eriti just neid hammasratastega mootoreid. Järgmise põlvkonna mootoritega tundub olevat jah teine lugu ja sellest ka need teemad. Endal tuleb kuus keskmiselt 1300-2200 km läbisõitu. Küttega on mul natuke lihtsam, kuna tangin firma kaardiga ja saan käibemaksu võrra odavamalt + kui teen firmasõite, siis jääb ikka omale ka midagi. Minu küttekulu on tõesti 7-8 keskmiselt. Ma ei vaidle, et Sinul võib küttekulu olla 8-10, aga seda vaid maanteel püsikaga. Ei tahaks uskuda, et see Sul keskmine on või siis sõidad vähe linnas. Muidugi võib-olla, et on lihtsalt vedanud mootoriga. Aga tegelikult on ju jutt keskmisest kulust ja see on bensukatel 12 kanti (see on juba erinevatest foorumitest selgunud).
Hea küll, mis ma ikka siin seletan, läheb juba offtopic.
Kokkuvõttes on meil vaba maa ja vaba valik diisel või bensukas või hoopis elekter. Maitseasi!