Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 16:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: jõud/vool kaob ära
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 11:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2008 15:28
Postitusi: 30
Kas keegi oskab öelda milles asi: kui auto käima panna siis pöörded hakkavad kukkuma 900-300ni(enamasti D peal), viskax korrax ka nagu voolu tagant ära, et tegi esituled poolpimedax. kas asi võib olla et genekas on väike v must? v milleski muus? lugesin eelnevaid sarnaseid teemaisid ka aga vastust ei osanud leida. ühesõnaga hommikul käivitades suri 2x täiesti välja ära ja käima jäi siis kui gaasi peale andsin.
Autox stratus 2.5 aut. 96a tänan:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 17:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Mär, 2007 19:28
Postitusi: 45
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55571510
Mul oli a.la sama viga , käima läks ilusti aga sõidu ajal läks armatuuril aku tuli põlema ja varsti oli kõõks . Viga oli genekas kuna see ei laadind üldse .
Car Stop:
generaatori rem. _____ 900 eek.
ajatöö _______________ 2t = 661 eek.
abivahendid _________ 25 eek.
kokku _______________1871 eek.
:(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Veebr, 2008 19:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Võib olla ka et aku hakkab ära väsima või ei anna hästi ühendust ,genekas peaks norm. töötama kuskil 1200 p. juures.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Veebr, 2008 9:58 
decade kirjutas:
Kas keegi oskab öelda milles asi: kui auto käima panna siis pöörded hakkavad kukkuma 900-300ni(enamasti D peal), viskax korrax ka nagu voolu tagant ära, et tegi esituled poolpimedax. kas asi võib olla et genekas on väike v must? v milleski muus? lugesin eelnevaid sarnaseid teemaisid ka aga vastust ei osanud leida. ühesõnaga hommikul käivitades suri 2x täiesti välja ära ja käima jäi siis kui gaasi peale andsin.
Autox stratus 2.5 aut. 96a tänan:)

Võta tester ja mõõda laadimisvool ära ja ongi pilt selge.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2008 14:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2008 15:28
Postitusi: 30
oskab keegi öelda mis asub geneka all kõige alumine rullik. vahepeal kui ma käima panen siis mingi relee plõxub seal ja paneb mingi ketta käima ja hetke pärast lülitab välja. see kõigutab pöörded ka. mis see on seal mingi roolivõimuga seoses v konditsioneeriga? on see normaalne et see tihedalt põluxub seal? mootor siis V6 2.5 96a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2008 19:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 31 Okt, 2007 20:17
Postitusi: 25
Asukoht: Märja
Mul plõksub ka vahepeal aga....pole siiani midagi seganud millega on tegu ei tea?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2008 20:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
Drover kirjutas:
Mul oli a.la sama viga , käima läks ilusti aga sõidu ajal läks armatuuril aku tuli põlema ja varsti oli kõõks . Viga oli genekas kuna see ei laadind üldse .
Car Stop:
generaatori rem. _____ 900 eek.
ajatöö _______________ 2t = 661 eek.
abivahendid _________ 25 eek.
kokku _______________1871 eek.
:(


tartus betooni tänaval tehakse sellist tööd ikka kõvasti odavamalt ja pakun et ka kvaliteetsemalt,kunas see neil põhitöö


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2008 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
decade kirjutas:
oskab keegi öelda mis asub geneka all kõige alumine rullik. vahepeal kui ma käima panen siis mingi relee plõxub seal ja paneb mingi ketta käima ja hetke pärast lülitab välja. see kõigutab pöörded ka. mis see on seal mingi roolivõimuga seoses v konditsioneeriga? on see normaalne et see tihedalt põluxub seal? mootor siis V6 2.5 96a.

Keera soendus lüliti salongi peale ja vaata kas klõpsib veel.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2008 23:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2008 15:28
Postitusi: 30
üldjuhul plõxub ta siis kui ma olen sõitnud auto soojax ja kuskil 1h pärast uuesti sõitma tahan minna. samal ajal ei taha hoida pöördeid üleval ja võib välja surra. mootori diagnostika tegin, midagi tarka ei öeldud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Veebr, 2008 20:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
decade kirjutas:
üldjuhul plõxub ta siis kui ma olen sõitnud auto soojax ja kuskil 1h pärast uuesti sõitma tahan minna. samal ajal ei taha hoida pöördeid üleval ja võib välja surra. mootori diagnostika tegin, midagi tarka ei öeldud.

Aaa tundub nagu tagasivoolu klapi viga :think:

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2008 2:50 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
decade kirjutas:
oskab keegi öelda mis asub geneka all kõige alumine rullik. vahepeal kui ma käima panen siis mingi relee plõxub seal ja paneb mingi ketta käima ja hetke pärast lülitab välja. see kõigutab pöörded ka. mis see on seal mingi roolivõimuga seoses v konditsioneeriga? on see normaalne et see tihedalt põluxub seal? mootor siis V6 2.5 96a.
Pakun, et see mis plõksub ja vahepeal pöörleb on konditsioneeri kompressor. See on normaalne kui sul on konditsioneer sisse lülitatud või on kütteseade sellises asendis mis puhub rohkem esiklaasi peale. Klaasi kuivatamise asendites käivitatakse konditsioneer sest see aitab kuivatada õhku.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2008 21:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2008 15:28
Postitusi: 30
tore teada:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Aug, 2008 11:56 
Eemal
Kasutaja
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Kolmapäev 06 Aug, 2008 21:50
Postitusi: 12
Asukoht: Võru
Endal oli stratusel sama viga, peale natukest sõitu, läks aku tuli põlema ja näidikuplokk hakkas segast peksma :krt: Tester näitas, et genekas annab ainult 7 välja. Kiskusin uudishimust geneka maha ja lammutasin laiali ning ennäe, harjad olid kulunud :D Puhastasin võlli liivapaberiga ära ja painutasin seda "junni" kus harjad sees, võllile lähemale...Asi töötab! Kadus nii sujuval sõidul jõnksutamine, kui ka akutuli, kui ka tühikäigu suured pöörded + hoidsin genekaremondi raha kokku Mr Green

_________________
***


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia