Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 12:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: stratuse käigukast!
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Veebr, 2006 23:57 
olen ise suht uus stratuse omanik, ca 3 kuud alles olnd ja ükskord juhtusin taksojuhiga chryslerites rääkima ja sain teada et neil pidid käigukastid suht kergelt laiali lendama eriti stratustel ja umbes nii 150 tuhande kildi pealt. seesamune taksojuht soovitas kuskile tallinna töökotta minna. nii palju kui ma ta jutust aru sain siis tuleb mingisugune plekitükk kuskile ette lasta panna või nii, suht segaseks jäi aga kysiksi et kes teab sellist kohta ja kui siis kui palju see ca maksab :)

EL


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2006 0:04 
kõigepealt kas taksojuhi jutt tõele vastab, oskab keegi kinnitada


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2006 0:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
selliseid vigu, mida ei saa väga kindlalt mõõta on raske teiste arvamusi uskuda.
fakt on see, et igal autol on mingisugused nõrgad kohad, kui korralise ja õge hooldusega võib imesid teha.
Ehk tead kuhu seda tükikest paigaldada, ning miks seda plekitükki kuhugi ette vaja panna ja mida sellega ära hoitakse - kas õli välja valgumist või mingi detaili kaistmist vms...

plekitükki saab siis kasutada mingi ava kaitseks või siis kuhugi tihendi asemele, et hammakate haakumiskaugusi muuta. ei ole küll eriline mehaanik, kuid nii palju, kui ma neid kaste näinud olen, ei oska kuhugi seda plekitükki sobitada.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2006 2:48 
niipalju kui mina aru sain siis see plekk paigaldatakse mingi pulga ette mis kuludes siis niiöelda välja lendab ja kast puru.. see taksojuht ise sõitis voyageriga ja ytles veel et paljud on seda juba paigaldamas käinud ja sovitas pärnus esindusest kysima minna et nemad ehk teavad kus paigaldatakse seda ime asja tallinnas :)
pole sinna jõudnud veel
ootab veel äkki keegi on targem selle koha pealt

el


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2006 22:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Jaan, 2006 19:51
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn
See tundub nii imelik jutt .kui oleks mingi pleki jama mis säästaks käimakasti , siis oleks see hea äri.
otsi see taksojuht üles ,tahake temaga sel teemal rääkida


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 21:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 21:11
Postitusi: 14
Asukoht: Viljandi
Ei hakanud uut teemat tegema....üks mure stratuse käigukastiga. Asi siis nii, et vahepeal otsustab kast sellist trikki teha, et kui tõmbad kangi D peale, siis käiku sisse ei pane....ikka neutraali peal...tõmbasin siis 3 peale..ikka ei midagi..tõmbasin L peale...ikka ei midagi...panin auto seisma, uuesti käima..tõmbasin D peale ja asi töötas. Samuti otsustab kast vahepeal nii teha, et ei lase käike 2. käigust enam edasi. Selline jõnks käib läbi ja ongi 2. käik sees (1. ja 2. käiku saab kasutada). Maanteel ka juhtund, et sõidad rahulikult 80-90km/h ja kaob vedu ära (viskab vist neutraali peale) ja siis viskab 2. käigu sisse. Et "korda" saada, tuleb auto seisma jätta ja siis uuesti käima panna. Oskab keegi öelda, et mis värk olla võib? Kas käigukasti aju ehk jupsib või on mingi muu jama? Kui siin räägiti, et stratuste kastid nõrgad, et kas siis võib olla, et on kasti otsa lõppemise tunnuseks? auto sõitnud kuskil 186 k ja veidi peale.

Tuli nüüd pikk ja segane jutt. Kui midagi on, siis küsige siin teemas või ps kaudu.
Ette tänades,
Kristjan

_________________
chrysler stratus lx


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 23:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
tere tulemast!
mäletan et seda teemat ka seal auto24 foorumis lahatiAusalt öeldes ei süvenenud sellesse aga seal mingi elektroonika viga üteldi olevat!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Veebr, 2006 11:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
mul oli sama jama, minul oli asi selles et õli viga ei olnud, kuna õli ei olnud :lol: peale 1,5 liitrit õli kasti valamist töötas jälle nagu kellavärk. Algul läksin sellega alt, et vaatasin õli taset seisva mootoriga :idea:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Veebr, 2006 19:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mulle veel üteldi et mitte P vaid N peal käigukang siis õige pidi olema


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Veebr, 2006 19:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 21:11
Postitusi: 14
Asukoht: Viljandi
tänud. Kui kalliks see elektroonikaviga teile maksma ka läks umbkaudu? Lähen lasen vaadata, et mis värk siis on. Tänud.

_________________
chrysler stratus lx


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Veebr, 2006 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 21:11
Postitusi: 14
Asukoht: Viljandi
mulle räägiti, et keegi olevat endal aku klemmid maha kakkunud. Uuesti peale pannud...siis oli raadios uued koodid sisestanud (signad asjad paika) ja oli korda läinud. Kas selline asi võib aidata? Küsin ette ära, sest aku pealt klemmide kätte saamine on paras nikerdamine ja seda ise ei tee.

_________________
chrysler stratus lx


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 17 Veebr, 2006 20:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 21:11
Postitusi: 14
Asukoht: Viljandi
nii....sai siis käidud viljandis chryselri ja mersu esinduses Pargi Autos. rääkisime kastimure ära, öeldi et vaatavad yle. helistasid õhtul ja ytlesid, et kastis õli polnud, ytlesid et neil esinduses kohapeal kastiõli pole, et jäg päev jõuab. no ootasime ära, läksime järgi. ikka sama jama...ei vaheta vahepeal yle 2. käigu. enne küsisime esinduses, et kuhu see õli siis läks sealt kastist ka, et me nagu hoolduses käind ja puha. ytlesid et nemad ei tea seda...et lekkimise jälhi ka pole. siis panid nad jahutusvedelikku juurde. et see pidavat meil ka otsas olema. kysisime et kuhu see siis sai. nemad seda ka ei tea, lekkimise jälgi jällegi pole :)
toredad poisid. kas tasuks nyyd siis proovida aku klemmide maha võtmist, et nö restart teha. või mida proovida. kopp ees sellest jamast chrysleri esindusest. enam sinna oma jalga ei tõsta.

kõigile teistele kõike head soovides,
kristjan

_________________
chrysler stratus lx


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Veebr, 2006 19:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
sa nüüd seda käigukasti õli oled nuusutanud ? kui on kõrbe lõhnaga siis kettad läbi st kast remonti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 21:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tagasi tulles teema alguse juurde..

kuu kirjutas:
kõigepealt kas taksojuhi jutt tõele vastab, oskab keegi kinnitada


Äkki pidas taksojuht silmas midagi sellist : http://www.neons.org/modules/news/artic ... storyid=11

See difri sõrm pidavat tõesti välja lendama ja difri korpuse lõhki lööma kui kole palju (ühte) ratast ringi lasta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Veebr, 2006 17:15 
Autoks 2,5 LX 97 Ls 105 000 ja oli umbes sama mure: vahest hommikuti esimest korda käiku sisse pannes ei liikund auto paigast, nagu oleks endiselt P peal. Proovisin siis edasi-tagasi, kõik alumised käigud ka läbi - ikka ei midagi. Mõtlesin veel, ei tea kas kui käik ükskord sisse läheb paiskub auto vastu seina, kui ju samal ajal gaasi proovid... :roll: Tavaliselt läks kolme nelja P-D proovimisega liikuma, nagu poleks ennem midagi juhtunud. Soojast peast näiteks sellist jama pole kunagi olnud. Kui aga juba hommikuti liig sageli see mure kimbutas, siis läksin peale mitmete tarkade käest uurides õli vahetusse. Selgus et õli on kole vana. Uus õli sisse ja rõõmsalt koju.

Siiski on nüüd poole aasta jooksul see mure mind veel kahel korral kimbutanud, ei oska rohkem midagi teha. Kuna see häda ei tundu tee peale jätvat, siis ei ole esindusse kiirustanud. Remondimeestel mõistus otsas, saadavad diagmostikasse, esinduses aga öeldi selle teenuse hinnaks 1000.-


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia