Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 17:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Jaan, 2012 10:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2012 9:47
Postitusi: 6
Plaan siin osta endale 300M.Aga samas vaatan et isegi Sebringul pole viga.Oskab siin keegi öleda mis on Sebringu head ja vead.Ja kas tasub ültse osta.Vaatan siin foorumites,et inimesed oma murega päris hädas.Auto jääks aastasse 2000-2002.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Jaan, 2012 16:58 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Mis muredega omanikud hädas on?
Minu ainukene häda on see, et V8 mootorit pole...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Jaan, 2012 23:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2012 9:47
Postitusi: 6
vaatan siin foorumites,et kurdavad.Käisin täna ühte sebringut proovimas.Tundus hea auto.Aga kas tasub osta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 0:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ja kui palju on neid, kes ei kurda?

Kui tunne on õige, eks ikka tasub.
Aga vaata elementaarsed asjad üle.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 0:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Aug, 2011 14:46
Postitusi: 65
Asukoht: Klaasipealinn
Minu soovitus oleks, et käi ja vaata põhjalikult üle võimalikult palju samasuguseid masinaid, küll siis juba aru hakkad saama, mis oli normaalne ja mis mitte


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 9:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2012 9:47
Postitusi: 6
Mis oleks elementaarsed asjad mida vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 9:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2012 9:47
Postitusi: 6
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=9567 Eile käisin seda vaatamas.Muidu nagu tundus ok olevat aga rool oli viltu peal ja siis veel tulede pesureid polnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 13:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Aug, 2011 14:46
Postitusi: 65
Asukoht: Klaasipealinn
Rool on viltu sellest, et esisillas on midagi kulunud ja tahab vahetamist, või on vahetatud ja sillastendis käimata. Tulepesurid võivad puudu olla sellest,et see süsteem ei töötanud ja oli lihtsam ära võtta, või on saanud ette pauku ja on taastamise käigus puudu jäänud, kasvõi on stange katki sõidetuid ja pandud asemele aukudega stange


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Jaan, 2013 22:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 15 Jaan, 2013 22:39
Postitusi: 2
Tere

tekkis ka väike huvi sebringu vastu. Kuna vaja on ökonoomset autot, siis vaatan 2l mootori ja manuaalkastiga autosid. Oskab keegi öelda palju neil kütusekulu olla võib ning millele võiks ostul suuremat tähelepanu pöörata? Nagu aru olen saanud, siis esisild on selle auto nõrk koht ning pidurid kuluvad kiiresti. On see tõsi? Kuidas varuosade hinnad on võrreldes teiste markidega?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 11:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kütusekulu on kasutusest sõltuv 5-12 keskmiselt.
Esisild nõrk... jällegi oleneb kuidas õnnestuvad vahetatavate varuosade kvaliteet - originaalosad, ehk algsed jupid, mis masinale külgekruvitud, peavad kaua vastu.
Silla korrasolek sõltub ka sõidetavatest teedest ja liigendite hooldusest.
Vot ei oska öelda pidurite kulumisest - minul kestavad need päris kaua (2,7 V6 automaat ja linnasõidud) - ostmisel vahetasin esimesed klotsid, siiani on need OK, ja eelmine aasta tagumised klotsid...
Ma ei oska teiste markidega võrrelda varuosa hindasid, kuid ülemõistuse need ei käi kui kohe Silberisse ei jookse. Muide Silberis võiks ka alati läbi astuda, sest mõnikord nad üllatavad postiiivselt.
Nt suutsid õõtshoova tagumise puksi hankida eraldi ja 11€ eest, kui AB ja AA pakkusid ainult komplektina ja 70€ eest... (muidugi kui B-osa õõtshoob ise maksis 170€ ja originaal puksiring 130€...). Samas 1,5 aastat tagasi sai AB-st ostetud B-osana õõtshoob, millel tuli hiljuti sarniir oma pesast välja, samal ajal sai originaal õõtsal vahetatud puksid ja nüüd oli vaja uuesti tagumine puks vahetada... seega varuosade kvaliteet mängib rolli

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 16:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 15 Jaan, 2013 22:39
Postitusi: 2
Tänud põhjaliku vastuse eest.

silma jäi see auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1222125

Oskab keegi sellest täpsemalt midagi rääkida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 19:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Paistab kobe.
Kui lähed masinat ülevaatama siis:
1. vaata hoolega kapoti aluste ja tagumiste uste alumise ääre valtse - kipuvad mingitel masinatel kobrutama...
2. näidikutebloki taustavalgustus - kõik astmed peavad töötama ja eelviimane ning viimane aste alles kustutab valgustuse. Kui tekib mingi värelus siis on oht, et taustavalgustus vajab vahetamist. See ei ole väga rahakotisõbralik tegevus, kuid minul on töötanud viimased 5 aastat ainult esimesed 3... ja neljas kohati väreleb.
3. esitulede klaasid kipuvad tuhmuma.
4. Minu jaoks oli manuaalkasti sidur kange (olen proovinud kolme masinat...)
5. istudes 2,7V6-st 2.0 rooli siis uimane.... aga ökonoomne...
6. istmesoendused proovi ka läbi...
7. uste fiksaatorid (plastikkate läheb katki ja hakkavad plaksuma), samas kuivade ilmadega kipuvad uksed käuksuma...

Ega väga palju erilisi kohtasid polegi vaja kontrollida - lihtsalt standartne tehniline kontroll vaja läbi teha n.ö. ülevaatuskohas.

Sebring on suhteliselt aus tööloom ja vastupidav

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 22:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
2,0 kütusekulu on tõesti rõõmustav. Mul on ka üks manuaal cabrio Sebring, mõistlikult sõites tuli suvel keskmiseks 5,9, sellest enamus maanteel ja umbes 10% linnas. Sõitsin nädala ka talvel ja ainult linnas kuni 3km otsi sõites oli keskmine 8. Tavaliselt on see auto tüdruku käes ja tema suudab talvel keskmiseks 11 saada aga kui auto vahest hoovi käima unustada, siis nii juhtub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 22:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 17 Okt, 2011 10:29
Postitusi: 22
Raido2 kirjutas:
Tere

tekkis ka väike huvi sebringu vastu. Kuna vaja on ökonoomset autot, siis vaatan 2l mootori ja manuaalkastiga autosid. Oskab keegi öelda palju neil kütusekulu olla võib ning millele võiks ostul suuremat tähelepanu pöörata? Nagu aru olen saanud, siis esisild on selle auto nõrk koht ning pidurid kuluvad kiiresti. On see tõsi? Kuidas varuosade hinnad on võrreldes teiste markidega?



tuleb vähem pidurdada nahh :tige: ....kui praegu enamus autovaruosad tulevad sama liinipealt,siis mis vahet seal on kas klotse kulutab BMV või hrusler :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia