Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 8:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:06
Postitusi: 18
teema selline: :angry:
96 a voyager 3,3 automaatkastiga. Suht peale ostmist hakkas nöökima käigukast - s.t. et ei vahetanud käike korralikult nagu ei teaks mis käiku panna ja siis ei pannudki korralikult ühtegi käiku kui jätsid seisma, siis uuesti alustades hakkas jälle tööle. Siis kadus ära viies käik ja kostis aeg ajalt väga imelikku heli 80 - 90 vahel.
targad mehed arvasid :think: , et turbiin on tuksis - sai ära remonditud kogu käigukast ja paigaldatud uuesti, eile sain auto kätte. Selgus, et käigud lähevad sisse kuidagi järsult "hammustades" ja olemas on ainult 1. ja 2. käik. Tagasi töökotta ja lisati veidi õli, mida pidi puudu olema ja nüüd oh üllatust ja õnne ! Auto keeldus üldse igasugusest edasiliikumisest, sest kõik käigud "hammustasid" ja auto suri lihtsalt välja koha pealt võttes. Ainuke käik millega sai sõita oli tagurpidi käik ! :shock:
Hetkel ongi siis nii, et auto sõidab tagurpidi ja edaspidi ei tiuksugi ! Kes oskab arvata mis toimub ? ja kus peitub viga ?
PS! Esimese õlivahetuse ajal ütles töömees, et kahtlaselt palju on metallipuru magnetkorgi küljes, ka see mees kes käigukasti remontis nentis, et metallipuru oli paljuvõitu...


Viimati muutis KrissuOmanik, Reede 12 Juun, 2009 21:00, muudetud 3 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Mai, 2009 19:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 17:20
Postitusi: 32
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 55987932
KrissuOmanik kirjutas:
teema selline: :angry:
96 a voyager 3,3 automaatkastiga. Suht peale ostmist hakkas nöökima käigukast - s.t. et ei vahetanud käike korralikult nagu ei teaks mis käiku panna ja siis ei pannudki korralikult ühtegi käiku kui jätsid seisma, siis uuesti alustades hakkas jälle tööle. Siis kadus ära viies käik ja kostis aeg ajalt väga imelikku heli 80 - 90 vahel.
targad mehed arvasid :think: , et turbiin on tuksis - sai ära remonditud kogu käigukast ja paigaldatud uuesti, eile sain auto kätte. Selgus, et käigud lähevad sisse kuidagi järsult "hammustades" ja olemas on ainult 1. ja 2. käik. Tagasi töökotta ja lisati veidi õli, mida pidi puudu olema ja nüüd oh üllatust ja õnne ! Auto keeldus üldse igasugusest edasiliikumisest, sest kõik käigud "hammustasid" ja auto suri lihtsalt välja koha pealt võttes. Ainuke käik millega sai sõita oli tagurpidi käik ! :shock:
Hetkel ongi siis nii, et auto sõidab tagurpidi ja edaspidi ei tiuksugi ! Kes oskab arvata mis toimub ? ja kus peitub viga ?
PS! Esimese õlivahetuse ajal ütles töömees, et kahtlaselt palju on metallipuru magnetkorgi küljes, ka see mees kes käigukasti remontis nentis, et metallipuru oli paljuvõitu...

No mis siin kosta,oli sama lugu,tundub,et kast avarii reziimis ja üks suurem remont ees,kui juba metalli puru sees.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Mai, 2009 19:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:06
Postitusi: 18
Jah, suurem remont sai ju tehtud: turbiin vahetatud, uus filter ja õli ja käimakasti sisu kontrollitud. kõik peaks nagu ok olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Mai, 2009 19:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Muide mis kast sul all on kas 31TH või 41TE

31TH kohta:
kas on tehtud ka n.ö. juhtklappideploki survestamiseproov.
Ehk mis ma tahan öelda igasugused klappide süsteem mis kasti õli liikumist mõjutab.
Valvebody paikneb käigukasti sees kohe õlifiltri taga.

NO UPSHIFT
1. Hydraulic pressure too low.- Check fluid pressure at ports.
2. Valve body malfunction.- Inspect valve body and repair
.
3. Low fluid level. - Fill trans. to level.
4. Incorrect gearshift linkage adjustment. -. Adjust gearshift linkage.
5. Incorrect throttle linkage. - Adjust throttle linkage.
6. Governor support seal rings worn.- Replace governor support seal rings.
7. Worn reaction shaft support seal rings.- Replace reaction shaft supportseal rings.
8. Governor malfunction. - Inspect and repair governor.
9. Kickdown band, servo or linkage malfunction. - Inspect and repair kickdown band, servo or linkage.
10. Worn front clutch. - Replace discs and seals at frontclutch.
11. Engine performance. - Set up engine to specs.

või

NO DRIVE IN FORWARD DRIVE
POSITION
1. Hydraulic pressure too low. - Check fluid pressure at ports.
2. Valve body malfunction. - Inspect valve body and repair
.
3. Low fluid level. - Fill trans. to level.
4. Worn input shaft seal rings. - Replace input shaft seal rings.
5. Overrunning clutch not holding. - Inspect and repair overrunning clutch.
6. Worn rear clutch. - Replace discs and seals at rear clutch.
7. Planetary gear sets broken or seized. - Replace planetary gear sets.
8. Overrunning clutch worn, broken or seized.- Replace overrunning clutch assembly.

ehk siis kui vaatame kus võiks viga peituda oleks "valve body" e. hüdrauliline juhtplokk oma klappidega kuhu võis sattuda mustust ja puru mis takistab vastavate klappide avamist...

41TE lisandub veel solenoidiplokk... ja ka valve body


Manused:
31TH_Kaigukasti_ValveBody.jpg
31TH_Kaigukasti_ValveBody.jpg [ 70.35 KB | Vaadatud 5441 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 17:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:06
Postitusi: 18
Käisin täna Silberis käimakasti ajudiagnostikas. Sain ka veakoodid. Kuda Sinuga-Hmm, ühendust saaks? Vaatsin, et oled Rakverest. Ma kah oma õnnetu Voyaga samas linnas...
Silberi diagnoos oli selline: nagu arvata oligi peab viga olema juhtmestikus,või on kontakt halb mõnes pistikus,soovitame juhtmestik üle kontrollida.

Meilitsi tuli sealt kaasa ka hunnik inglise keelset teksti, mis käib veateadete kohta.

Kes aitaks deshifreerida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 19:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Mis, sõitsidki tagurpidi Silberisse diagostiasse :shock:
Muideks, aga teemakohast kah. Mis sul see esimene kastiremont maksma läks?..Ja mis Silber oma diagnosti eest küsis? Endal lihtsalt kah üks 97 a. isend seisab - kast avariireziimis.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 19:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kas auto kustus rakveres või ikka pidev asumine siin mail?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 19:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:06
Postitusi: 18
Sai teda verbaalselt natuke arstitud ja füüsiliselt joosti käima, et sai Silberisse minna... Jooksu pealt võttis teise käigu sisse.....Aga käike ta ikka ei vaheta....
Ma ei ole esimest remonti käimakastil veel kinni maksnud.... pole veel arvet esitatud.... aga kast käis remondis Soomes, kuskil Turu linna lähedal on mingi tehas või töökoda, Soomes turbiinid odavamad kui Eestis... Rakvere Silber võttis paarikümne minuti töö eest diagnostikas 150 eeku.

Elangi Rakveres ja õnnetu isend asub kah siin.... keerasin aknal rbikardinad ette, et teda mitte näha...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 22:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
KrissuOmanik kirjutas:
Käisin täna Silberis käimakasti ajudiagnostikas. Sain ka veakoodid. Kuda Sinuga-Hmm, ühendust saaks? Vaatsin, et oled Rakverest. Ma kah oma õnnetu Voyaga samas linnas...
Silberi diagnoos oli selline: nagu arvata oligi peab viga olema juhtmestikus,või on kontakt halb mõnes pistikus,soovitame juhtmestik üle kontrollida.

Meilitsi tuli sealt kaasa ka hunnik inglise keelset teksti, mis käib veateadete kohta.

Kes aitaks deshifreerida?

Telefoni nr on mul siin olemas, kuid saada see mail koos veakoodi(de)ga mulle edasi (hmm@chryslerclub.ee)
Kui viga on juhtmestikus siis üldjuhul tester aitab - ühest otsast ja teisest otsast mõõdad juhtme korrasolekut, kuid väga vabalt võib viga olla ühenduspistikus, samas...
Aga ei taha rohkem pakkuda eriti veel kui diagnostika on tehtud.
Kus kast alt äravõeti ja külge ühendati?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 22:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:06
Postitusi: 18
Hmm-i telefoni ei leidnud (profiilis ei olnud), foorumist ei jõudnud otsida, aga Silberi info saatsin sulle meili peale. Kast võeti maha ja pandi peale Regemal-is.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juun, 2009 6:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
KrissuOmanik kirjutas:
Hmm-i telefoni ei leidnud (profiilis ei olnud), foorumist ei jõudnud otsida, aga Silberi info saatsin sulle meili peale. Kast võeti maha ja pandi peale Regemal-is.

Ja kus juures polegi :shock: :shock: aga ma siis kirjutan selle siia kui hr pahaks ei pane 5211502


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juun, 2009 8:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
krt jah... millegipärast oli profiilis asi kustunud aga see selleks...
Väike info: suht palju tullakse otse foorumisse ning pealehetl käiakse vähe läbi - ka seal on natuke infot:
http://www.chryslerclub.ee/web/?show=7

Aga sellest kirjast....
Sul siis ikkagi se 41TE kus ka solenoid pack juures
Kõik see kiri viitab ikkagi kastis õlirõhu sunnamisele ehk siis rõhulülitid (pressure switsh; Solenoid pack) ja koodide järgi kõikide käikude klapid ei tee anna infot ajule ning ei kontrolli Valve body klappide avamisi....
Põhimõtteliselt võib viga olla kahes asjas käiguakstiaju ja klappideploki vajelise juhtme/ühenduse probleem või klappideplokk (Solenoid pack) defekt/viga/mustus/kinnitus/vms.

Karmimial juhul käigukasti ajus.... (selle praegu välistaks...jätaks kõrvale...esialgu)

Ehk siis ülemises kirjal olev Valve podyga peaks asi korras olema
Ja siis tester kätte ja kasti ning TCM-i vahelise ühendust kontrollima.

Muide kontrolli ka releed mis asub kapoti all ja nimeks tal Transmission Control Realay - läbi selle läheb juhe/särts solenoid packi.
Vieakood ütleb küll lühist aga...


Manused:
41TE_TCM_TCS_yhendused1.jpg
41TE_TCM_TCS_yhendused1.jpg [ 59.56 KB | Vaadatud 5441 korda ]
41TE_TCM_TCS_yhendused.jpg
41TE_TCM_TCS_yhendused.jpg [ 60.95 KB | Vaadatud 5439 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juun, 2009 22:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 21:06
Postitusi: 18
Vend, kes remontis käigukasti Soomes, ütleb, et mul on käigukasti mark 604 ja solenoidide plokk on sees.... Asi selles, et see isend on mu elu unistus; Chrysler Voyager ja esimene automaat: käimakast minu elus. Mitte muhvigi ei jaga, pole elus sellist asja näinud ega puutund.... :niks:
Olen ise klemm, kes oskaks eelneva info põhjal aidata...abi pakkuda tasu eest....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juun, 2009 22:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Siin Mädapeal tegeleb üks mees automaatkastide remondi ja hooldusega. Hetkel pole ta mobiili numbrit kusagilt võtta
aga homme on see olemas täna lihtsalt hiline helistamise aeg võid homme helistada mulle 55513414


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juun, 2009 23:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
:thumb: väga viis kui lähedal on olemas kuldsete kätega tegijad aga üks väike pildike veel, st info kus asuvad pistikud:


Manused:
Yhendesed3_3_mootoris.jpg
Yhendesed3_3_mootoris.jpg [ 168.5 KB | Vaadatud 5470 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia