Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 5:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Sept, 2015 13:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 08 Sept, 2015 13:33
Postitusi: 3
96 a neonil ei lähe tööle radiaatori ventilaatorid, läheb seetõttu keema ja kogu tosool aurustub,
ventilaator muidu töökorras, kontrollitud, otse juhtmega aku pealt hakkab tööle, kuid mootori kuumenedes ei lülitu tööle. mida vaadata, mida vahetada??? paluks nõu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Sept, 2015 14:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Aga mis temperatuuriseier näitab? Kas mootor on tegelikult ka kuum? Temperatuuriseieri näitu võiks kahtluse korral omakorda võrrelda infrapunatermomeetri näiduga, et temperatuurianduri viga välistada.
On võimalik, et plokikaanetihendi lekke tõttu satub jahutussärki gaasi, mis surub vedeliku välja. Mootor jääb seetõttu (osaliselt) jahutusvedelikuta ja see põhjustab ülekuumenemise ja keemise. Samas aga jääb vedeliku taseme langemise tõttu temperatuuriandur kuivale ja näitab seetõttu tegelikust väiksemat temperatuuri. Kui mälu ei peta siis ventilaatori lülitab sisse mootori "aju" vastavalt mõõdetud jahutusvedeliku temperatuurile. Seega, kui ka seier armatuurlaual näitab keskmist ja alla selle (<100C) siis ei pea "aju" vajalikuks ventilaatorit käivitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Sept, 2015 14:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 08 Sept, 2015 13:33
Postitusi: 3
temp. seier hakkab tõusma, muidu seier alati olnud umbes poole peal või nõksa alla. kogu aur tuleb paisupaagi juurest välja, pole täpselt seda ava leidnud kust surub auru välja. keema hakkab kohal tiksudes ummikus, sõidu ajal temp normis. autoga sõidan teist aastat ja kahju on romulasse viia mingi väikse vea tõttu sest muus osas masin toimib hästi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Sept, 2015 15:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui seier ikka üle skaala keskkoha tõuseb siis peaks "aju" ventikad tööle käskima.
Tuleks kontrollida:
  • kas kaitse 5 on terve
  • kas SS releele tuleb peale + (klemm 4) ja - (klemm 1). Ãœhendades proovilambi klemmide 1 ja 4 vahele peab proovilamp põlema.
  • kas ventiaatorini jõuab mass ja SS releest + (klemm 3). Ãœhendades SS releel klemmid 3 ja 4 traadijupiga peab ventilaator käivituma.
  • kui kõik eelmised vastused olid "JAH" siis kas ei anna "aju" ventilaatori käivituskäsku või ei jõua see SS releesse kohale (klemmile 2) või on SS relee rikkis. Viimase välistamiseks võib proovida ühendada SS relee klemmi 2 massiga näiteks klemm 1-ga. Kui ühendades klemmi 2 massiga hakkab ventilaator tööle siis on SS relee korras.
  • Kui ei hakka siis on SS relee rikkis kui aga hakkas, võib viga olla "ajus" või "ajusse" minevas juhtmes. Viimase välistamisks võib proovida massiga ühendada "aju" pistiku 2 klemmi 55.

Lisasin skeemi. Saidilt oskin.ru saad terve manuaali alla tõmmata.
Manus:
Faili kommentaar: Skeem
NeonCooling.png
NeonCooling.png [ 22.33 KB | Vaadatud 4391 korda ]


Kõik, mis teed, teed omal vastutusel :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Sept, 2015 16:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 08 Sept, 2015 13:33
Postitusi: 3
suur tänu


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia