Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juul, 2013 0:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Juul, 2013 0:52
Postitusi: 24
Tere!

Soetasin omale pealtnäha korraliku Stratuse, kuid pärast umbes 100 kilomeetrist sõitu koju ja kapotti avades leidsin, et kapotialune on nii kuum, et kapotivarrast ei saa isegi kätte võtta.

Samas temperatuurinäidik oli ilusasti veerandi peal ja ventikas võttis end taha ja lülitas mõne aja pärast jälle välja. Samuti läks näidik natukeseks ka üle veerandi, nii et päris kinni ei olnud.

Kas on elektrooniline viga, et loeb temp'i valesti või on see normaalne, et kapotialune on nii tuline?

Kliimat tööl ei olnud sõidu ajal, kui see aitab.

_________________
1995 2.5 V6 Stratovarius ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juul, 2013 11:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Juul, 2013 0:52
Postitusi: 24
Viga võib-olla termostaadis?

_________________
1995 2.5 V6 Stratovarius ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juul, 2013 18:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kui viga oleks termostaadis, siis sul kuumeneks mootor üle või ei läheks soojaks. Kui jahutusvedeliku temperatuuri näit on normis, siis pole termostaadiga midagi pistmist. Vaata üle, et sul oleks igasugused palstkatted ja tuulesuunajad alles ja õiges kohas. Kui põhjakate on ise tehtud, siis see ei pruugi ka kapotialusel lasta jahtuda. Mootoriruumi jahutamiseks ei teki vajalikku õhuvoolu lihtsalt.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Juul, 2013 23:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Juul, 2012 12:43
Postitusi: 16
üldjuhul ongi kapotialune neil maru kuum, kui jahutusvedelik paisupaagis normis arvestades normtöötamisega termopaisumist jahutusvedelikul siis ei tohiks probleemi olla, ilmselgelt keedaks jahutusvedeliku välja kui oleks asi kriitiline. Omal 2 stratust ja mõlema kapotialused maru kuumad, lisaks veel üks puhtatõuline usakas mille kapotialune samuti tulikuum ilmselgelt see asi normaalne kipub olema.
muidugi võid võtmetrikiga veakoode lugeda, see peaks ära näitama kas kusagil mingi anduririke on või ei.

Igal juhul kui vigu ei tuvasta siis sõida rahulikult edasi, ja kui temperatuur sealkandis ei sobi siis võid ju kollektoritele vastavat teipi kanda mis oluliselt temperatuuri vähendab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Juul, 2013 10:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Juul, 2013 0:52
Postitusi: 24
maka kirjutas:
üldjuhul ongi kapotialune neil maru kuum, kui jahutusvedelik paisupaagis normis arvestades normtöötamisega termopaisumist jahutusvedelikul siis ei tohiks probleemi olla, ilmselgelt keedaks jahutusvedeliku välja kui oleks asi kriitiline. Omal 2 stratust ja mõlema kapotialused maru kuumad, lisaks veel üks puhtatõuline usakas mille kapotialune samuti tulikuum ilmselgelt see asi normaalne kipub olema.
muidugi võid võtmetrikiga veakoode lugeda, see peaks ära näitama kas kusagil mingi anduririke on või ei.

Igal juhul kui vigu ei tuvasta siis sõida rahulikult edasi, ja kui temperatuur sealkandis ei sobi siis võid ju kollektoritele vastavat teipi kanda mis oluliselt temperatuuri vähendab.


Aitäh info eest!

Uurisin manuaalist, et termostaat avaneb klapid 83 kraadi peal, ju siis see ongi normaalne, et armatuuris temp. seier umbes veerandi peal siis, mitte poole peal nagu teistel autodel.
Niikaua kuni ei overheati päris, pole see kuumus minu jaoks tappev.
Küll olid mingid imelikud akuga seotud kuumaprobleemid jms. ja vahepeal genekas lõpetas isegi aku laadimise. Diagnostika järgi olid kõik temp. probleemid veakoodidena ja sai vahetatud temp. andur seal jahutusvooliku kõrval vms.

_________________
1995 2.5 V6 Stratovarius ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Juul, 2013 11:21 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
mul sama pull GV 3.3 bensumootoriga. Mitmel korral on nii kuumaks kiskunud, et kapotivardaga on sõrmedele kena põletuse saanud. Ei tea, mis pull on, aga sõitmist siiamaani ei sega ja visuaalselt tundub kõik korras olevat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Juul, 2013 11:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Juul, 2013 0:52
Postitusi: 24
KRANTS kirjutas:
mul sama pull GV 3.3 bensumootoriga. Mitmel korral on nii kuumaks kiskunud, et kapotivardaga on sõrmedele kena põletuse saanud. Ei tea, mis pull on, aga sõitmist siiamaani ei sega ja visuaalselt tundub kõik korras olevat.


Leidsin ka vist põhjuse. Tundub, et kapotialune läheb ülikuumaks tänu väljalaskekollektori "huvitavale" paigutusele mootori esiotsa.

_________________
1995 2.5 V6 Stratovarius ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia