Tänane kuupäev Pühapäev 02 Juun, 2024 2:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: õlirõhu tulukene.
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 2:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
taas mures.nimelt ei ole siiani olnud probleemi õlirõhuga ei sooja ega külma mootoriga.ei ole vilgatanud ega midagi tühikäigul tuli,aga täna sõites lõi korraga õlirõhu tulukese põlema.ja asi jokk.kolinat ei kuulnd(vast ei ole,sest kohe seiskasin mootri ja paela otsa ning kodu).kust peaksin hakkma viga otsima.kus asub tal andur,mis sütitab selle tulukese ja kust saab mõõta mehhaaniliselt.jne.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 12:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
sul on ju CDR ehk siis 2001 ja ülesse.
Siinkohal oleks mõistlik kontrollida veakoode.
Anduri juurde läheb kolm juhet Engine Controll Moodulisse (+5V roosa juhe kollase triibuga, Sensori signaal lilla juhe halli triibuga ja mass Bruun juhe kollase triibuga) ja mis armatuuri all.


Manused:
oliandur ja klapp.jpg
oliandur ja klapp.jpg [ 392.88 KB | Vaadatud 4300 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 14:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
veakoodiks lugesin P 1652

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 17:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kas kindlasti 1652 või ikka 1653

kuna leidsin läbi google, et 1652 on Powertrain Induced Chassis Pitch Output Circuit kood ja P1653 Oil Level Lamp Control Circuit

http://www.dodgetalk.com/forums/archive ... 01109.html

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 22:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
oli 1652. aga oleksin tänulik kui tõlgiksid ka meie keelde selle:)

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 23:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
sorry - google ei olnud see kõikse õigem koht vastuste saamiseks vaid ajasin tiba näpuga järge manualist ja leidsin selle (eelmine viide oli automaatkasti probleem...):
P1652-J1850 COMMUNICATION BUS RECEIVE TIMEOUT
P1652-J1850 COMMUNICATION BUS SHORT TO GROUND
P1652-J1850 COMMUNICATION BUS SHORT TO VOLTAGE
P1652-J1850 COMMUNICATION BUS SPI ERROR
P1652-J1850 COMMUNICATION BUS TRANSMIT BUFFER OVERRUN
P1652-J1850 COMMUNICATION BUS UNAUTHORIZED RESET

POSSIBLE CAUSES:
- ENGINE CONTROL MODULE
- VERIFY INSTRUMENT CLUSTER COMMUNICATION <- siin võib sinu viga peituda, ehk siis kellade paneelil võib mingi ühendus pidune olla.
- INTERMITTENT CONDITION

Ma ei taha sind hirmutada kuid suht palju asju käib diislil läbi Engine Controll mooduli kaasa arvatud Õlituli.
Sul võib viga olla lihtsalt mõnes juhtmeahelas nt õlianduri omas...

üldjuhul kästakse DRBIII seadmega kolmel viisil
1. kustutada veakoodid ja kontrollida, kas näidikute plokiga saadakse ühendust, kui jah siis minnakse testiga edasi, kui ei siis kontrollida ühendusi kere diagnostikas toodule..
2. Näidkute plokiga saadi ühendust siis edasi kontrollitakse Engine Controll moodulit järgmiselt:
kustutatakse veakoodid, käivitatakse mootor ja oodatakse 60sek kuiveakoode ei tule on ECM korras kui tuleb siis vahetada ECM plokk või ümberprogrammeerida.
3. Eelmises testis veakoode ei esinenud
Teha DRBIII täielik test ja kontrollida dubleerides käske samaaegselt kontrollida ühendusi ja juhtmeid. kui vigu ei tule on test korras kui tuleb juhtmete liigutamisel veateade siis parandada ühendus.

Kogu selle jutu said RG kerega voyageri Powertrain manualist.

Maakeeli öelduna kuskil juhtmetes on viga.

Veakoode saad kustutada kui hoiad akujuhtme maas mõniaeg.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 23:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
Aitähh sulle abi eest.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juul, 2008 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 22:43
Postitusi: 218
Asukoht: peaaegu Tartu
kõige naljakam see,et asi paranes ise öö jooksul.aga kõige viletsam asi see,et see jama tekkis eile pulmarongis sõites.tuututasin ja olin uhke oma voya üle aga pärast olin paela otsas audil:),aga ikka tore pulm oli.ja eks lasen kellegil asjatundjal üle vaadtata juhtmed ja pistikud.

_________________
keegi meist ei ole täiuslik...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Juul, 2008 22:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Okt, 2007 17:45
Postitusi: 212
sama mure aga 1996 aasta pilliga (2,5td)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Juul, 2008 12:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
mul on CRDga samasugune teema kuumade ilmadega linnaliikluses, maanteel ei ole kunagi tuld vilgutanud. jalg on mul suht raske. kuna mul auto sõitnud 180000km ja Motuli 8100 täissünt sees, siis otsustasin panna järgmise õlivahetusega poolsündi (6100), millega sõidab praegu 2,5Td.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Juul, 2008 23:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Jaan, 2008 2:06
Postitusi: 15
minu voyal 2.5 td 97 lööb kiirendades õli tule vilksatama milles võib probleem olla????


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia